rpc123nl 22 augustus 2004 gestart Share 22 augustus 2004 gestart Vanmiddag skeelerde ik tussen Schoonhoven en Krimpen en wat zien ik? Een Amficar (de auto van *japie* in De Kroon)!! Het nummerbord begon met de letters "EF", maar de rest kon ik door het schuim op mijn bek helaas niet lezen (hij haalde me met 90 in). De kleur was wit, dus dat klopt niet. Maar ja, wel sterk: zo'n ding zie ik nooooit rijden en ik zit gemiddeld zo'n 3 uur per dag op de weg. En ook nog eens in de buurt van Schoonhoven. De bestuurder droeg overigens geen hoed... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Leuk! Wel een zeldzame verschijning. Zijn er maar 3.000 van gemaakt. Zag er pas 1 te koop staan. Ze gan idd niet echt hard, normaal idd 90 en in het water 12 km per uur. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 augustus 2004 gepost Share 23 augustus 2004 gepost Leuk zeg Het lijkt me echt leuk om zo'n wagen te zien en nog leuker natuurlijk om er een te hebben Link naar bericht Delen op andere sites
Rolf 23 augustus 2004 gepost Share 23 augustus 2004 gepost Er is hier in Groningen ook iemand met een Amficar. Die dacht dat er nog maar 1 andere in Nederland was. Is trouwens ook een krantenartikel over geweest, bij interesse kan ik die misschien wel even regelen. Ding heeft ie compleet gerestaureerd en is weer rijdend en varend. Hij gaat ermee het Paterswoldsemeer op. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 24 augustus 2004 gepost Share 24 augustus 2004 gepost Volgens mij zijn er nog wel wat meer. Maar echt veel zullen het er idd niet zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2004 gepost Share 24 augustus 2004 gepost leuke link met info over de amphicar: http://www.oldtimersweb.be/jansartikelen/amphicar.htm Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten