Maikotjuh 25 augustus 2004 gestart Share 25 augustus 2004 gestart Kwam opeens dit liedje tegen op internet > http://forevertelekids.isgreat.tv/2%20m ... pecial.mp3 2 maar toch 1 werd in de uitzending waar Bassie & Adriaan te gast waren nog een x gezongen. Bassie & Adriaan zingen aan het begin een stukje. erg leuk om terug te horen vond ik zelf. egt toepasselijk couplet Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 25 augustus 2004 gepost Share 25 augustus 2004 gepost Bassie & Adriaan: Carlo & Irene: Dat was het Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2004 gepost Share 25 augustus 2004 gepost downloaden duurt nog 6 minuten, maar dit lijkt mij gepaster in >>> MUZIEK na 10x proberen eindelijk binnen via DAP alleen het 1e stukje is leuk tot die 2 andere lui beginnen yuck (sorry maiko ik vind ze niks ) Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Carlo & Irene:Perfect Bassie en Adriaan: Nog iets perfecter Gewoon een perfect duet!!! Telekids was mn favo programma en B&A nu Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost ik kan heb niet openen,krijg ik een of andere website Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost ja ik ook web1000.nl ofzo. jammer Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten