Joost 10 augustus 2004 gepost Auteur Share 10 augustus 2004 gepost EN JAWEL!!! Terwijl ik m'n vorige (wanhopige) post postte is het juiste antwoord gegeven doorrrrrrrr: Wer-Al_Zwowe Voor de oplossing, lees zijn post maar door, beter had ik het niet kunnen verwoorden! Wer-Al_Zwowe, aan jou de eer om een nieuwe vraag te bedenken! Enne, Wonderer, Uncle Ar en Frey, waar bleven jullie nou met het juiste antwoord? Bedenk ik es een makkelijke vraag Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Ok, hier volgt een iets gemakkelijkere vraag. Voor wie is de rol van de Baron oorspronkelijk geschreven? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Ok, hier volgt een iets gemakkelijkere vraag.Voor wie is de rol van de Baron oorspronkelijk geschreven? Aad van Toor? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost [..]Aad van Toor? Helaas, dat is niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Harrie Tang (tenminste als ik het goed verstaan heb) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Harrie Tang (tenminste als ik het goed verstaan heb) De naam lijkt er op, maar het is nog niet helemaal goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost EEN MAKKELIJKE VRAAG?! Ik hoor (of beter gezegd) lees de naam Mar de Baan net voor het eerst! Daar had ik echt nog nooit van gehoord. Ben ik natuurlijk weer de enige. Sorry, ik reageerde nog even op Antonio. Maar goed, als ik het antwoord van Maikotjuh een beetje verfrummel, gok ik Harrie Touw. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost EEN MAKKELIJKE VRAAG?! Ik hoor (of beter gezegd) lees de naam Mar de Baan net voor het eerst! Daar had ik echt nog nooit van gehoord. Ben ik natuurlijk weer de enige. Sorry, ik reageerde nog even op Antonio. Maar goed, als ik het antwoord van Maikotjuh een beetje verfrummel, gok ik Harrie Touw. Dat lijkt er net iets meer op. De volgende is voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost in welke series komen B&A met een voetbalelftal in aanraking? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost 1. Bij de Plaaggeest als ze kamperen op een voetbalveld. 2. Bij de Schatkaart met de B&Aboys. Voor de rest kan ik er niet op meer komen. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost 1. Bij de Plaaggeest als ze kamperen op een voetbalveld.2. Bij de Schatkaart met de B&Aboys. Voor de rest kan ik er niet op meer komen. Kijk Antonio, DAT zijn makkelijke vragen. You're next, rancho. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost HAHA!!! Pfffff ff denken. Naar welke straat en straatnummer moeten B&A in Italië waar ze de scooters krijgen en de opdracht? Edit: Dit is pas een makkelijke. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 augustus 2004 gepost Auteur Share 12 augustus 2004 gepost Kijk Antonio, DAT zijn makkelijke vragen. Edit: Dit is pas een makkelijke. Jaajaaaa ik weet het Ok ik zal volgende keer niet meer zeggen dat mijn vragen makkelijk zijn Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost HAHA!!! Pfffff ff denken.Naar welke straat en straatnummer moeten B&A in Italië waar ze de scooters krijgen en de opdracht? Edit: Dit is pas een makkelijke. Het klinkt als 'Via Tourine' nr. 1 ofzoiets... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ikzelf keur hem goed. De volgende is voor jou Robin de Robot Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Jippi Oke... Hij is wel een beetje flauw, maar goed: Hoe heet het plaatsje in Wales waar Bassie en Adriaan uit de trein stappen? (Ja, het plaatsje met de lange naam ) Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Uit het topic die hier op het forum is. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost LlanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochUit het topic die hier op het forum is. Hmm... had ik even niet aan gedacht dat-ie zó makkelijk zou zijn Nouja, jij bent weer he Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Je mag wel een nieuwe doen. Vindt het en beetje lullig want ik had hem gewoon geplakt en gepost. En ik weet er op dit moment toch geeneen dus doe jij er nog maar 1. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Je mag wel een nieuwe doen.Vindt het en beetje lullig want ik had hem gewoon geplakt en gepost. En ik weet er op dit moment toch geeneen dus doe jij er nog maar 1. Oke dankjewel Oef, ik ben hier eigenlijk helemaal niet zo goed in... Toch maar een poging wagen dan: Welk liedje van Bassie en Adriaan is in een grote en een kleine versie uitgebracht? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Oke dankjewel Oef, ik ben hier eigenlijk helemaal niet zo goed in... Toch maar een poging wagen dan: Welk liedje van Bassie en Adriaan is in een grote en een kleine versie uitgebracht? Het titelliedje ''Hallo Vriendjes'' Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Het titelliedje ''Hallo Vriendjes'' Helaas, niet goed... De vraag slaat eigenlijk meer op de tekst van het liedje. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Helaas, niet goed... De vraag slaat eigenlijk meer op de tekst van het liedje. Wij zijn reuzen/wij zijn nietig Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost LlanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochUit het topic die hier op het forum is. Je had hem uit je hoofd moeten doen. Maar ik ben de enige die dat kan > Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Je had hem uit je hoofd moeten doen. Maar ik ben de enige die dat kan > Ja dat kan ik niet hoor. Zo geheimzinnig ben ik niet. > Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Wij zijn reuzen/wij zijn nietig Yep Aan jou de beurt... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Yep Aan jou de beurt... Adriaan leent wel eens zijn stem aan andere acteurs, zoals wagen 2 in de Kroon en het indianen opperhoofd. Maar wanneer gebeurt dat andersom? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Adriaan leent wel eens zijn stem aan andere acteurs, zoals wagen 2 in de Kroon en het indianen opperhoofd. Maar wanneer gebeurt dat andersom? k heb geen idee en k zou ook niet weten waar andere de stem van adriaan doen?? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost In de droom wij zijn reuzen uit de Sleutel? Dan hebben ze ook zo'n rare stem. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost In de droom wij zijn reuzen uit de Sleutel?Dan hebben ze ook zo'n rare stem. Nope. En benafan, als je het niet weet, hou dan je mond Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost in de diamant als de boeven de diamant stelen? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost in de diamant als de boeven de diamant stelen? Dat was niet wat ik bedoelde, maar wel goed. Jouw beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Dat was niet wat ik bedoelde, maar wel goed. Jouw beurt. Ik neem aan dat je of die montage shortie bedoelt, of het einde van Amerika. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Ik neem aan dat je of die montage shortie bedoelt, of het einde van Amerika. Yeah Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Waar blijft de nieuwe vraag? (topic ligt als een tijd stil) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost sorry, ik was het topic vergeten. maar hier komt ie: hoe heet een lammetje? en dit keer moet je de serie erbij zeggen. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost sorry, ik was het topic vergeten. maar hier komt ie: hoe heet een lammetje? Een klein schaap. en dit keer moet je de serie erbij zeggen. De shorties? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [hoe heet een lammetje]een klein schaap. [uit welke serie komt hij?] De shorties? om eerlijk te zijn, ja en nee. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [..]om eerlijk te zijn, ja en nee. Komt het dan van een praatje van een CD, vlak voor het nummer 'Benodorm'? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [..]Komt het dan van een praatje van een CD, vlak voor het nummer 'Benodorm'? dat zou kunnen, maar dat bedoel ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Het komt uit De Schatkaart, waar B&A op de rommelmarkt zijn: Bassie: Weet u ook wat een lammetje is? Marktkoopman: Nee Bassie: Een klein schaapje. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Het komt uit De Schatkaart, waar B&A op de rommelmarkt zijn:Bassie: Weet u ook wat een lammetje is? Marktkoopman: Nee Bassie: Een klein schaapje. BINGO!!!! volgende is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Goed, hier komt de vraag: Hoe heet de firma die de Bassie & Adriaan gemaakt heeft? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Glitter en Schitter! Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Glitter en Schitter! Die was wel héél makkelijk! Volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 augustus 2004 gepost Auteur Share 19 augustus 2004 gepost Antwoord Glitter & Schitter klopt niet, aangezien zij de diamant niet gemaakt hebben, maar tentoongesteld, nadat ie was gevonden. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Nou samba-boy, waar blijft de nieuwe opdracht? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Nou samba-boy, waar blijft de nieuwe opdracht? Misschien moet ie wel werken of zoiets. Niet zo zenuwlappig worden, hoor Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost [..]Misschien moet ie wel werken of zoiets. Niet zo zenuwlappig worden, hoor Ja dat weet ik, maar anders zit er weer geen vaart in dit topic, wat ook zo was bij het fotospel. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Antwoord Glitter & Schitter klopt niet, aangezien zij de diamant niet gemaakt hebben, maar tentoongesteld, nadat ie was gevonden. Nou en, dat was wel het antwoord dat ik zocht. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten