MissMouse 12 augustus 2004 gestart Share 12 augustus 2004 gestart Ik kan me nog eens een Yescolumn herinneren van Bart (is die overigens hiero ook actief???) waarin hij schrijft dat hij op stage naar NY gaat en zich afvraagt wat hij mee moet nemen. Hij heeft het dan ook over zijn video 'Best of Bassie en Adriaan' Bestaat deze video wel???? Heb er in andere topics nog nooit wat over gehoord... Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ik dnek ( ik weet het dus niet ) maar dat hij het in dit geval heeft over de video 10 jaar Bassie en Adriaan. Daar staan voor hun wel de leukste stukjes op. Ik denk dat hij die video bedoeld. Een andere video van the best of... heb ik nog nooit gezien en ook nooit van gehoord Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Wat voor dingen staan er eigenlijk op die video? Shorty's? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Wat voor dingen staan er eigenlijk op die video? Shorty's? Ja en droomwerelden als ik me niet vergis, met leuke presentaties vanuit de caravan. Volgens mij roept die Bart maar wat, er bestaat geen echte Best off video voor zover ik weet. Behalve de compilatie banden (10 jaar B&A, 25 jaar B&A). Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Ja en droomwerelden als ik me niet vergis, met leuke presentaties vanuit de caravan. Volgens mij roept die Bart maar wat, er bestaat geen echte Best off video voor zover ik weet. Behalve de compilatie banden (10 jaar B&A, 25 jaar B&A). Nee, hoor bart heeft volgens mij wel gelijk, ik heb namelijk wel eens een foto gezien van de cover. Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 13 augustus 2004 gepost Auteur Share 13 augustus 2004 gepost Ik heb geen idee. Vroeg het me gewoon af... Maar voor hetzelfde geld bedoeld hij de 10 jaar of 25 jaar video (MissMouse overweegt die bart een mailtje te sturen) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]Nee, hoor bart heeft volgens mij wel gelijk, ik heb namelijk wel eens een foto gezien van de cover. hoe ziet de cover er dan uit? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]Nee, hoor bart heeft volgens mij wel gelijk, ik heb namelijk wel eens een foto gezien van de cover. Nou dan zeker niet met die titel volgens mij, niet 'The best of B&A', Heidbuurt zal het antwoord wel weten hij heeft alle video's Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]Nou dan zeker niet met die titel volgens mij, niet 'The best of B&A', Heidbuurt zal het antwoord wel weten hij heeft alle video's Jep, volgens heidbuurt bestaat de videoband niet, maar ik vergiste mij in de videoband Wie zijn Bassie en Adriaan, maja die videoband is helaas voor eigen gebruik, en wat daar op staat dat weten alleen Bassie en Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]Nou dan zeker niet met die titel volgens mij, niet 'The best of B&A', Heidbuurt zal het antwoord wel weten hij heeft alle video's haha Zover ik weet bestaat de videoband niet. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]Jep, volgens heidbuurt bestaat de videoband niet, maar ik vergiste mij in de videoband Wie zijn Bassie en Adriaan, maja die videoband is helaas voor eigen gebruik, en wat daar op staat dat weten alleen Bassie en Adriaan maar kan je dan niet een foto zetten van de cover? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]maar kan je dan niet een foto zetten van de cover? Van welke wil je een foto? Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 13 augustus 2004 gepost Auteur Share 13 augustus 2004 gepost [..]Nee, hoor bart heeft volgens mij wel gelijk, ik heb namelijk wel eens een foto gezien van de cover. Wel eens gezien, misschien heeft hij hem niet (meer)? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]Van welke wil je een foto? van die band die Albert-Jan heeft. als hij die heeft, dan heb jij hem zeker! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten