MarsM 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Robin04, je mag er van mij nog eentje maken Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Robin04, je mag er van mij nog eentje maken Nee, nee... Het is jouw beurt! Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Ik heb er nog wel 1 makkelijke liggen als jullie er niet uit kunnen komen Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Aan jou de eer GB3 Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Ik heb er nog wel 1 makkelijke liggen als jullie er niet uit kunnen komen Ja, dan mag jij wel! Laat ons niet langer in spanning... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Robin04, post je nog een duidelijke foto waarop de oplossing te zien is? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Robin04, post je nog een duidelijke foto waarop de oplossing te zien is? Dat was wel mijn bedoeling, maar ik kan ineens geen foto's meer uploaden in mijn foto-album. Dan kom ik op een site die zegt dat de "site ven het uploaden" niet gevonden is... Dus excuses daarvoor! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Dat was wel mijn bedoeling, maar ik kan ineens geen foto's meer uploaden in mijn foto-album. Dan kom ik op een site die zegt dat de "site ven het uploaden" niet gevonden is... Dus excuses daarvoor! Ah nouja da's jammer, maar helaas. Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost kijk maar eens goed, zoo moeilijk is hij egt niet! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Klokje op de vensterbank (boven het raam) in de caravan van B&A? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Knoop van Bassie's jasje ? Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost nee, nee. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Een stukje van het schip van Rode Erik Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 oktober 2004 gepost Auteur Share 14 oktober 2004 gepost is het misschien iets van riem of bretels vna die vikingen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost kijk maar eens goed, zoo moeilijk is hij egt niet!http://members.lycos.nl/geilebeer3/zooi/spel_klein.JPG Volgens mij is het de knoop van het pak van Bassie wat hij aanheeft tijdens het stukkie van Rode Erik Edit: ff het plaatje uit de quote gewijzigd Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost nee allemaal niet goed. Het is heeft nix met rode erik te maken Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Is het een klokje in de rekwisietenzolder bij de Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Is het een klokje in de rekwisietenzolder bij de Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Vlgs mij is het dat kompas wat *bas* in de Sleutel om heeft als hij de sleutel weggooit en *adriaan* hem gaat opduiken Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost nee, ook niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Is het de wekker uit de plaaggeest ? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Een medaille???? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost Kun je het plaatje niet wat groter maken Maybe valt er dan meer uit te halen... Groter = met iets meer details Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost okee okee, hij leek mij makkelijk maar dat valt toch tegen. veel suc6 [/img] Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost Ik weet hem! Het staat op het poppetje bij het spel "geluk of wijs dan op reis' bij het plaatje van een reis naar Amerika. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost Ik weet hem!Het staat op het poppetje bij het spel "geluk of wijs dan op reis' bij het plaatje van een reis naar Amerika. Jaa ik zag hem ook net, ofja... ik denk ook dat het die is Keurig jonge! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost Toen-ie iets uitvergroot was, was het een makkie. Omdat het eerste plaatje nog al een vaag beeld had, denk je meteen aan een oudere serie, maar het kwam dus uit de meest recente serie... Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 17 oktober 2004 gepost Share 17 oktober 2004 gepost Ik weet hem!Het staat op het poppetje bij het spel "geluk of wijs dan op reis' bij het plaatje van een reis naar Amerika. *adriaan* juist zo moeilijk was hij uiteindelijk niet rancho aan jou de eer omdat je de snelste was. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Yeeeeeessssss!!!!!! Ok, dit keer een niet zo'n heel moeilijke: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=355 Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Een poppetje uit een poppenkast? Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Zou je de foto a.u.b. wat duidelijker kunnen maken? ik kan hem zo niet goed zien omdat ie wazig is. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost ik vind hem ook wazig, maar ik vrees dat jij, malaber, gelijk hebt... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Poppetje op de vensterbank in de caravan, boven het gordijn? Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Yeeeeeessssss!!!!!!Ok, dit keer een niet zo'n heel moeilijke: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=355 Dat plaatje is een soort van vogeltje en zit aan de muur in het huis van de Baron. Zie onderstaand plaatje. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Jaaaaaa. Das goed!! De volgende is voor jou Sjors! Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Jaaaaaa. Das goed!! De volgende is voor jou Sjors! Oké, hier is -ie- dan! Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost De accu van de rode wagen in de plaaggeest. Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost De accu van de rode wagen in de plaaggeest. Dat is knap! Ik wist wel dat het een makkelijke was, maar dat iemand hem in één keer raad vind ik geweldig. Voor jou de nieuwe opdracht keppiej2004. Dit was de originele foto. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost wordt er nog een nieuwe vraag/foto gemaakt? Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost wordt er nog een nieuwe vraag/foto gemaakt? Ja, dat vraag ik mij ook af... Als keppiej2004 voor vanavond zes uur nog géén vraag/foto heeft gemaakt, vind ik persoonlijk dat MarsM een nieuwe mag verzinnen! Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost Sorry voor het lange wachten. Hier mijn opgave, klik op de link voor de foto: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=361 Veel succes, dat zullen jullie wel nodig hebben. Fjjjieuwwww, net op tijd, een uurtje maar, het duurde zo lang omdat ik de foto niet goed bewerkt kreeg, hij moest natuurlijk wel helder blijven. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost Sorry voor het lange wachten. Hier mijn opgave, klik op de link voor de foto:http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=361 Veel succes, dat zullen jullie wel nodig hebben. Fjjjieuwwww, net op tijd, een uurtje maar, het duurde zo lang omdat ik de foto niet goed bewerkt kreeg, hij moest natuurlijk wel helder blijven. zow hallow hee niet te moeilijke foto, k kan zo amper zien wat et werkelijk is hoop dat andere betere resultaten behalen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost Sorry voor het lange wachten. Hier mijn opgave, klik op de link voor de foto:http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=361 Veel succes, dat zullen jullie wel nodig hebben. Fjjjieuwwww, net op tijd, een uurtje maar, het duurde zo lang omdat ik de foto niet goed bewerkt kreeg, hij moest natuurlijk wel helder blijven. Soow, ik denk dat het een schelp is van het onbewoonde eiland in de verzonken stad Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost Liggen er op dat eiland schelpen dan? is me nooit opgevallen... Het lijkt meer op een gedeelte van een duikuitrusting Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost Allebei fout, het is in een serie met de boevenbaas b1 en b2... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost Schelp in het gebied waar B&A lopen nadat hun auto is uitgebrand? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost Is het een schelp bij de kuil waar B1 en B2 in vallen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Volgens mij heeft het niets met schelpen te maken. Als ik er lang genoeg naar kijk dan haal ik er een beest uit. Dat zwarte is dan zijn snoet en dat witte zijn kop. Is het niet een aapje tijdens het liedje "Goedemorgen"? Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Sorry voor het lange wachten. Hier mijn opgave, klik op de link voor de foto:http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=361 Veel succes, dat zullen jullie wel nodig hebben. Fjjjieuwwww, net op tijd, een uurtje maar, het duurde zo lang omdat ik de foto niet goed bewerkt kreeg, hij moest natuurlijk wel helder blijven. Ik weet hem! Het is een doek waarmee Adriaan de caravan schoonmaakt in 'Het Geheim van de Sleutel'. Zie onderstaande foto... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost [..]Ik weet hem! Het is een doek waarmee Adriaan de caravan schoonmaakt in 'Het Geheim van de Sleutel'. Zie onderstaande foto... zo dies knap gevonden, hij was wel moeilijk en een beetje onherkenbaar want het leek inderdaad op een schelp Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten