Vlugge-Japie 21 augustus 2004 gestart Share 21 augustus 2004 gestart Van de site van Bassie: Aad hing aan een hijskraan veertig meter hoog in de lucht, hij sprong met een parachute uit een vliegtuig en ik reed met de hoed en de jas van B100, de dove boef, als stand-in met een Amerikaanse slee 250 kilometer per uur door de Noordoostpolder omdat de acteur daar niet zoveel heil in zag. Wie weet welke scene?? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost Van de site van Bassie:B100, de dove boef B100, de dove boef??? B2 is toch de dove boef! Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 21 augustus 2004 gepost Auteur Share 21 augustus 2004 gepost Tja daarom juist, welke scene bedoelt Bas? De tekst lijkt me inderdaad fout op de site, maar toch viel hij in?? Of deed hij dit als Vlugge Japie? Maar dan nog is het niet duidelijk welke scene Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost Tja daarom juist, welke scene bedoelt Bas? De tekst lijkt me inderdaad fout op de site, maar toch viel hij in?? Of deed hij dit als Vlugge Japie? Maar dan nog is het niet duidelijk welke scenedit zullen we moeten vragen aan: HEIDDBUUUURT!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost [..]dit zullen we moeten vragen aan: HEIDDBUUUURT!!!! haha ik weet ook niet alles Ik denk dat Bassie de scene bedoelt uit De Sleutel, dat Bassie net ontvoerd is. Ze rijden dan een zandweg in en ik denk dat Bassie dat is, dus Bassie is dan als B1. B1 is ook de engiste boef met een hoed (ja b2 ook, maar die rijdt nooit) Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 21 augustus 2004 gepost Auteur Share 21 augustus 2004 gepost Ja maar B1 is weer niet doof. Het zou leuk zijn wanneer er caps zijn van de scene Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost 250km per uur is wel zwaar overdreven want er is bijna geen auto die 250 rijdt, tenzij het een héél snelle sportwagen is type ferrari en dan nog niet door de polder hoor... dat hij (te) hard reed geloof ik wel, al weet ik even niet welke scène het is (Bassie zegt het ook op de DVD van 1 juli) ... nog even zoeken maar 250 Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost 250 vindt ik ook erg overdreven. In 1978 konnen alleen dure sportwagens zohard. Volgens mij kan een Datsun Laurel niet harder dan 175. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Hier komt dan het verlossende antwoord (om 2.15 uur ) De scene die bedoelt word is inderdaad de scene uit de sleutel op het moment dat Bassie ontvoerd is door de boeven. Je ziet dan vanuit het vliegtuig de blauwe Datsun met een noodgang door de polder rijden. (Dit moet wel zo hard, anders blijf je niet bij het vliegtuig) De 250 km/u is inderdaad een beetje overdreven. We weten dat de Datsun toen der tijd niet harder reed da 180. (Nog best hard door de polder) Het stuk waar het eigenlijk om ging, ook op de dvd is de STUNT. Alleen is die NOOIT in beeld geweest. De vraag (waardoor dit onderwerp aan bod kwam) was tijdens de opening op 1 juli wat de gevaarlijkste stunt was. Dit was dus voor Bas het moment dat hij midden in de polder met 180 km/u een brug tegen kwam waar de weg omhoog liep en hij vervolgens 15 meter met de Datsun door de lucht vloog. Dat is het enige kloppende antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Hier komt dan het verlossende antwoord (om 2.15 uur )De scene die bedoelt word is inderdaad de scene uit de sleutel op het moment dat Bassie ontvoerd is door de boeven. Je ziet dan vanuit het vliegtuig de blauwe Datsun met een noodgang door de polder rijden. (Dit moet wel zo hard, anders blijf je niet bij het vliegtuig) De 250 km/u is inderdaad een beetje overdreven. We weten dat de Datsun toen der tijd niet harder reed da 180. (Nog best hard door de polder) Het stuk waar het eigenlijk om ging, ook op de dvd is de STUNT. Alleen is die NOOIT in beeld geweest. De vraag (waardoor dit onderwerp aan bod kwam) was tijdens de opening op 1 juli wat de gevaarlijkste stunt was. Dit was dus voor Bas het moment dat hij midden in de polder met 180 km/u een brug tegen kwam waar de weg omhoog liep en hij vervolgens 15 meter met de Datsun door de lucht vloog. Dat is het enige kloppende antwoord Klinkt spannend... MAar ze zullen dat traject toch wel eerder langs gelopen hebben, ik neem niet aan dat ze ineens op een vreemde weg gingen rijden en filmen. En dat hij toen INEENS een brug zag, waar niet op gerekend was, en dat Bas dan de auto nog onder controle houdt! Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost [..]Klinkt spannend... MAar ze zullen dat traject toch wel eerder langs gelopen hebben, ik neem niet aan dat ze ineens op een vreemde weg gingen rijden en filmen. En dat hij toen INEENS een brug zag, waar niet op gerekend was, en dat Bas dan de auto nog onder controle houdt! Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk... Natuurlijk lopen ze de route eerst door. Die brug was er inderdaad en die sprong was ook gepland. Alleen is dit nooit op TV geweest Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost [..]Natuurlijk lopen ze de route eerst door. Die brug was er inderdaad en die sprong was ook gepland. Alleen is dit nooit op TV geweest dus hadden ze het zo gepland dat b1, b2 en bassie de lucht in vlogen? Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Ik heb de verkoopfolder van de Datsun Laurel en daarin wordt aangegeven dat de maximale snelheid 165 km/u is. Maar dat is nog altijd een flinke snelheid voor zo'n stunt. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost [..]dus hadden ze het zo gepland dat b1, b2 en bassie de lucht in vlogen? Weet ik niet precies. Ik heb Bas een mailtje gestuurd om het te vragen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost 165km per uur is wel heel erg hard voor een stunt en door de polder crossen met 100 km/u is ook al heel erg hard hoor! Ik wil natuurlijk niet over de snelheid bluffen, ik was er niet bij, maarhet is wel een heel knappe prestatie, ik hoop dat er ooit nog beelden van vrij komen, dan kunnen we het beter beoordelen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Ik meen dat in een shot waar je alleen de handen van B1 kan zien, het Bas' handen zijn. Maar ik kan me vergissen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten