Twice 9 augustus 2004 gestart Share 9 augustus 2004 gestart Kan iemand mij vertellen in welke serie het nummer '365 dagen' wordt gezongen, ik kan het namelijk niet vinden op info.bassieenadriaan.nl ??? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Die komt uit een shorty van Leren & Lachen 2. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Kan iemand mij vertellen in welke serie het nummer '365 dagen' wordt gezongen, ik kan het namelijk niet vinden op info.bassieenadriaan.nl ??? Het heet Vier seizoenen en komt in een shorty voor. Hier de tekst: http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=6005&ID=55 Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 augustus 2004 gepost Auteur Share 9 augustus 2004 gepost Owja, natuurlijk... Ik had de verkeerde titel! Bedankt beide! Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Vraag beantwoord. Topic op slot Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten