benafan 8 augustus 2004 gestart Share 8 augustus 2004 gestart op de dvd 25 jaar theater (tijd weet ik niet) maar als bassie gaat lopen spelen met zn mondharmonica's heb je op een gegeven moment een stukje muziek en daar doet adriaan nix tegen want hij laat em ff doorspelen maar k weet niet hoe dat liedje heet weet iemand dit wel?? k hoop et Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost op de dvd 25 jaar theater (tijd weet ik niet) maar als bassie gaat lopen spelen met zn mondharmonica's heb je op een gegeven moment een stukje muziek en daar doet adriaan nix tegen want hij laat em ff doorspelen maar k weet niet hoe dat liedje heetweet iemand dit wel?? k hoop et Ennio Morricone - Once Upon A Time In The West (is o.a. van een bekende Western film) Het is idd een mooi stukje, jammer dat het niet helemaal op de DVD staat. off topic: Ennio Morricone heeft trouwens heel veel (mooie) westernfilmmuziek gemaakt, o.a. The Good, The Bad and the Ugly, dit nummer wordt gebruikt in een droomwereld van De Sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Ennio Morricone - Once Upon A Time In The West (is o.a. van een bekende Western film) Het is idd een mooi stukje, jammer dat het niet helemaal op de DVD staat. klopt ik heb wel de orginele op cd! Misschien staat het wel op één van bas zijn cd's. Ik heb ze niet allemaal. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 augustus 2004 gepost Auteur Share 8 augustus 2004 gepost thnx dat was precies de info die k nodig had Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten