RobinDeRobot 8 augustus 2004 gestart Share 8 augustus 2004 gestart Ik ga binnenkort naar het TV Toys Museum in Dieren (lekker dichtbij voor mij ) om de B&A tentoonstelling te bezichtigen! Wie gaan er nog meer/wie is er al geweest?? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Lees je de overige topics wel? Er is op 1 juli (de dag dat B&A er ook waren en het zelfs openden!) een hele groep van het forum geweest naar Dieren. Dus 95% heeft het al gezien. Je moet eventjes naar de goede topics zoeken en dan vindt je duizenden foto's en je kan als je wilt de DVD bestellen van 1 juli samengesteld door dj. Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Ben er nog nooit geweest Maar ja, Dieren ligt ook niet naast de deur.... Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Lees je de overige topics wel? Er is op 1 juli (de dag dat B&A er ook waren en het zelfs openden!) een hele groep van het forum geweest naar Dieren. Dus 95% heeft het al gezien. Bestaat dat niet langer dan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost het museum wel maar de B&A tentoonstelling niet kan wel in het 1 juli napraat topic slotje voor deze. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Bestaat dat niet langer dan? Jawel, het loopt nog tot begin oktober. Maar 1 juli was de enige dag dat B&A er waren. Ik heb dat helaas ook niet mee kunnen maken omdat ik op moest nemen voor een tv-serie. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten