Hoofd 16 augustus 2004 gestart Share 16 augustus 2004 gestart Zijn er nog meer foto's van plaatsen waar *bas* & *adriaan* afleveringen hebben opgenomen? Ik heb er een paar gevonden van de B & A Tour.... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Zijn er nog meer foto's van plaatsen waar *bas* & *adriaan* afleveringen hebben opgenomen? Ik heb er een paar gevonden van deB & A Tour.... Neem eens een kijkje in het fotoalbum Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost http://info.bassieenadriaan.nl/album.php Hier zijn nog wat foto's van locaties. Adriaantje, als je zegt "neem eens een kijkje in het foto album", geef er dan tenminste een link bij, dat arme hoofd weet toch niet waar dat album te vinden is. Link naar bericht Delen op andere sites
Hoofd 16 augustus 2004 gepost Auteur Share 16 augustus 2004 gepost Ik weet alleen niet wat alles is:( Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Ik weet alleen niet wat alles is:( Er staat toch bij waar het ongeveer is, welke categorie. Link naar bericht Delen op andere sites
Hoofd 16 augustus 2004 gepost Auteur Share 16 augustus 2004 gepost [..]Er staat toch bij waar het ongeveer is, welke categorie. Ja, maar dan weet ik niet welke serie.. Kan het niet beter als er een foto van de serie is en een foto van nu? *adjudant* Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost [..]Ja, maar dan weet ik niet welke serie.. Kan het niet beter als er een foto van de serie is en een foto van nu? *adjudant* Daar zijn plannen voor, maar het is er nog niet. Nu wordt het goed opletten. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten