Vlugge-Japie 9 augustus 2004 gestart Share 9 augustus 2004 gestart B&A waren een keer in de tien. Helaas heb ik die uitzending niet gezien. Hoe ging deze uitzending? Ik hoorde dat Bassie Vlugge Japie weer eens deed? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Klopt, en het leuke is dat ik onderandere dit fragment binnenkort op DVD ga zetten Het was een interview in de tijd dat B&A nog shows gaven, ze zaten op kantoor bij Aad als Bas en Aad zelf, Bas deed een japiepruik op en deed Japie na, echt lachen! Ook deed Aad de baron nog een keertje na. Het is niet echt lang, maar wel heel erg leuk. Adriaan zegt ook nog: we gaan door tot het publiek het niet meer leuk vindt. Helaas is er iets anders tussengekomen Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Klopt, en het leuke is dat ik onderandere dit fragment binnenkort op DVD ga zetten Het was een interview in de tijd dat B&A nog shows gaven, ze zaten op kantoor bij Aad als Bas en Aad zelf, Bas deed een japiepruik op en deed Japie na, echt lachen! Ook deed Aad de baron nog een keertje na. Het is niet echt lang, maar wel heel erg leuk. Adriaan zegt ook nog: we gaan door tot het publiek het niet meer leuk vindt. Helaas is er iets anders tussengekomen ooo niet huilen, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Zeer leuk interview, vooral die sfeerbeelden van het kantoor van Aad waren top. Ik zat te smullen van de spulletjes die ze toen lieten zien. Gelukkig heb ik het nog eens allemaal rustig kunnen bekijken in het museum Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Volgens mij is hier al een topic over http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=667. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Volgens mij is hier al een topic over http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=667. helemaal gelijk, daar verder s.v.p. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten