benafan 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost ben benieuwd. Bassie Vs Bassie op yorin kan iemand dit ff opnemen?? Bij voorbaat dank Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost [..]kan iemand dit ff opnemen?? Bij voorbaat dank Het wordt zondag herhaald. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost [..]Het wordt zondag herhaald. owkee thnx Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Vanavond weer Jensen... Ondertussen ff overzappen naar "Probleemwijken"... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost matige aflevering: kort en niet grappig Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost matige aflevering: kort en niet grappig Vond een uur lang zat... Anyway, standaard optreden van Bassie. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Toch jammer dat die imitator niet meer terug mag komen, vond hem altijd wel genieten. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Toch jammer dat die imitator niet meer terug mag komen, vond hem altijd wel genieten. 3e topic dat je volbazelt Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Ik heb er wel om kunnen lachen hoor. Bassie liet toch zien dat hij een gave gozer was. Hij vermoorde die andere Bassie met stijl. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Ik heb er wel om kunnen lachen hoor. Bassie liet toch zien dat hij een gave gozer was. Hij vermoorde die andere Bassie met stijl. hij werd vermoord inderdaad! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Ik vind dat Bassie dit zeer sportief opvat en afhandelt. Hij kon duidelijk zich vermaken met de imitatie. En de imitator kon niet alleen de stem van Bassie nadoen, hij leek er ook nog op! Ik heb het wel opgenomen op mn computer Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Ja inderdaad.. Hij nam het sportief op.. Ik bedoel, sommige mensen zouden er boos om worden. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 maart 2005 gepost Auteur Share 18 maart 2005 gepost Ja inderdaad.. Hij nam het sportief op..Ik bedoel, sommige mensen zouden er boos om worden. Hij is zelf een clown, hij kan wel tegen een geintje . Maar hij nam het inderdaad heel sportief op, maar als hij dat niet zo doen, zou dat misschien ook niet zo goed zijn voor zijn imago . Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Vond wel leuk hoe hij dat zei als hij zijn carrière naar zijn donder wil maken. Het geintje is nu ten einde over Bassie. Het is leuk geweest. De nep bassie is met stijl vermoord door de echte. En samen leven ze niet samen en de echte bassie erg gelukkig. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Het wordt zondag herhaald. En het staat op tape! Misschien hebben meer mensen het, maar het staat op tape! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost [..]En het staat op tape! Misschien hebben meer mensen het, maar het staat op tape! er staat nog meer op tape... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost er staat nog meer op tape... Ja! En binnenkort staat dat op DVD! Gun mij wat tijd! (of beter gezegd, NOG MEER tijd ) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost [..] Ja! En binnenkort staat dat op DVD! Gun mij wat tijd! (of beter gezegd, NOG MEER tijd ) Bij mij staat het inmiddels al op DVD Want ik heb het rechtstreeks op DVD opgenomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Bij mij staat het inmiddels al op DVD Want ik heb het rechtstreeks op DVD opgenomen. Dat is helemaal mooi! Maar Cold doelde eigenlijk op 32 videobanden van hemzelf die ik heb beloofd op DVD te laten zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost [..]Dat is helemaal mooi! Maar Cold doelde eigenlijk op 32 videobanden van hemzelf die ik heb beloofd op DVD te laten zetten. drommels, schiet voor de drommel ns op, bamischijf, volgende keer ga k met wer al zwowe in zee (figuurlijk dan ) Maar verder over Bassie, Jensen en Bassie. Ik heb het helaas nog niet gezien, wie weet zie ik ooit een herhaling of een video/dvd waar het op staat. Maar ik neem aan dat er niet zo super veel boeiends is gebeurd. Is trouwens die gast die Bassie immiteert toevallig die Ab Normaal (of die pa)? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost [..]drommels, schiet voor de drommel ns op, bamischijf, volgende keer ga k met wer al zwowe in zee (figuurlijk dan ) Maar verder over Bassie, Jensen en Bassie. Ik heb het helaas nog niet gezien, wie weet zie ik ooit een herhaling of een video/dvd waar het op staat. Maar ik neem aan dat er niet zo super veel boeiends is gebeurd. Is trouwens die gast die Bassie immiteert toevallig die Ab Normaal (of die pa)? Ik denk het haast niet, omdat het een enorm dikke kerel was... Echt een vetzak! Bassie gaat ongeveer 3x in die kerel... Het was wel grappig op zich. Die kerel riep heel de tijd: Adriaantjééééé!!! En hij maakte nog wat flauwe geintjes zoals: Ik was net in de kleedkamer van Jan Papparazzi en heb daar een k*t op de verwarming getekend... Zie ik hem net lopen heeft 'ie z'n bek verbrand! En: Het is geel en als je er voor komt ben je dood: Een trein... Verder nog even z'n excuses aangeboden aan Bas en dat was het dan wel (kort samengevat). * Bas maakte ook nog een grap: Op 't circusterrein staat een caravan en daarin woont een clown met z'n vrouw. Afijn, op een avond is die clown weg en is de directeur in de caravan met de vrouw van die clown. Ze hebben het koud dus ze kruipen lekker dicht tegen elkaar, lekker warm... Komt die clown ineens binnen, zegt die directeur: Nu gaan we lachen... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost [..]* Bas maakte ook nog een grap: Op 't circusterrein staat een caravan en daarin woont een clown met z'n vrouw. Afijn, op een avond is die clown weg en is de directeur in de caravan met de vrouw van die clown. Ze hebben het koud dus ze kruipen lekker dicht tegen elkaar, lekker warm... Komt die clown ineens binnen, zegt die directeur: Nu gaan we lachen... En niemand lachte... best wel pijnlijk moment. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost En niemand lachte... best wel pijnlijk moment. Ja sorry, maar wat is dat dan ook voor mop? En: Het is geel en als je er voor komt ben je dood: Een trein... Correctie: als het in je oog komt Dat maakt de grap juist zo droog, want niemand denkt daarbij aan een trein. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost [..]En niemand lachte... best wel pijnlijk moment. Daarna wel, omdat niet iedereen hem gelijk door had. Hij was ook best droog! En die IQ-loze gasten hebben niet enorm snel denkend vermogen... Ik snapte hem trouwens gelijk en moest best hard lachen! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost Daarna wel, omdat niet iedereen hem gelijk door had. Hij was ook best droog! En die IQ-loze gasten hebben niet enorm snel denkend vermogen... Ik snapte hem trouwens gelijk en moest best hard lachen! Ik denk eerder dat ze lachten, omdat er juist niet gelachen werd en die nepbassie zo stom zat te kijken, om daarna in een soort commando-lach uit te barsten. Want ik vond die mop alles, behalve humor. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost Bassie ging met die mop inderdaad even af. Maar inderdaad Bassie kon er 3 keer in draaien. Maar ik vond dat die andere Bassie op TV niet zo goede stem had zoals op de radio. Dus ze bewerken er toch aan op de radio om die stem meer op die van Bassie te laten lijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost [..]Ik denk eerder dat ze lachten, omdat er juist niet gelachen werd en die nepbassie zo stom zat te kijken, om daarna in een soort commando-lach uit te barsten. Want ik vond die mop alles, behalve humor. Nou, ik vond hem JUIST grappig, omdat iedereen verwacht dat de mop door gaat. Maar hij was dus al afgelopen... En dan moet bij de meeste mensen het kwartje nog even vallen! Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 27 maart 2005 gepost Share 27 maart 2005 gepost Overigens wel een uitzending die je nog een reden geeft om niet op Jan Marijnissen te stemmen. Wat een aandachtstrekker zeg en zo nep! Schikt zich gewoon naar het publiek. Ik heb toch wel erg moeten lachen overigens om de nep Bassie. Jammer dat Bassie zelf er zich zo ongemakkelijk bij voelde, dat was wel aan de lichaamstaal te zien. Toch vraag je je af hoe dom mensen moeten zijn om de nep Bassie voor de echte aan te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 27 maart 2005 gepost Share 27 maart 2005 gepost Overigens wel een uitzending die je nog een reden geeft om niet op Jan Marijnissen te stemmen. Wat een aandachtstrekker zeg en zo nep! Schikt zich gewoon naar het publiek. Ik heb toch wel erg moeten lachen overigens om de nep Bassie. Jammer dat Bassie zelf er zich zo ongemakkelijk bij voelde, dat was wel aan de lichaamstaal te zien. Toch vraag je je af hoe dom mensen moeten zijn om de nep Bassie voor de echte aan te zien. Ja, idd... Mensen zien de nep Bassie aan als de echte Bassie, dus kennen ze de stem van Bassie niet echt goed. Dus geven ze ook niet veel om Bassie. Dus snap ik ook niet waar ze het probleem om maken, als de echte Bassie het WEL zelf was...?! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 maart 2005 gepost Share 27 maart 2005 gepost Overigens wel een uitzending die je nog een reden geeft om niet op Jan Marijnissen te stemmen. Wat een aandachtstrekker zeg en zo nep! Schikt zich gewoon naar het publiek. Ik heb toch wel erg moeten lachen overigens om de nep Bassie. Jammer dat Bassie zelf er zich zo ongemakkelijk bij voelde, dat was wel aan de lichaamstaal te zien. Toch vraag je je af hoe dom mensen moeten zijn om de nep Bassie voor de echte aan te zien. je hoort het aan zijn stem en je ziet het helemaal duidelijk maar op de radio zag je hem niet he... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 maart 2005 gepost Auteur Share 27 maart 2005 gepost Mocht je de aflevering met Bassie nog eens willen bekijken, dat kan hier: http://www.rtl.nl/experience/yorin_fm/jensen/home/jensentv2.xml Ik hoop dat de url werkt EDIT: Nu werkt-ie wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 27 maart 2005 gepost Share 27 maart 2005 gepost Mocht je de aflevering met Bassie nog eens willen bekijken, dat kan hier:http://www.rtl.nl/experience/yorin_fm/jensen/home/jensentv2.xml Ik hoop dat de url werkt EDIT: Nu werkt-ie wel. En hier kun je het stuk rechtstreeks bekijken zonder dat je naar de site hoeft Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 maart 2005 gepost Auteur Share 28 maart 2005 gepost [..]En hier kun je het stuk rechtstreeks bekijken zonder dat je naar de site hoeft Bedankt, ik had het eerst ook zo gedaan maar dat lukte niet . Veel handiger zo . Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 28 maart 2005 gepost Share 28 maart 2005 gepost [..]Bedankt, ik had het eerst ook zo gedaan maar dat lukte niet . Veel handiger zo . haha, cool! vooral het laatste stukje (bassie is kwaad op bassie ) Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 28 maart 2005 gepost Share 28 maart 2005 gepost *bas* Misschien ben ik het wel, maar dan hoef je dat nog niet te zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 28 maart 2005 gepost Share 28 maart 2005 gepost http://www.jensenindemiddag.nl/basis/ui ... bassie.htm hier staan alle fragmenten met bassie. Voor de gene, zoals ik, die ze nog niet allemaal heeft gehoord. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 augustus 2005 gepost Auteur Share 30 augustus 2005 gepost Iets over B&A bij Jensen. Stukje bij Jensen over Bas & Aad , niet echt nieuws trouwens. In het begin van de uitzending, even wachten tot die stomme jingle is gestopt . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten