rancho 12 augustus 2004 gestart Share 12 augustus 2004 gestart In dit topic kun je alles kwijt over de Olympische Spelen in Athene die morgen beginnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost t Zou knap zijn mocht 'onze' equipe al de helft van het aantal gouden medailles van Sydney halen, wat waren dat topspelen voor Nederland 12 maal goud! En dat voor zo'n minilandje... Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ik heb vandaag op het jeugdjournaal gehoord dat de universiteit van Grongingen hebben uit gerekent dat Nederland 21 medailles gaat winnen. Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost En nu maar hopen dat er meer aandacht aan olymisch honkbal wordt besteed dan dat aan de Haarlemse Honkbalweek werd gedaan..... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 augustus 2004 gepost Auteur Share 14 augustus 2004 gepost De Hockeydames zijn de Spelen goed begonnen. Tegen Zuid-Afrika stonden ze met nog 10 minuten te gaan in de 1e helft al met 5-1 voor. Heb de rest niet gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost Inge de Bruijn heeft met de 100 m Vlinderslag de 2de plaats gehaalt! Totaal 3de!! Link naar bericht Delen op andere sites
morton 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost Inge de Bruijn heeft met de 100 m boogslag zoiets de 2de plaats gehaalt! Je bedoelt vlinderslag zeker . En in haar serie was ze 2de, dat klopt. Maar in totaal was ze 3de. Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost Balen dat Michael Boogerd al na een paar kilometer ten val is gekomen. Ik had veel van hem verwacht. Hoopelijk presteren Karsten Kroon, Servais Knaven, Erik Dekker en Max van Heeswijk wat. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost Jaa! Axel Mercxs heeft een bronzen medaille behaald vandaag bij het wielrennen Goed voor hem... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost De vrouwenestafette (zwemmen) heeft brons gehaald, de eerste medaille voor Nederland is binnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 augustus 2004 gepost Share 14 augustus 2004 gepost en inge de bruijn met de 1e tijd naar de volgende ronde... wel leuk dat onze eerste dag in ieder geval niet medaille-loos zijn. Dit is dan ook echt (bijna) alleen aan inge de bruijn te danken... By the way, nu het toch over haar gaat... In het Algemeen Dagblad Sportwereld stond laatst een dubbele pagina over hoe knap Inge de Bruijn is en dan vooral haar lichaam... Okay, het heeft niet veel met de Olympische Spelen te maken, maar ik ben wel benieuwd naar andermans mening, ik vind het tegendeel namelijk waar Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 15 augustus 2004 gepost Share 15 augustus 2004 gepost Wat NL-se nieuwtjes vandaag: heren volleyballers hebben de Russen verslagen! Dat is erg knap Verder is VDH ook door in zn 200-meter series, 2e tijd, maar dat zegt niet zoveel, dames roeien 8 naar de finale (medaillekans!) Ik ga morgen naar Dublin en zal daar waarschijnlijk niet veel van de Spelen meekrijgen, als ik terugkom eis ik gouden medailles vor Nederland :-) En vooruit, ook België mag ze, maar wel onder Nederland blijven in het klassement he Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 augustus 2004 gepost Share 15 augustus 2004 gepost Aiiiiiiii van moorsel gevallen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Zo de Olypische Spelen zijn al een tijdje afgelopen. Nu komen de paralympics (als ik het zo goed schrijf ), gaan jullie dat volgen ? Er is nogal weinig aandacht voor op TV vind ik, zeker in vergelijking met de "gewone" Olympische Spelen. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 september 2004 gepost Auteur Share 15 september 2004 gepost Een collega van me vader gaat er altijd naartoe. Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Ik hoop dat ze er wat van op het nieuws laten zien. En ik hoop dat nederland wat medailes kan scoren. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Ik hoop dat ze er wat van op het nieuws laten zien.En ik hoop dat nederland wat medailes kan scoren. waar heb jij het nou weer over? edit: ow ik zie het al paralimpics Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Ik had het over de paralimpics. Als dat berichtje een beetje onduidelijk graag zeggen dan verbeter ik hem. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost Ik volg het niet allemaal op de voet, maar uit hetgeen ik lees kan ik toch opmaken dat de Nederlanders het best goed doen op de Paralympics ! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 september 2004 gepost Auteur Share 27 september 2004 gepost Ja, er is eern programma op BNN over de Paralympics. Zitten echt hele aparte sporten tussen zoals: Goalball. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Ja, er is eern programma op BNN over de Paralympics.Zitten echt hele aparte sporten tussen zoals: Goalball. Is dat met een belletje in de voetbal ? Vandaag is trouwens de laatste dag... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 september 2004 gepost Auteur Share 28 september 2004 gepost Ik weet niet. Het is een heel laag doel en je moet kruipend de bal gooien iop een speciale manier, echt heel raar. Zo ziet het eruit. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Ook de Paralympics zijn nu afgelopen, 28 medailles voor Nederland, toch niet slecht. Einde van dit topic denk ik . Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 29 september 2004 gepost Auteur Share 29 september 2004 gepost Ja, gooi maar een slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten