Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gepost
[..]

Neen, da's niet juist. Zoek het anders én in de serie van de Verdwenen Kroon. Da's dus nog een tip!

Een waarschuwingsposter tegen zakkenrollers op het politiebureau?

• Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

gepost
[..]

Aha! Is het dan een stukje in het politiebureau van de Kroon? :Y

Dat klopt. Maar hiermee neem ik geen genoegen, het antwoord moet vollediger zijn!

gepost
[..]

Dat klopt. Maar hiermee neem ik geen genoegen, het antwoord moet vollediger zijn!

Met de mijne dan?

gepost

Sorry wonderer, ik had over je berichtje heen gelezen :@

Ja het antwoord van jou is goed, het kwam inderdaad van de B&A screenshot-website.

De volgende is voor jou

gepost

Ik gok op een stukje van het schilderij in de kraam van de marktkoopman (gespeeld door Dick Engelbracht) op de rommelmarkt in de Schatkaart.

gepost
Ik gok op een stukje van het schilderij in de kraam van de marktkoopman (gespeeld door Dick Engelbracht) op de rommelmarkt in de Schatkaart.

Kolere... denk ik, laat ik es iets doen waar je kunt zien wat er op staat en niet zo'n kloterige donkere vlek... jouw beurt ;-p

gepost
[..]

Kolere... denk ik, laat ik es iets doen waar je kunt zien wat er op staat en niet zo'n kloterige donkere vlek... jouw beurt ;-p

Hier is de nieuwe opdracht:

picserver.jpeg

Wat is dit?

gepost
[..]

Hier is de nieuwe opdracht:

Wat is dit?

Dat soort kloterige plaatjes bedoel ik dus :P

gepost
[..]

Dat soort kloterige plaatjes bedoel ik dus :P

Tja, de opdracht moet moeilijk zijn, he? :7

gepost
trein die bassie en adriaan zien in de reis door europa uit het vliegtuig

Nee, het is geen trein.

gepost
Allemaal hartstikke fout, en jullie komen niet eens in de buurt. *(*

Uitzicht vanuit het vliegtuig... let me guess, sleutel?

gepost
[..]

Uitzicht vanuit het vliegtuig... let me guess, sleutel?

Qua serie zit je in ieder geval juist.

gepost
Ik kan niet uplaoden dus dj, bedenk jij er nog eens een (namens mij). Toch leuk, eindelijk raad ik ook es iets)

je kunt via het fotoalbum wel plaatjes upoloaden in je persoonlijke album. zie bovenin het menu FOTOALBUM, maak een persoonlijk album aan en voila!

(ik zal binnenkort een wat is dit categorie aanmaken)

maargoed de nieuwe opdracht, wat moeilijker, ik wil het specifiek weten, dus wat is het en waar is het?

WID2.jpg

gepost
[..]

je kunt via het fotoalbum wel plaatjes upoloaden in je persoonlijke album. zie bovenin het menu FOTOALBUM, maak een persoonlijk album aan en voila!

maargoed de nieuwe opdracht, wat moeilijker, ik wil het specifiek weten, dus wat is het en waar is het?

WID2.jpg

Boot van het liedje Erik de Viking?

gepost
[..]

WID2.jpg

Boot waar B&A opspringen in de kroon?

gepost

Ik dacht eigenlijk dat het die haak is van die kraanmachine die net door de Plaaggeest aan Adriaan's tuinbroek is vastgemaakt... Waar Adriaan Bassie roept en de haak door z'n riem krijgt gestoken...

gepost
Ok, daar ga ik dan.

Wat is dit: RAADSEL.jpg

Vertel er ook bij waar het is.

Is het iets uit een grot?

gepost

Ik wil graag een opmerking maken... ik zie de laatste tijd zo veel vage gokjes dat het gewoon niet leuk meer is. Kunnen jullie niet een beetje beter nadenken en formuleren wat je bedoelt? De opdrachtgever wil echt niet horen dat het misschien "iets uit een grot" is.

Noem serie, aflevering en scene (indien nodig) of zeg niks. Please.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...