Vlugge-Japie 21 augustus 2004 gestart Share 21 augustus 2004 gestart Welke vonden jullie de mooiste. Ik vond het pak uit de shorties erg fraai, jammer dat deze niet meer is gebruikt Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost In de shorties gebruikt hij ook verschillende he. Ik vind het pak uit de diamant het mooiste, ik vind de paarse bloes het mooiste. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost Die uit de Amerika serie vind ik in ieder geval de minste, dat hele donkerblauw vind ik toch wat saai. De mooiste vind ik degene die gebruikt is in De Verzonken Stad. Mooi lichtblauw. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Professor En heus niet alleen omdat die zo lekker strak zit Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Professor En heus niet alleen omdat die zo lekker strak zit Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Túúrlijk, Wonderer, ik geloof je wel hoor Ik vond ook De Professor het leukst en ik ben er heel eerlijk in, omdat 'ie zo lekker strak zit. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 augustus 2004 gepost Share 24 augustus 2004 gepost De Kroon. mooi blauw. Maar liedjes uit Grootmoedestijd niet Link naar bericht Delen op andere sites
Aphrodite 25 augustus 2004 gepost Share 25 augustus 2004 gepost Ik ben half kleurenblind ofzo. Ik heb namelijk nooit kunnen zien dat adriaan eerste een paarse blouse aanhad. Voor mij was die namelijk al blauw. Ok zag wel weer de verschillen van toen en later. Nu ik weet dat het in de eerste afleveringen toch echt paars was,, moet ik toegeven Alleen toen ik klein was was het voor mij donkerblauw. Waarschijnlijk lette ik als kind niet echt op alles. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 25 augustus 2004 gepost Share 25 augustus 2004 gepost Die van Amerika is ook gebruikt in de Verdwenen Tros-Ster. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1560 Daar verder. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten