B98 27 augustus 2004 gestart Share 27 augustus 2004 gestart Zoals jullie weten komt er een nieuwe DVD uit waar materiaal op komt wat weinig van ons ooit gezien hebben. in ieder geval komt er de verdwenen Trosster op te staan. Weten jullie al iets meer van DVD of wat er allemaal op komt te staan? Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Weet je ook mischien wanneer Link naar bericht Delen op andere sites
B98 27 augustus 2004 gepost Auteur Share 27 augustus 2004 gepost nee, ik heb het een paar dagen geleden op de Adriaan homepage gelezen bij nieuwtjes Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Oke, als daar komt te staan wanneer die uitkomt. Zou je het dan even willen melden. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Voor zo ver we nu weten komt er alleen de verdwenen TROS-ster op. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Dit staat op de Aad-homepage: We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker.Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage. Het is dus nog niet bekend wanneer hij uitkomt en er komen waarschijnlijk ook nog andere (nieuwe) fragmenten op te staan. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Misschien zetten ze er ook de verloren aflevering op uit de Sleutel. En misschien nog wat scenes die nooit verschenen zijn uit de Professor. Edit: Ik heb hem nu ff wat duidelijker gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Het lijkt me leuk die dvd zodra die te koop is ga ik er gelijk achter aan. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Misschien zetten ze op, deze de verloren aflevering erop.En misschien nog wat scenes die nooit verschenen zijn uit de Professor. zou je die zin asjeblieft overnieuw willen posten want ik begrijp hem voor geen fluit. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost zou je die zin asjeblieft overnieuw willen posten want ik begrijp hem voor geen fluit. Dat kan je normaal zeggen ook hoor. En volgens mij snapt iedereen wel wat hij bedoeld. Voor iedereen die het toch nog niet snapt: "Miischien zetten ze de verloren afleveringen uit het geheim van de Sleutel erop. En misschien nog wat scenes van de Professor die nooit verschenen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost sorry dat ik het zo onaardig zei, maar bedankt dat jullie de zin overnieuw hebben gepost. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 augustus 2004 gepost Share 28 augustus 2004 gepost Graag gedaan hoor. Vond die zin zelf ook beetje raar. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten