Gossie 12 februari 2004 gestart Share 12 februari 2004 gestart Momenteel heb ik alle series van B&A op vhs. Wat mij echter toch een beetje steekt is dat de banden niet compleet zijn. Dit is vooral het geval bij de series: "Het geheim v/d sleutel" & "De diamant". Heelveel vaak niet relevante fragmenten worden wel uitgezonden op tv maar staan niet op de videoband. Weet iemand waardoor dit komt? Is dat door de beperkte ruimte die er toendertijd op de band kon? Ik vind het erg jammer aangezien je betaald voor iets incompleets terwijl je het nu op tv wel compleet ziet. Als ik het goed hebt staan die scenes wel op dvd (?) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2004 gepost Share 12 februari 2004 gepost Heeft heidbuurt al eens uitgelegd. Toenertijd wilden mensen liever een beknopte versie van 1,5u dan de hele serie. Daar zijn ze later op teruggekomen. Maar ook de Kroon etc. missen scènes (helaas) de DVD's zijn allemaal wel volledig. Link naar bericht Delen op andere sites
Gossie 12 februari 2004 gepost Auteur Share 12 februari 2004 gepost Bedankt voor het antwoord. Ik denk dat het dan maar eens tijd wordt om naast de vhsjes de dvds aan te schaffen. Nogmaals bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2004 gepost Share 12 februari 2004 gepost Bedankt voor het antwoord. Ik denk dat het dan maar eens tijd wordt om naast de vhsjes de dvds aan te schaffen.Nogmaals bedankt wacht nog even antwoord van heidbuurt af, die weet het mooier te vertellen Link naar bericht Delen op andere sites
japio 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Bedankt voor het antwoord. Ik denk dat het dan maar eens tijd wordt om naast de vhsjes de dvds aan te schaffen.Nogmaals bedankt Natuurlijk moet je die aanschaffen! Vooral voor de extra's die op de meesten staan. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost [..]Natuurlijk moet je die aanschaffen! Vooral voor de extra's die op de meesten staan. ik ben nu ook begonnen met het aanschaffen van de dvds van B&A alleen kan k et niet zo snel doen want volgende maand wordt ik 16 en dan wil ik namelijk gelijk op voor me bromfietscertificaat. dus daar moet je ook weer geld voor apart leggen!! vandaar dat et allemaal BEETJE bij BEETJE gaat Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost welke scenes missen er dan op de kroon? ik zou niet weten welke? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Ik ben pas benieuwd hoe ze Het Geheim Van De Sleutel hebben ingekort naar 88 minuten. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Ik ben pas benieuwd hoe ze Het Geheim Van De Sleutel hebben ingekort naar 88 minuten. Heel veel droomwerelden er uit gehaald? Dat kan haast niet anders Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Heel veel droomwerelden er uit gehaald? Dat kan haast niet anders ,Ja , en ook de stukkje's van het vliegvelt Het verhaal van de sleutel (88min.) die begint met dat van *bas* We gaan naaar Spanje olè , olè we nemen Adriaan en Chwietie mee ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost [..]Heel veel droomwerelden er uit gehaald? Dat kan haast niet anders Allemaal en de liedjes en heel veel scènes Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Heel veel droomwerelden er uit gehaald? Dat kan haast niet anders Volgens mij hebben ze ALLE droomwerelden en ALLE liedjes eruit gehaald en een aantal stukjes weggeknipt (bijvoorbeeld als Bassie de hoed en poncho koopt). Misschien weet heidbuurt het wel, want hij heeft alle video's. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost [..]Allemaal en de liedjes en heel veel scènes Het is dus een soort korte samenvatting Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost neej ik heb de video er zijn nog liedje's en dat Bassie de hoed en poncho koopt staat er WEL op maar er is gewoon in het begin er een heleboel weg van geknipt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost [..]Het is dus een soort korte samenvatting Het is een speelfilmversie, maar je mist wel een hoop leuks!! Ik zend hem regelmatig uit op Radio B&A... dan kun je horen hoe verminkt hij is... maarja 't is of dit of smorenburgmuziek... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Het is een speelfilmversie, maar je mist wel een hoop leuks!!Ik zend hem regelmatig uit op Radio B&A... dan kun je horen hoe verminkt hij is... maarja 't is of dit of smorenburgmuziek... Volgens mij had ik hem laatst nog gehoord op de radio... Alle liedjes zijn eruit, en de hele korte samenvatting voor de finale is ook weg. Ook is een klein stukje bij het begin van de ontvoering eruit. Welke scenes zijn er eigenlijk nog mee uitgehaald? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Beide video's beginnen veel later in de series ook De sleutel begint op vhs met de scene waarin Bassie zijn koffer pakt. Hier heeft hij de sleutel al op zijn nek, maar later komt de scene pas voorbij dat hij de sleutel krijgt. De diamant begint al met de scene waarin de boeven ontsnappen uit de gevangenis en B&A net sjieke kleding hebben gekocht voor het feest waar zij de diamant te zien krijgen. Hierna volgt trouwens een korte voice-over van Adriaan met beelden die rechtstreeks uit de Sleutel komen. Namelijk de scene's waarin B&A naar spanje rijden. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Beide video's beginnen veel later in de series ookDe sleutel begint op vhs met de scene waarin Bassie zijn koffer pakt. Hier heeft hij de sleutel al op zijn nek, maar later komt de scene pas voorbij dat hij de sleutel krijgt. Beetje raar gemonteerd zeker? En je ziet ook niet de scene waarin Bassie Sweety krijgt? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Beetje raar gemonteerd zeker? En je ziet ook niet de scene waarin Bassie Sweety krijgt? Nopes, direct na het inpakken van de koffers vertrekken ze en komen ze langs de boeven schuilplaats. Hier krijgt Bassie de sleutel. en daarna gaat het verhaal verder met de race scene. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost [..]Beetje raar gemonteerd zeker? En je ziet ook niet de scene waarin Bassie Sweety krijgt? Nee, Sweety is er dan al. Aangezien Bassie al gelijk staat te zingen: "We gaan naar Spanje, ole ole! We nemen Adriaan en Sweety mee!" Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 10 mei 2004 gepost Share 10 mei 2004 gepost Ik heb hem zelf ook (CNR versie 1991) en toen ik Nick keek leek de serie heel anders . Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 11 juni 2004 gepost Share 11 juni 2004 gepost Bij het Geheim van de Schatkaart is dat ook zo, die begint op een of andere VHS waar de boeven plannen maken om in te breken. B&A hebben net hun laatste voorstelling gegeven. De hele introductie van de boeven mis je dan gewoon! Link naar bericht Delen op andere sites
B_A_R_O_N 24 juli 2004 gepost Share 24 juli 2004 gepost Inderdaad op de CNRvideos *bas* en *adriaan* en het geheim van de schatkaart mis je ook een heleboel dingen Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 24 juli 2004 gepost Share 24 juli 2004 gepost De reden dat die videobanden vroeger allemaal ingekort werden is, omdat anders elke videoband bijna 3 uur zou duren. Uit onderzoek is destijds gebleken dat videobanden van ongeveer anderhalf uur de beste lengte is voor kinderen. Als ze die videobanden toch langer hadden gemaakt was de verkoop ook drastisch gedaalt, omdat de banden dan in 'n hogere prijsklasse zouden vallen. Groetjes, Sander Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 24 juli 2004 gepost Share 24 juli 2004 gepost Dan blijft het inderdaad nog goedkoop. Link naar bericht Delen op andere sites
Mister B&A 25 juli 2004 gepost Share 25 juli 2004 gepost Hey mensen, Ik heb alle maar dan ook alle afleveringen van alle series. In totaal 48 videobanden en 7 dvd's. Over de jaren en jaren gekocht... Heb je dus vragen ik kan het zo ff checken Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 25 juli 2004 gepost Share 25 juli 2004 gepost Hey mensen,Ik heb alle maar dan ook alle afleveringen van alle series. In totaal 48 videobanden en 7 dvd's. Over de jaren en jaren gekocht... Heb je dus vragen ik kan het zo ff checken 48 videobanden? Ik wist niet dat er zoveel zijn uitgebracht... 7 dvd's is misschien wat weinig he, er zijn er daar juist véél meer van Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 25 juli 2004 gepost Share 25 juli 2004 gepost [..]48 videobanden? Ik wist niet dat er zoveel zijn uitgebracht... 7 dvd's is misschien wat weinig he, er zijn er daar juist véél meer van Ik kan je vertellen dat er wel meer dan 70! videobanden zijn Vraag me niet hoe ik het weet ... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 25 juli 2004 gepost Share 25 juli 2004 gepost Hey mensen,Ik heb alle maar dan ook alle afleveringen van alle series. In totaal 48 videobanden en 7 dvd's. Over de jaren en jaren gekocht... Heb je dus vragen ik kan het zo ff checken Dan moet je even contact opnemen met Adrina producties. Daar zoeken ze namelijk nog een verloren aflevering van het geheim van de sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 25 juli 2004 gepost Share 25 juli 2004 gepost [..]Dan moet je even contact opnemen met Adrina producties. Daar zoeken ze namelijk nog een verloren aflevering van het geheim van de sleutel. Die staan niet op videoband, teminste ze zijn niet geproduceerd voor verkoop Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost [..]Die staan niet op videoband, teminste ze zijn niet geproduceerd voor verkoop Weet ik, maar ik quote... Ik heb alle maar dan ook alle afleveringen van alle series. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost Hey mensen,Ik heb alle maar dan ook alle afleveringen van alle series. In totaal 48 videobanden en 7 dvd's. Over de jaren en jaren gekocht... Heb je dus vragen ik kan het zo ff checken Dan mis je er nog een paar Ik heb ze wel allemaal (op 100 keer B&A en brieven aan de Konining na). In totaal 82 videobanden en 23 dvd's. Ik heb dan ook alle versies van alle afleveringen Link naar bericht Delen op andere sites
Mister B&A 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost Ik hoor het al weer. Baas boven baas. Maar het is in ieder geval leuk de hele serie te hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost Ik hoor het al weer. Baas boven baas.Maar het is in ieder geval leuk de hele serie te hebben. offtopic: Ja leuke soap-serie is dat in Friesland Baas Boppe Baas Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten