japio 13 februari 2004 gestart Share 13 februari 2004 gestart Een vraagje aan de users naar aanleiding van antonio's bericht (wat is de mooiste locatie uit de reis vol verrassingen) ik vind de grand canyon toch één van de mooiste locaties Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Monument Valley Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Alle Pretparken in Florida! Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Dat bos met die hoge bomen vond ik wel gaaf (de naam is me even ontschoten) is dat niet *bas* josemietie park Link naar bericht Delen op andere sites
Gossie 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Toch wel florida met de pretparken. Mede omdat dat denk ik het leukste stuk is omdat de boeven B&A toch dicht op de hielen zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Ik vind het kasteel in de Diamant tof Amerika trekt me niet zo, alleen Utah was wel aardig. Oh, en Wales en Ierland waren koel Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Nu je het zegt, het kasteel van de kroon is ook geweldig. Zeker dat hol achter die struik. En het kasteel van de proffesor was ook mooi en en en... Eigenlijk was alles mooi Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Sebinske of hoe die indianen dat ook noemen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Yosemeti Park is machtig. Maar niets kan op tegen dee kastelen in De Diamant en De Kroon : daar deden ze er meer mee/over. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Zoals ik al in het eerdere topic schreef: van de Amerika serie vond ik Monument Valley en het Yosemite park het mooist, maar B&A hebben op meerdere fraaie locaties gefilmd. Van de andere series vond ik ook de kastelen erg mooi en van het buitenland spraken mij de Griekse locaties uit De Verzonken Stad erg aan. Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost Dat eiland van de schatkaart ziet er ook heel mooi uit. Ja die staat zeker op 3. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost mijn favo locatie is tog wel het circus, ik vind de sfeer met een opname tog wel het gezelligst, en ze kennen daar van die leuke grappen maken!! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Dat bos met die hoge bomen vond ik wel gaaf (de naam is me even ontschoten) is dat niet *bas* josemietie park Ja, dat vind ik ook de mooiste plaats uit de serie Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost De 2 kastelen en de locaties op Kreta en Rhodos. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost De 2 kastelen en de locaties op Kreta en Rhodos. Ik vind de opnames op grote markt in Brussel leuk en bij Manneken Pis. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Hoewel er natuurlijk veel mooiere plekken zijn wil ik hier toch wel even melden dat het grasveldje waar caravan op staat met 2 terrastoelentoch wel het meest karakteristiek is voor Bassie en Adriaan. Hier werden onder andere de shorties opgenomen, de Schatkaart, de Kroon en zelfs in de Reis door Europa en de Reis vol Verrassingen kwam deze locatie terug! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Hoewel er natuurlijk veel mooiere plekken zijn wil ik hier toch wel even melden dat het grasveldje waar caravan op staat met 2 terrastoelentoch wel het meest karakteristiek is voor Bassie en Adriaan.Hier werden onder andere de shorties opgenomen, de Schatkaart, de Kroon en zelfs in de Reis door Europa en de Reis vol Verrassingen kwam deze locatie terug! Da's het Lickebaertbos bij Vlaardingen, als je het even wilde weten Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Tsss, dat heb je ook maar van mij Zou wel eens willen weten of dat bos echt bestaat. En hoe die locatie eruit ziet. Woont er niemand van hier in Vlaardingen? Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Tsss, dat heb je ook maar van mij Zou wel eens willen weten of dat bos echt bestaat. En hoe die locatie eruit ziet. Woont er niemand van hier in Vlaardingen? Het bos bestaat inderdaad echt. In de Schatkaart rijden B&A nog langs een bord waarop het aangegeven staat. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost [..]Het bos bestaat inderdaad echt. In de Schatkaart rijden B&A nog langs een bord waarop het aangegeven staat. Die jongens van de B&A tour zijn er ook nog geweest, ze konden alleen het veldje niet vinden. En B_v_N, die info had ik van hun, niet van jou Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost *harry* Jah, maar ik had het ook verteld bij een funnyfact *baron* Ach, stommeling, dat wist ik toch allang! *harry* Sorry baas, foutje moet kunnen *baron* Een foutje kan NIET, en als jij nog 1 foutje maakt, zal ik een grote fout begaan. *harry* Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Is er hier niemand op 1 van die lokaties geweest, en heeft niemand daar foto's van? Nou niet gaan linken vanaf de B&A tours site Link naar bericht Delen op andere sites
bartje518 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost De grotten in Valkenburg natuurlijk, het spannendste van allemaal Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 4 april 2004 gepost Share 4 april 2004 gepost Het groene meertje bij de huilende professor. Het kasteel bij de verdwenen kroon. Het yosemite park in Amerika. De Samariakloof bij de verzonken stad. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 april 2004 gepost Share 4 april 2004 gepost Het kasteel in de Verdwenen Kroon! Link naar bericht Delen op andere sites
Ari 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Wat een geweldige site is dit toch!! Ik dacht dat ik veel afleveringen kende, maar die details waar jullie opletten, echt super!! Owja, ff mn mooiste locatie: het kasteel van de kroon!! En de kermis in de sleutel vind ik ook altijd nog leuk! *b2oud* *bb* Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Van de Reis vol Verrassingen vond ik de Grand Canyon en het Yosemite park het mooiste, van andere avonturen het kasteel uit De Kroon en het eiland Lanzarote (Schatkaart). Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Ik vind dat bij elke serie een bepaalde sfeer zit en dat er bij elke serie locaties uitspringen. Link naar bericht Delen op andere sites
SpinDoctor 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Ik vind het terras waar B&A volgens VJ en B2 al uren zitten wel een coole lokatie. Ook vind ik het kasteel uit de Kroon een hele mooi lokatie Ook vind ik Het circuit van Zandvoort een perfecte lokatie zijn er 3 marja beter veel dan niks he Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost En het bos uit B&A in Luxemburg. Ald de *baron* achter B&A aanzit. ik ben zelf een paar jaar geleden in Luxemburg geweest. De plek waar B&A rijden is in het plaatsje Vianden. Daar ben ik ook geweest. Herkende het een btje. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Het kasteel uit de kroon Het kasteel heet 'slot Teylingen' Teylingerlaan 23, Sassenheim (Teylingen) gemeente Voorhout Je kan er nog steeds heen, alleen het pondje is weg (al 10 jaar) gelukkig heb ik het pondje nog meegemaakt. de schuilplaats van *japie* *baron* *b2* is te vinden alleen de struik is een beetje kleiner. Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Het jacht van de Baron! (of is dat geen locatie?!) Het kasteel uit de Verdwenen Kroon. Ook de Bryce Canyon (ofzoiets) vond ik mooi en Monument Valley. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost kasteel van de diamant vind ik! en die straat waar de plaaggeest op het dak van de caravan zat Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Wat vind je zo bijzonder of mooi aan die straat als ik vragen mag? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost En het bos uit B&A in Luxemburg.Ald de *baron* achter B&A aanzit. ik ben zelf een paar jaar geleden in Luxemburg geweest. De plek waar B&A rijden is in het plaatsje Vianden. Daar ben ik ook geweest. Herkende het een btje. ik ben er ook geweest op een gegeven moment lopen ze in de dam daar kun je ook komen net buiten vianden ligt een soort inforrmatie centrum. we probeerden nog bij dat meer te komen maar dat kan n ie zoek op google maar ens naar vianden ook ion dat bos ben ik geweest, dat wordt klein zwitserland genoemt maar eigenlijk heet het Müllerthal. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Wat vind je zo bijzonder of mooi aan die straat als ik vragen mag? is er een betere straat voor dat stukje dan? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 15 april 2004 gepost Share 15 april 2004 gepost [..]is er een betere straat voor dat stukje dan? Het is idd een goed gekozen straat. Maar ik had nooit zo gelet op die straat. Eigenlijk meer op de Plaaggeest zelf Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 15 april 2004 gepost Share 15 april 2004 gepost Tsja, favoriet is voor mij wat anders dan mooiste locatie. De mooiste vond ik iig Yosemite-park, schitterend gewoon! Mijn favoriete locatie(s) zijn de kastelen en grotten, hier in NL, die staan symbool voor de spanning tussen B&A en de Boeven Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost [..]Ik vind de opnames op grote markt in Brussel leuk en bij Manneken Pis. Zeker omdat je in Belgie woont? Maar ik vind die locatie ook erg mooi. En natuurlijk veel dingen uit Amerika. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Ik vind de canarische eilanden ook wel mooi uit de huilende professor. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Ik vind de canarische eilanden ook wel mooi uit de huilende professor. Vooral dat strandje waar Adriaan gaat klimmen en het groene meertje Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Ja dat groene meertje ook idd. Maar het landschap sowieso. Al dat afgekoelde lava maakt het landschap daar wel mooi. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Beste leden, Weet iemand misschien de versie van Tubular Bells als adriaan klimmen is bij het strandje in de serie van de huilende proffesor? Gegroet van de gewezen plaaggeest!! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Beste leden,Weet iemand misschien de versie van Tubular Bells als adriaan klimmen is bij het strandje in de serie van de huilende proffesor? Gegroet van de gewezen plaaggeest!! Mijn excuses dit hoort hier niet thuis! Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Het kasteel in de Verdwenen Kroon is het mooiste evenals de serie De reis vol Verassingen (zowat alles), dat vind ik dan. Ook het station in Het geheim van de sleutel vind ik wel leuk (ik ben treinengek namelijk ). Dan zie je nog zo'n oude posttrein voorbijrijden . Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Dat was het centraal station rotterdam! Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost [..]ik ben er ook geweest op een gegeven moment lopen ze in de dam daar kun je ook komen net buiten vianden ligt een soort inforrmatie centrum. we probeerden nog bij dat meer te komen maar dat kan n ie zoek op google maar ens naar vianden ook ion dat bos ben ik geweest, dat wordt klein zwitserland genoemt maar eigenlijk heet het Müllerthal. De opnames in het bos, zijn in Beaufort opgenomen, vlakbij Vianden. Dat bos is 'n soort lager gelegen natuurgebied bij 'n camping in die plaats. Ik ben er jaren geleden geweest en het is echt machtig mooi om dáár rond te lopen. Groetjes, Sander. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Dat was het centraal station rotterdam! Daar ben ik laatst nog geweest , alleen kon ik die kluizen niet vinden... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost [..]De opnames in het bos, zijn in Beaufort opgenomen, vlakbij Vianden. Dat bos is 'n soort lager gelegen natuurgebied bij 'n camping in die plaats. Ik ben er jaren geleden geweest en het is echt machtig mooi om dáár rond te lopen. Groetjes, Sander. Ik ben autogek en daarom ook blij met de sleutel. ZAndvoort komt er namelijk nog op voor met het oude circuit. alleen vraag ik me af welk nummer als achtergrond muziek wordt gebruikt. Dat het van Jetro Tull is weet ik (ook nog eens bevestigt door mijn pa). Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost [..]De opnames in het bos, zijn in Beaufort opgenomen, vlakbij Vianden. Dat bos is 'n soort lager gelegen natuurgebied bij 'n camping in die plaats. Ik ben er jaren geleden geweest en het is echt machtig mooi om dáár rond te lopen. Groetjes, Sander. Ok maar beaufort is in het mülertall Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten