Twice 2 september 2004 gestart Share 2 september 2004 gestart Tijdens de serie 'Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel' zingen Bassie en Adriaan op het vliegveld het nummer 'Raar maar waar' 't is mal, 't is gek 't is vreemd, 't is reuze raar ze geven het maar een naam 't is mal, 't is gek 't is vreemd, 't is reuze raar Ookal past het niet bij elkaar Zuid-Laren ligt in 't noorden Op zondag schijnt de maan En een sprinkhaan die kan niet kukelen En toch is het een haan En een walvis die zwemt alleen in zee en komt nooit op de wal Je noemt het zo maar het is niet waar dat is toch reuzemal 't is mal, 't is gek 't is vreemd, 't is reuze raar ze geven het maar een naam 't is mal, 't is gek 't is vreemd, 't is reuze raar Ookal past het niet bij elkaar Op vrijdag moet je werken dan heb jij geen vrije dag Noord-Brabant ligt in 't zuiden wie had dat nou toch gedacht En op de Stille Oceaan daar razen stormen voort Het is toch om te lachen als je al die namen hoort 't is mal, 't is gek 't is vreemd, 't is reuze raar ze geven het maar een naam 't is mal, 't is gek 't is vreemd, 't is reuze raar Ook al past het niet bij elkaar De songtekst met dank aan info.bassieenadriaan.nl, wonderer, een geweldige site Maar ik wil graag weten wat jullie als B&A fan graag in het liedje hadden willen zien staan... Ik vind het stukje, Noord-Brabant ligt in het zuiden persoonlijk niet zo goed, omdat dat natuurlijk een bepaalde reden heeft. Okay de rest ook, maar toch... Ik zou niet zo goed een eigen stukje kunnen inplaatsen. Niet dat ik het nummer wil bewerken of zo, maar gewoon omdat het me leuk lijkt wat andere mensen raar vinden... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten