TheProf82 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost Fairy's~! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost Fairy's~! vind je dit echt nodig? voegt niks toe! Nog een keer en je hebt een 2e waarschuwing. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 augustus 2005 gepost Share 18 augustus 2005 gepost Mijn 5 favoriete nummers: 1. De spaanse zon 2. Als ik de dierentaal kon spreken 3. In het circus 4. Bakkerslied 5. Wereldreis van clown Bassie En er zijn nog wel wat leuke nummers (o.a Dimitri, Goeiemorgen), maar omdat het een top 5 is laat ik het hier maar bij . Mijn voorkeur veranderd ook nog wel eens, maar dit zijn ze op dit moment . Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 18 augustus 2005 gepost Share 18 augustus 2005 gepost Bassie & Adriaan LiedjesDeel II Daar zijn we weer. Hier kan iedereen praten over alle liedjes die Bassie en Adriaan ooit gemaakt hebben. In topic I stond een lijst met alle liedjes van B&A. Die heb ik hieronder gekopieërd. Volgens mij is deze lijst nog niet compleet. Ik laat het aan Hinse over om alle liedjes die er nog niet opstaan bij te voegen wanneer hij er tijd voor heeft. Hij is er tenslotte mee begonnen > (lijst) Mocht je het vorige topic willen zien verwijs ik je naar deze link en anders voor nu: Veel plezier in dit nieuwe topic Er ontbreekt nog een liedje: Met een bril op edit Is al wel gemeld, maar nog niet in de lijst opgenomen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten