Ga naar inhoud

Fouten op Nickelodeon

Aanbevolen berichten

Op Nickelodeon gebeuren de grootste fouten! Ik heb het over: het afbreken van programma's, verkeerde promo's instarten, Nick-logo niet in beeld, enz. Heb jij laatst nog een fout ontdekt op Nickelodeon? Meld het dan hier!

Ik trap af:

Gisteravond bij de Engelse versie van Rocko's modern life, moest eigenlijk het Nick at Night-logo in beeld staan (vlek met Nick erin), maar het Nick Jr-logo kwam in beeld (het peuterblok van Nickelodeon). |:(

Nog meer fouten? Ze zijn hier welkom

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een tijd geleden zat ik Kenan & Kel te kijken, en toen liep de ondertiteling niet gelijk. Erg storend.. :{

En laatst viel bij Kenan & Kel ook het beeld uit wat ook vreselijk storend was. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook maakte Nickelodeon een paar fouten met de aankondigingen. Ze kondigden bijvoorbeeld Argaï aan, terwijl toch gewoon B&A kwam. Vervolgens kondigden ze Montana aan, maar was het de beurt van Argaï :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb zelf ook een keer twee keer dezelfde aflevering achter elkaar gezien van De Sleutel. Dat was nog toen Bassie & Adriaan tussen 18:00 en 19:00 uur kwam.

Ja, dat had ik ook nog mee gemaakt. De Ontvoering (aflevering 9 van Het Geheim Van De Sleutel) kwam 2 keer achter elkaar |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat had ik ook nog mee gemaakt. De Ontvoering (aflevering 9 van Het Geheim Van De Sleutel) kwam 2 keer achter elkaar |:(

Ja, precies. En die dag erna zag je eerst aflevering 9 (weer!) en daarna aflevering 8. |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een tijd geleden zou er een aflevering van Luxemburg moeten komen, toen kwam ineens de schatkaart! :?

Ja, dat was me een blunder. Eerst kwam deel 11 van europa, maar in plaats van daarna deel 12, kwam deel 11 van de schatkaart :?

Luxemburg kwam de volgende dag alsnog.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat was me een blunder. Eerst kwam deel 11 van europa, maar in plaats van daarna deel 12, kwam deel 11 van de schatkaart :?

Luxemburg kwam de volgende dag alsnog.

Nee, volgens mij niet. Volgens mij begon de volgende dag gewoon de serie "De Reis vol Verrassingen". O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Zaterdagavond was Luxemburg de laatste aflevering en je raadt al waar ze zondagavond mee verder gingen...: Luxemburg. |:(

Nou, ik kan je vertellen: ze zijn nu (op het moment dat mijn bericht gepost is) ook weer aan het klungelen met de afleveringen:

Nu is Saved by the bell bezig. Maar........ dezelfde aflevering als zondag is te zien was. |:( Aaargh! :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, ik kan je vertellen: ze zijn nu (op het moment dat mijn bericht gepost is) ook weer aan het klungelen met de afleveringen:

Nu is Saved by the bell bezig. Maar........ dezelfde aflevering als zondag is te zien was. |:( Aaargh! :(

Over Saved By The Bell gesproken: Het weekend met Saved by the bell was niet echt leuk: Nieuwe afleveringen van een nieuwe klas :( . Oke, een fout: Bij Kenan & Kel mist vaak het laatste stuk van de ondertiteling.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...