keppiej2005 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Hij is goed, nu ben jij weer Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Hij is goed, nu ben jij weer Ik kan op dit moment geen nieuwe maken. De eerste die dit leest mag zijn raadsel online zetten... Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Ow oke... ik zal er zelf maar niet aan mee doen, dat zou niet eerlijk zijn ookal heb ik het als eerste gelezen. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost [..]Ik kan op dit moment geen nieuwe maken. De eerste die dit leest mag zijn raadsel online zetten... Nou ik heb er eentje: Veel raadplezier! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Zijn het de pijltjes op het bordje van "Rekwisietenzolder" in de Plaaggeest? Nee laat maar, ik herinner met net dat dat een handje is. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Volgens mij paaltjes die uit de muur steken... Ik gok op Sleutel, als ze op die ezels rijden. Kan ook Santorini zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Zijn het de pijltjes op het bordje van "Rekwisietenzolder" in de Plaaggeest?Nee laat maar, ik herinner met net dat dat een handje is. Het is niet goed, maar het komt ook NIET voor in de Plaaggeest. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Volgens mij paaltjes die uit de muur steken... Ik gok op Sleutel, als ze op die ezels rijden. Kan ook Santorini zijn. Nee, dat is het niet. Je komt niet eens in de buurt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Is het de nummerplaat van een auto? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Is het de nummerplaat van een auto? Nee ook niet. Je zoekt in de verkeerde richting. Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Zijn het misschien de pijltjes van het bord uit het geheim van de sleutel, met: "Hier vist Bassie"? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Zijn het misschien de pijltjes van het bord uit het geheim van de sleutel, met: "Hier vist Bassie"? Nee, ook niet goed. Je moet in een HELE andere richting zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost [..]Nee, ook niet goed. Je moet in een HELE andere richting zoeken. Dus het staat niet op een bordje? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost [..]Dus het staat niet op een bordje? Juist, dat bedoel ik. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Volgens mij is het een stuk van het politiegebouw uit de Verdwenen Kroon. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Volgens mij is het een stuk van het politiegebouw uit de Verdwenen Kroon. Fout. Maar het is WEL iets van een gebouw! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost De Ruine van Teylingen? Volgens mij is het een van de middenseries. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost De Ruine van Teylingen?Volgens mij is het een van de middenseries. Qua serie ben je fout. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost in de diamant in het kasteel Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost in de diamant in het kasteel Qua serie zit je fout. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Een gebouw op Santorini? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Een stukje neonreclame in Las Vegas? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Een stukje neonreclame in Las Vegas? Je bent HEEL warm, maar het is geen stukje neonreclame. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Is het dat pakhuis waar de boeven zich in verstoppen als Bassie mee doet in de show Geluk of wijs, dan op reis? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Je bent HEEL warm, maar het is geen stukje neonreclame. Het Mirage hotel waar Siegfried und Roy hun shows geven? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost [..]Het Mirage hotel waar Siegfried und Roy hun shows geven? Nee, ook niet. Het is in ieder geval iets in Las Vegas. Aangezien er nu een dag voorbij is, geef ik een hint: 'We gaan naar het centrum, daar gaan we eerst wat eten' Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost zijn het die streepjes die B2 heeft gezet op die muur van de gevangenis uit de schatkaart Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost zijn het die streepjes die B2 heeft gezet op die muur van de gevangenis uit de schatkaart Ben jij doof ofzo? Nee, ook niet. Het is in ieder geval iets in Las Vegas.Aangezien er nu een dag voorbij is, geef ik een hint: 'We gaan naar het centrum, daar gaan we eerst wat eten' EDIT: Sorry vanwege het onaardig doen sweety, ben nogal chagrijnig vandaag... Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost sorry hoor ik had dat nog niet gelezen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost [..] denk om je gezondheid... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost Is het misschien een ingang van een hotel? of een bord (reclame) van een hotel? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost Is het misschien een ingang van een hotel?of een bord (reclame) van een hotel? Met een gedeelte van je antwoord kom je letterlijk in de buurt, maar het is niet juist. Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost MaartenF, kan jij misschien een tip geven? Dit topic ligt al wel héél lang stil... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost MaartenF, kan jij misschien een tip geven? Dit topic ligt al wel héél lang stil... Hij moet nu toch wel te raden zijn met de huidige hints? Hint 1: Het is in ieder iets in Las Vegas. Hint 2: Het is iets van een gebouw. Hint 3: 'We gaan naar het centrum, daar gaan we eerst wat eten' Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost [..]Hij moet nu toch wel te raden zijn met de huidige hints? Hint 1: Het is in ieder iets in Las Vegas. Hint 2: Het is iets van een gebouw. Hint 3: 'We gaan naar het centrum, daar gaan we eerst wat eten' Sorry, maar ik heb geen zin om heel dat stuk te kijken en te zoeken en te rippen, ik geef de eer aan iemand anders Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost ik weet het dat is het logo van "el rancho" bingo huis ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost ik weet het dat is het logo van "el rancho" bingo huis ofzo Nope, dat is hem niet. Met een gedeelte van je antwoord kom je wel dicht in de buurt.... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 november 2004 gepost Auteur Share 12 november 2004 gepost Hety is het 'bingo parfor' te zien na 3 uur 14 minuten en 14 sec Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost Hety is het 'bingo parfor' te zien na 3 uur 14 minuten en 14 sec Juist, dat is hem! (cap ervan ben ik nu even kwijt, zet ik later nog in deze post neer) Jij bent lennert Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 15 november 2004 gepost Share 15 november 2004 gepost En, heb je al een nieuwe opdracht, Lennert? Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost En, heb je al een nieuwe opdracht, Lennert? Ik sluit me hiebij aan, niet dat het ff snel snel moet, maar het begint nu een beetje lang te duren. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 november 2004 gepost Auteur Share 17 november 2004 gepost [..]Ik sluit me hiebij aan, niet dat het ff snel snel moet, maar het begint nu een beetje lang te duren. Ik laat mijn beurt aan iemand anders over, ik kan niet zo snel iets verzinnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost ik weet er een http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=362 Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost De luiken van het kasteeltoren uit de diamant? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost nee jammer Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Het zijn de ramen van de ruine van teylingen, dus ik zat er net wel dicht bij. ik heb het net even gecontroleerd, je hebt hem bij avatars staan, maar dan de hele foto. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Het zijn de ramen van de ruine van teylingen, dus ik zat er net wel dicht bij. ik heb het net even gecontroleerd, je hebt hem bij avatars staan, maar dan de hele foto. sorry het is niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Zijn het uberhaubt ramen van een kasteel? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost ik weet er een http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=362 Goh! Nog kleiner?! Ikzelf heb geen flauw idee wat het is, je moet wel heel knap zijn als je hier kunt uithalen uit welke serie het komt. Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost [..]Goh! Nog kleiner?! Ikzelf heb geen flauw idee wat het is, je moet wel heel knap zijn als je hier kunt uithalen uit welke serie het komt. Ja, zou je hem a.u.b. wat groter kunnen maken sweety Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten