Michiel Allememaggisch 6 augustus 2004 gestart Share 6 augustus 2004 gestart Even een vraagje: Hoeveel uitgaves zijn er van de serie De Reis door Europa. deel 1: Arcade video deel 1 t/m 6 Bridge Video Deel 1: Arcade DVD Deel 1 t/m 6 Bridge DVD Klopt dit zo??? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Even een vraagje:Hoeveel uitgaves zijn er van de serie De Reis door Europa. deel 1: Arcade video deel 1 t/m 6 Bridge Video Deel 1: Arcade DVD Deel 1 t/m 6 Bridge DVD Klopt dit zo??? Ook nog deel 1 t/m 6 door CNR Video! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Ja en die eerste dvd uitgave uit 1999 is ook gewoon een Brigde uitgaven dus niet Arcade! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost en dan nog de video-CD's van CNR Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Is er eigenlijk een volledige europa serie van Arcade? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Is er eigenlijk een volledige europa serie van Arcade? ja, wat ik heb de 6 delen van arcade Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost [..]ja, wat ik heb de 6 delen van arcade Uit welk jaar zijn de Arcade banden en de Bridgekids banden dan, en welke muziek staat erop? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost arcade, 1998, klaris Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Welke muziek staat er op de eerster dvd van Europa deel 1? Smorenburg of Klaris. En is deze dvd nog ergens te koop in de winkel? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Welke muziek staat er op de eerster dvd van Europa deel 1? Smorenburg of Klaris. En is deze dvd nog ergens te koop in de winkel? Europa deel 1, 1e uitgave: Nederlands: Aad Klaris muziek Frans: Bert Smorenburg muziek is nog heel sporadisch te krijgen, overzicht is ook weg omdat er een 2e versie van is die er precies op lijkt Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]Europa deel 1, 1e uitgave: Nederlands: Aad Klaris muziek Frans: Bert Smorenburg muziek is nog heel sporadisch te krijgen, overzicht is ook weg omdat er een 2e versie van is die er precies op lijkt Is die muziek niet andersom? Nederlands: smoor frans: klaris Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]Is die muziek niet andersom? Nederlands: smoor frans: klaris nee wat ik eerder schreef klopt, alleen er staan geen liedjes op die DVD. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Klik op het volgende linkje voor meer informatie over de eerste dvd uitgave van 'De reis door Europa deel 1' http://www.lapis.to/db/achterkant/1211051a.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]nee wat ik eerder schreef klopt, alleen er staan geen liedjes op die DVD. Kan je die nog ergens kopen? Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]Is die muziek niet andersom? Nederlands: smoor frans: klaris Dat is bij de nieuwste (3e) versie zo. [..]Klik op het volgende linkje voor meer informatie over de eerste dvd uitgave van 'De reis door Europa deel 1' http://www.lapis.to/db/achterkant/1211051a.jpg En dat is de tweede versie, volgens mij heeft ie geen verschil met de eerste, alleen het bridge logo inplaats van Arcade. En ze hebben ook allebei karaoke liedjes van Jimmy en Geronimo! Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Kan iemand de menu's van de eerste dvd versie van Europa deel 1 cappen? Alvast bedankt. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Misschien een domme vraag, maar wat is 'cappen'? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Misschien een domme vraag, maar wat is 'cappen'? Het is eigenlijk screencappen. Het maken van een screenshot uit, in dit geval, het menu van de dvd. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Okee, dan weet ik dat Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost er staat ook een domme fout op de achterkant: er staat bij geronimo GERINOMO ! Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Op de achterkant staat ook (eerste versie) 'Trailers van de andere delen van de reis door Europa' Kun je die appart afspelen of is het één trailer? Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost En er zijn ook nog 2 versies van Arcade, Een Nederlandse versie net zoals die eerste van Bridge en nog een dvd met alleen de Franse versie er op zie http://www.bridgekids.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Ik zag in het tv toys museum ook een videoband in het Franstalig staan. Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 14 september 2004 gepost Share 14 september 2004 gepost op de nieuwste voorkanten van de reis door europa (de getekende) is bij de videobanden ''arcade'' de uitgever en bij de dvd's bridgekids. de oude voorkanten (waarvan de zijkanten samen een plaat vormen) zijn uitgegeven door Cnr. dit vind ik persoonlijk de mooiste voorkanten maar van die serie heb ik jammer genoeg maar 1 deel. groetjes dennis Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost op de nieuwste voorkanten van de reis door europa (de getekende) is bij de videobanden ''arcade'' de uitgever en bij de dvd's bridgekids. de oude voorkanten (waarvan de zijkanten samen een plaat vormen) zijn uitgegeven door Cnr. dit vind ik persoonlijk de mooiste voorkanten maar van die serie heb ik jammer genoeg maar 1 deel.groetjes dennis Ja, ik vind het jammer dat die foto's zijn bijgewerkt. Ik heb deel 1 van de CNR versie. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 23 oktober 2004 gepost Share 23 oktober 2004 gepost Ik was in een videotheek en ik zag dat er ook een "Op Reis door Europa deel 1" was die in 1999 was uitgebracht. Deze zat in een iets grotere hoes uitgegeven door Arcade. DIT IS MIJN 500STE POST ! ! ! ! ! == niet meer zo groot svp, dit veroorzaakt onnodige irritaties enzo == Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost Was dat een dvd of een videoband? Want videobanden van Europa uitgegeven door Arcade zie ik heel regelmatig, maar die dvd heb ik nog nooit gezien Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost Was dat een dvd of een videoband? Want videobanden van Europa uitgegeven door Arcade zie ik heel regelmatig, maar die dvd heb ik nog nooit gezien Het was een videoband. Ik wou ook dat ik die dvd zag in de winkel. Het hoort wel bij de dvd-collectie. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 24 oktober 2004 gepost Auteur Share 24 oktober 2004 gepost Ik heb zelfs de versie in een glazen hoes! 1 van de eerste dvd's in Nederland. Echt heel mooi. Ook de hoes enzo. Laat even weten wie deze nog meer heeft... GR Michiel Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost Een glazen hoes? Kun je er misschien een foto van maken voor de verduidelijking? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost Een glazen hoes? Kun je er misschien een foto van maken voor de verduidelijking? Volgens mij bedoelt ie zoiets: Ik heb ook een paar DVDs (geen B&A) met zo'n hoes, ik vind ze mooier dan de keepcases, maar ze passen in geen enkel DVD rek, omdat ze platter zijn dan de zwarte plastic doosjes. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Hoeveel CNR video CD's zijn er eigenlijk van de reis door Europa? En zijn er nog meer series waarvan er videocd's zijn uitgebracht? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Hoeveel CNR video CD's zijn er eigenlijk van de reis door Europa? En zijn er nog meer series waarvan er videocd's zijn uitgebracht? Van "De Reis vol Verrassingen" zijn ook vcd's uitgebracht. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]Van "De Reis vol Verrassingen" zijn ook vcd's uitgebracht. maar niet de hele serie overigens is het op de CD-i speler nog veel leuker, dan zit er een menu bij enzo, zie het topic VERGETEN ELECTRONICA in offtopic voor voorbeelden. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]maar niet de hele serie overigens is het op de CD-i speler nog veel leuker, dan zit er een menu bij enzo, zie het topic VERGETEN ELECTRONICA in offtopic voor voorbeelden. wat zelf ook is vergeten... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Dus als het goed is zijn dit alle uitgaven van de europa serie: deel 1 t/m 6 VHS CNR Video 1993 deel 1 t/m 6 VHS Arcade 1998 deel 1 t/m 6 VHS Bridge 2000 deel 1 VCD CNR 1995 deel 1 DVD Nederlandse versie Arcade 1999 deel 1 DVD Franse versie Arcade 1999 deel 1 DVD Bridge 1999 deel 1 t/m 6 DVD Bridge 2004 Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost deel 1 VCD CNR 1995 Dus er is maar 1 VCD uitgekomen van Europa? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]Dus er is maar 1 VCD uitgekomen van Europa? Volgens Heidbuurt wel Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Maar op het plaatje van de videobanden staag Bridge 2003 en op de hoes 2000. Is er dan ook een uitgave van 2003 ? Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 28 januari 2005 gepost Share 28 januari 2005 gepost En hoeveel Verschillende Uitgaves zij er nou van Amerika op vcd verschenen????? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 28 januari 2005 gepost Share 28 januari 2005 gepost En hoeveel Verschillende Uitgaves zij er nou van Amerika op vcd verschenen????? 4 uitgaves: Op zoek in Curaçao Op zoek in San Fransisco Op zoek in Las Vegas - 2cd Op zoek in het wilde westen - 2cd Link naar bericht Delen op andere sites
kas 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Er zijn ook nog 2 super de boer dvd'tjes die ook tot op reis door Europa (deel 1) behoren: Op zoek in Nederland Op zoek in Frankrijk. Op deze 2 dvd'tjes is dezelfde muziek te horen als op de dvd Op reis door Europa deel 1 de 2004 versie en deze dvd'tjes hebben geen extra's. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Ik keek net op de site van Frey, en die heeft 2 dagen geleden de dvd 'op reis door Europa deel 1' bij de blokker gekocht. Dit is een Bridge uitgave uit 2000. Betekent dat dus dat er meer dan 4 uitgaven van de dvd 'op reis door Europa deel 1' zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Maar op het plaatje van de videobanden staag Bridge 2003 en op de hoes 2000. Is er dan ook een uitgave van 2003 ? Nee, dat zijn gewoon de 2000 uitgaven, maar de sticker is er in 2003 opgeplakt. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost deel 1 t/m 6 bridge 2000? welke muziek heeft die? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost deel 1 t/m 6 bridge 2000? welke muziek heeft die? Smorenburg muziek, maar niet dezelfde als op de dvd. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost welke dan? waarscheinlijk precies de zelfde als de franse, maar denk ik alleen maar. overigens heb ik gezien dat op de nieuwe dvd een goof zit, je hoort een oude klarismuziekje. op de franse is dat weg, Link naar bericht Delen op andere sites
kas 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost welke dan?waarscheinlijk precies de zelfde als de franse, maar denk ik alleen maar. overigens heb ik gezien dat op de nieuwe dvd een goof zit, je hoort een oude klarismuziekje. op de franse is dat weg, Nee, op de Franse zit weer andere Smoormuziek. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost overigens heb ik gezien dat op de nieuwe dvd een goof zit, je hoort een oude klarismuziekje. op de franse is dat weg, op de 2004? ik hoor juist bij de franse klaris en bij de nederlandse smorenburg. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost op de 1999 versie van bridge, de franse, is het smorenburg. op de nieuste versie, van 2004, hoor jij waarscheijnlijk alleen de begintune en dan kap je hem al af. de begintune, eindtune, en de eindtune in de voorstelling zijn klaris, de rest is smorenburg. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten