schandebakker 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..]Is precies een hamer? Heb verder geen idee Dat is zo. Maar ik wil het nog iets specifieker weten. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ik denk dat het een stukje is van de lift uit de Plaaggeest. Nee, komt helaas niet in de buurt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Is het een hamer die gebruikt is in de haven in De Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Dat is zo. Maar ik wil het nog iets specifieker weten. Een hamer die in de serie van de Plaaggeest gebruikt is. Bij de scènes van de Euromast of bakker misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Een hamer die in de serie van de Plaaggeest gebruikt is. Bij de scènes van de Euromast of bakker misschien? Nee. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Is het misschien een hamertje voor zo'n brandalarm? En ik zou denken dat het komt uit het politiekantoor uit De Huilende Professor. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Jammer, maar dat is het ook niet. Nog even verder zoeken. Het zit in ieder geval in een van de series. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Jammer, maar dat is het ook niet. Nog even verder zoeken. Het zit in ieder geval in een van de series. dit duurt al 5 dagen, ik denk dat je de regels niet helemaal hebt gelezen nu moet je een iets grotere foto geven, waar iets meer op staat Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Tribune in Zandvoort tijdens de beroemde achtervolging uit het geheim van de Sleutel? Eigenlijk was dit fout want het is niet de tribune, maar ja ,gebeurt is gebeurt praten we niet meerr over (ben ook wel erg laat met het melden ) Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Omdat het nog niet geraden is geef ik een hint: het zit in iets dat heel snel gaat. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Is het een hamertje waarmee je een ruit kan inslaan in een trein (TGV) Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Is het een hamertje waarmee je een ruit kan inslaan in een trein (TGV) Ahjaa!!!! Ik had al zo'n idee maar wist niet meer waar dit hamertje ging. Nu moet schandebakker alleen nog je antwoord bevestigen. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Juist! Gefeliciteerd Voor Lennert de nieuwe opdracht. Hier nog de foto ter verduidelijking: *bas* en *adriaan* in de TGV naar Rennes (Bretagne, Frankrijk) uit de Geheimzinnige opdracht. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Nou, kom op Lennert! Ik zit te wachten op de volgende! Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Nou, kom op Lennert! Ik zit te wachten op de volgende! Ik heb ooit geleerd op een ander forum dat het wel zo aardig is dat je minstens 24 uur wacht op een reactie van een ander, omdat misschien die persoon net een dag weg is en daarom niet het forum kan bekijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Ik heb ooit geleerd op een ander forum dat het wel zo aardig is dat je minstens 24 uur wacht op een reactie van een ander, omdat misschien die persoon net een dag weg is en daarom niet het forum kan bekijken. Oke, maar het is wel vrij frustrerend... Een topic ligt totaal stil omdat één iemand niet kan reageren! Kan iemand anders nu geen foto plaatsen? DAt is het grootste probleem toch niet? P.S. Niet boos worden als deze tekst je niet bevalt... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Oke, maar het is wel vrij frustrerend... Een topic ligt totaal stil omdat één iemand niet kan reageren! Kan iemand anders nu geen foto plaatsen? DAt is het grootste probleem toch niet? P.S. Niet boos worden als deze tekst je niet bevalt... Lennert heeft het goed geraden en niemand anders, dus mag hij een nieuwe opdracht verzinnen en dat je daar dan even op moet wachten is toch niet zo'n probleem. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Ik heb ooit geleerd op een ander forum dat het wel zo aardig is dat je minstens 24 uur wacht op een reactie van een ander, omdat misschien die persoon net een dag weg is en daarom niet het forum kan bekijken. Je hebt gelijk. Daar houd ik ook niet van als ik even niet op het forum kan komen en dat er gelijk ongeduldige reacties komen. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Je hebt gelijk. Daar houd ik ook niet van. Waar hou je niet van? Dat die persoon weg is, of dat iemand zich ergert aan het feit dat iemand niet reageert? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Waar hou je niet van? Dat die persoon weg is, of dat iemand zich ergert aan het feit dat iemand niet reageert ? Daaraan ergert hij zich, net zoals Freek en ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Daaraan ergert hij zich, net zoals Freek en ik. Nou oké, ik zal proberen me niet meer te ergeren aan het feit dat een topic lang stil ligt doordat iemand niet kan reageren... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Jullie hebben lang moeten w88 maar hier is ie dan Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Jullie hebben lang moeten w88 maar hier is ie dan Is dat niet het soort lichtje dat achter op het amfibivoertuig van VJ staat in de Verdwenen kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Als ik het zo bekijk lijkt het op een antenne of een mast. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost fout allebei Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Jullie hebben lang moeten w88 maar hier is ie dan Een stukje van een brug? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Een stukje van een brug? Een brug? Hoe zie jij d'r een brug in dan? Althans... een stukje van een brug? Leg is uit... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Een brug? Hoe zie jij d'r een brug in dan? Althans... een stukje van een brug? Leg is uit... Maakt toch niet uit wat iemand in een plaatje ziet. Iedereen ziet er weer wat anders in, da's het mooie van dit spel. Ik gok btw op de antenne van het afluisterapparaatje uit de Schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Maakt toch niet uit wat iemand in een plaatje ziet. Iedereen ziet er weer wat anders in, da's het mooie van dit spel. Ik gok btw op de antenne van het afluisterapparaatje uit de Schatkaart. Hahaha, nee zo bedoelde ik het niet. MAar ik was benieuwd hoe hij er eeen stukje van een brug in zag... Maar laten we maar back on topic gaan... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Een brug? Hoe zie jij d'r een brug in dan? Althans... een stukje van een brug? Leg is uit... Het lijkt me een touw en een paal van een hangbrug. (Dat is eigenlijk een betere formulering van wat ik bedoel, dan in mijn vorige post) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Ik denk het topje van de Toren waar 's nachts voor de dag gewerkt wordt Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost ik denk zo'n fluitje van de stoomlocomotief die bassie en adriaan 'op het goede spoor brengt' Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Graag geen nutteloze berichten meer en niet zo ongeduldig, het kan zijn dat iemand even het topic uit het oog verloren is of dat iemand een dagje weg is. Wacht gewoon 24 uur, gebeurt er nog niks, geef het topic dan nog eens een kick. Na 24u kun je een kick geven of om een extra hint/foto vragen, maar ga niet het hele topic volbaggeren met discussie dat het te lang duurt s.v.p. Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het een stukje van een volleybalnet? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het een stukje van een volleybalnet? In welke serie/aflevering zit een volleybalnet? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost tot nu toe geen goed antwoord gezien, dus blijf doorgaan Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het iets van een boot? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het iets van een boot? je zit op het goede spoor ik wil wel een specifiek antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het de periscoop op de duikboot uit de Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het de periscoop op de duikboot uit de Kroon? nee Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het misschien gewoon een antenne op de duikboot? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het misschien gewoon een antenne op de duikboot? nee Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het een kraaiennest? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Antenne op de boot van het schip 'De Gefion' in De Huilende Professor? Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost In welke serie/aflevering zit een volleybalnet? Ehhhh weet ik niet.. Zag er een volleybalnet in. Let niet altijd zo goed op achtergronden dus gokte gewoon maar wat Dacht dat het misschien wel eens als achtergrond bij een circusterrein gebruikt zou kunnen worden Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost er zit geen goed antwoord bij hoor. Blijven zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Antenne op de boot van het schip 'De Gefion' in De Huilende Professor? De Geffioen is uit "De Schatkaart", niet uit "De Huilende Professor" Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost [..]De Geffioen is uit "De Schatkaart", niet uit "De Huilende Professor" De Gefion is de naam van de boot waar Bassie dat vuurwerk afsteekt in De Huilende Professor! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Is het een antenne op het vrachtschip uit De Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost [..]De Gefion is de naam van de boot waar Bassie dat vuurwerk afsteekt in De Huilende Professor! Allememaggies! Weer wat geleerd! Maar dat zeggen ze dus nergens, dus dan moet ik maar eens goed kijken als die aflevering bezig is! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten