Sweety 31 augustus 2004 gestart Share 31 augustus 2004 gestart ik heb een leuk intervieuw van bas en aad gevonden bij nova http://www.novatv.nl/index.cfm?fuseacti ... ge_id=1189 Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Ik kan hem niet bekijken, er staat dat het te druk is op de stream Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 31 augustus 2004 gepost Auteur Share 31 augustus 2004 gepost vreemd Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Ik kan hem niet bekijken, er staat dat het te druk is op de stream Dan wacht je even en probeer je het later nog eens, sheesh. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost [..]Dan wacht je even en probeer je het later nog eens, sheesh. Sorry , hij doet het nu in ieder geval wel EDIT: Leuk filmpje trouwens..... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Erg leuk filmpje. Vooral die grap met dat klappen is leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Is er een mogelijkheid om zoiets op te slaan of kan je het alleen bekijken via de stream? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Is er een mogelijkheid om zoiets op te slaan of kan je het alleen bekijken via de stream? Volgens mij kun je het alleen bekijken, ik heb geprobeerd het op te slaan, maar mij lukte het niet . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten