Lennert 19 augustus 2004 gestart Share 19 augustus 2004 gestart we gaan hier verder met het spel de links naar de oude topics: Deel I: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=510 Deel II: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=628&start=250 Deel III: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=894 en de opdracht was: Een boot dus... Is het een onderdeel van het door de Baron in De Geheimzinnige Opdracht gepikte jacht, dat in De Reis... door HH werd opgeblazen? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Iets van de boot van de Vikingen in het liedje 'Erik de Viking' misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Is het misschien een uitsteeksel van de Boot waarmee B&A over de Rijn varen? Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Of een deel van de boot in De Verdwenen Kroon waar de boeven op zitten en als B&A van de brug afspringen ze daarop gearresteerd worden? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 19 augustus 2004 gepost Auteur Share 19 augustus 2004 gepost Iets van de boot van de Vikingen in het liedje 'Erik de Viking' misschien? klopt, maar ik wil een specifiek antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost De mast van het vikingschip? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 19 augustus 2004 gepost Auteur Share 19 augustus 2004 gepost De mast van het vikingschip? nee Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Is het een zwaard van één van de vikingen? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost we gaan hier verder met het spelde links naar de oude topics: Deel I: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=510 Deel II: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=628&start=250 Deel III: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=894 en de opdracht was: [..] Precies zo'n grote pin (of hoe noem je dat) aan een top van de Vikingboot. (uiteinde). Het is bij die touwen aan het vikingschip die je ziet. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Is het dat blauw met witte ding op de punt van de boot? (weerskanten) Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 augustus 2004 gepost Auteur Share 20 augustus 2004 gepost Ik vind de antwoorden een beetje vaag..... Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Ik vind de antwoorden een beetje vaag..... Hoe het precies heet, weet ik ook niet, maar het is dat met rood omlijnde ding op de.... Dat heet toch 'boeg'? http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects/uploader/public/vikingschip.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 augustus 2004 gepost Auteur Share 20 augustus 2004 gepost [..]Hoe het precies heet, weet ik ook niet, maar het is dat met rood omlijnde ding op de.... Dat heet toch 'boeg'? http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects/uploader/public/vikingschip.jpg ja dit is precies wat ik bedoelde. maar ik denk dat robin04 um ook al heeft geraden, dus aan hem de volgende opdracht. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost ja dit is precies wat ik bedoelde.maar ik denk dat robin04 um ook al heeft geraden, dus aan hem de volgende opdracht. Ik vind alles best, als 'ie niks weet, heb ik nog wel een leuke liggen, dus dat komt wel goed. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost [..]Hoe het precies heet, weet ik ook niet, maar het is dat met rood omlijnde ding op de.... Dat heet toch 'boeg'? http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects/uploader/public/vikingschip.jpg Achtersteven, maar goed, je bent in een woestijn opgegroeid dus het is je vergeven Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost [..]Ik vind alles best, als 'ie niks weet, heb ik nog wel een leuke liggen, dus dat komt wel goed. Vast een stukje Dick. Of de ballen van Freddy > Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 augustus 2004 gepost Auteur Share 20 augustus 2004 gepost [..]Vast een stukje Dick. Of de ballen van Freddy > zoiest dacht ik ook al, ik gok toch op een stukje van *adjudant* Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost [..]zoiest dacht ik ook al, ik gok toch op een stukje van *adjudant* Ook alleen maar omdat Freddy niet in een B&A serie voorkomt Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 augustus 2004 gepost Auteur Share 20 augustus 2004 gepost [..]Ook alleen maar omdat Freddy niet in een B&A serie voorkomt Hahaha, dat is waar. k wist niet dat het zo ernstig was met Johnny b2 good Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Hahaha, dat is waar. k wist niet dat het zo ernstig was met Johnny b2 good Hé! Moet dat achter m'n rug om?!? Ik weet zelf ook wel dat ik hopeloos ben! Ik bedoel... Dick is leuk Maar Freddy is ook leuk Hmm... Qua interesse ga ik voor Freddy, heeft net iets wat 'm wat leuker maakt en bovendien maak ik daadwerkelijk een kans (Tenzij ik gek aan 't worden ben). Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost [..]Hahaha, dat is waar. k wist niet dat het zo ernstig was met Johnny b2 good John is erg, ERG! Als ik hem spreek, gaat het of over Dick, of over Freddy, of over allebei tegelijk Afijn, on topic maar weer, Robin04, waar blijft je plaatje joh, schiet es op! Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost John is erg, ERG! Als ik hem spreek, gaat het of over Dick, of over Freddy, of over allebei tegelijk Afijn, on topic maar weer, Robin04, waar blijft je plaatje joh, schiet es op! Wie begint er nou steeds over? Oh ja, ik... Maar jij gaat er wel op in en da's minstens zo erg! Zal ik anders eerst de mijne even doen, kan nooit al te lang duren, doet Robin04 de volgende. Link naar bericht Delen op andere sites
computertje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Ik kan momenteel niet cappen,weet er iemand de oude gewoone versie van powerDVD te downloaden? Met alvast al veel dank Computertje! Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost [..]Precies zo'n grote pin (of hoe noem je dat) aan een top van de Vikingboot. (uiteinde). Het is bij die touwen aan het vikingschip die je ziet. Was mijn antwoord niet correct? Link naar bericht Delen op andere sites
computertje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Was mijn antwoord niet correct? Ik vind dat Lorenzo gelijk heeft! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 augustus 2004 gepost Auteur Share 20 augustus 2004 gepost [..]Was mijn antwoord niet correct? Ik vond je antword super vaag, sorry maar ik kon er niet goed uit afleiden wat je nou precies bedoelde. nogmaals sorry, maar ik geef Robin04 de beurt Link naar bericht Delen op andere sites
computertje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost *aadbaron* *baron* Drommels! dat die Robin niet meteen op komt met een vraag *b1* Dan zal ik hem *b2oud* Watzeggie?!? *b1* Dan zal ik hem *b2oud* Ow zei je dat!Zeg dat dan! *japie* Hosie! *bas* Nou baronntje ,b1 en b2 als jullie nou niet ophouwden dan gaat Adraan julie euh ...euh .... ADRIAAN HEEEP!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost *aadbaron* *baron* Drommels! dat die Robin niet meteen op komt met een vraag *b1* Dan zal ik hem *b2oud* Watzeggie?!? *b1* Dan zal ik hem *b2oud* Ow zei je dat!Zeg dat dan! *japie* Hosie! *bas* Nou baronntje ,b1 en b2 als jullie nou niet ophouwden dan gaat Adraan julie euh ...euh .... ADRIAAN HEEEP!!!!!! Even geduld, joh. Niet iedereen zit elk uur van de dag online. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost *adriaan* Je hoeft je niet te haasten, als je maar opschiet! Nee geintje. Van mij het verzoek om niet steeds te zeuren van: "Waar blijft de volgende opdracht?" Dank u. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost [..]Even geduld, joh. Niet iedereen zit elk uur van de dag online. Jij wel blijkbaar... moet je niet es naar bed, het is al half twee! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost moet je niet es naar bed, het is al half twee! ...en dan moet je naar bed? Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost ...en dan moet je naar bed? Ik zit in Queensland, Australië, 't is hier inmiddels kwart over twee 's ochtends. Maike, FYI, ik lig al in bed, laptop op schoot, heerlijk! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost [..]Maike, FYI, ik lig al in bed, laptop op schoot, heerlijk! Oogjes dicht en slapen dan, en fijn dromen van Dick en/of Freddy, want ik verwacht je vanavond (mijn tijd) weer online. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Sorry, sorry, ikw as werken! Maar ik zal ff een plaatje gaan cappen.. Hij staat zo 0n-line! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Hier is ie dan! Veel suc6! http://forum.bassieenadriaan.nl/album_t ... id=299.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost De achterlichten van de Buggy? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Hier is ie dan! Veel suc6! http://forum.bassieenadriaan.nl/album_t ... id=299.jpg Da's een moeilijke Ik zie linksboven precies de steen van de Verzonken stad Of precies Vlugge Japie, ik heb eigenlijk niet direct een idee wat het zou kunnen zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Stukje van de oranje Opel Kadett C van de schandebakker in de garage in De Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Bankje in een bus? Vraag me niet waarom Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Nee mensen... Allemaal fout... Lekker door raaien! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Kostuum van 1 van de Spaanse dansers? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Is het misschien een raar uitziende gitaar, eventueel uit de Spaanse Dansers? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost is het zo'n kostuum van zo'n griekse danseres die op griekenland de sirtaki dansen Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost Is het een kostuum uit de stadschouwburg? *b1* STADSGEHOORZAAL! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost Allemaal fout! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Hebben jullie het nu al opgegeven? Oké, is er een TIP nodig? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Hebben jullie het nu al opgegeven? Oké, is er een TIP nodig? Ja dat lijkt me wel handig, want ik zie er echt niks in... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Oké, je moet weer op een boot zoeken... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 22 augustus 2004 gepost Auteur Share 22 augustus 2004 gepost Oké, je moet weer op een boot zoeken... IS het misschien een deel van een de duikBOOT uit de kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost [..]IS het misschien een deel van een de duikBOOT uit de kroon? Neej... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten