wonderer 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Neen, da's niet juist. Zoek het anders én in de serie van de Verdwenen Kroon. Da's dus nog een tip! Een waarschuwingsposter tegen zakkenrollers op het politiebureau? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Aha! Is het dan een stukje in het politiebureau van de Kroon? Dat klopt. Maar hiermee neem ik geen genoegen, het antwoord moet vollediger zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Dat klopt. Maar hiermee neem ik geen genoegen, het antwoord moet vollediger zijn! Met de mijne dan? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Met de mijne dan? Jouw antwoord MOET juist zijn. Ik zie net een cap van die poster op http://www.11j.nl/bena Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Sorry wonderer, ik had over je berichtje heen gelezen Ja het antwoord van jou is goed, het kwam inderdaad van de B&A screenshot-website. De volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost http://info.bassieenadriaan.nl/images/wat_is_dit_2_1.jpg Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost stukje van een schilderij Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Ik gok op een stukje van het schilderij in de kraam van de marktkoopman (gespeeld door Dick Engelbracht) op de rommelmarkt in de Schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Ik gok op een stukje van het schilderij in de kraam van de marktkoopman (gespeeld door Dick Engelbracht) op de rommelmarkt in de Schatkaart. Kolere... denk ik, laat ik es iets doen waar je kunt zien wat er op staat en niet zo'n kloterige donkere vlek... jouw beurt ;-p Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Kolere... denk ik, laat ik es iets doen waar je kunt zien wat er op staat en niet zo'n kloterige donkere vlek... jouw beurt ;-p Hier is de nieuwe opdracht: Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Hier is de nieuwe opdracht: Wat is dit? Dat soort kloterige plaatjes bedoel ik dus Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Dat soort kloterige plaatjes bedoel ik dus Tja, de opdracht moet moeilijk zijn, he? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Hier is de nieuwe opdracht: Wat is dit? Speelgoedtrein? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Speelgoedtrein? Nee, ik zou eerder in een andere richting zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost trein die bassie en adriaan zien in de reis door europa uit het vliegtuig Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost trein die bassie en adriaan zien in de reis door europa uit het vliegtuig Nee, het is geen trein. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Stukje uit een krant(artikel) misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Een Rodel van de rodelbaan met Bassie of Adriaan er op (diamant) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost is het de boevenauto die adriaan ziet vanuit het vliegtuig in de sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Een boot! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Allemaal hartstikke fout, en jullie komen niet eens in de buurt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Allemaal hartstikke fout, en jullie komen niet eens in de buurt. Uitzicht vanuit het vliegtuig... let me guess, sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Uitzicht vanuit het vliegtuig... let me guess, sleutel? Qua serie zit je in ieder geval juist. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost een stoep of straat? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost een stoep of straat? Nee, dat is het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Tribune in Zandvoort tijdens de beroemde achtervolging uit het geheim van de Sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Tribune in Zandvoort tijdens de beroemde achtervolging uit het geheim van de Sleutel? Proficiat djkoelkast! Dat is het juiste antwoord! http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=197 Jouw beurt, djkoelkast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost [..]Proficiat djkoelkast! Dat is het juiste antwoord! http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=197 Jouw beurt, djkoelkast hey dat is leuk voor een gokje nieuwe opdracht luidt: WAT IS DIT: Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Handgreep van de boot van de Baron Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Handgreep van de boot van de Baron mja mja het is niet echt een handgreep denk ik, maar omdat ik zelf geen beter antwoord weet: HET IS GOED zie: http://www.bassieenadriaan.nl/pics/WID_OP.jpg voor de volledige foto, japie aan jou nu om een nieuwe opdracht te maken! Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Ik kan niet uplaoden dus dj, bedenk jij er nog eens een (namens mij). Toch leuk, eindelijk raad ik ook es iets) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Ik kan niet uplaoden dus dj, bedenk jij er nog eens een (namens mij). Toch leuk, eindelijk raad ik ook es iets) je kunt via het fotoalbum wel plaatjes upoloaden in je persoonlijke album. zie bovenin het menu FOTOALBUM, maak een persoonlijk album aan en voila! (ik zal binnenkort een wat is dit categorie aanmaken) maargoed de nieuwe opdracht, wat moeilijker, ik wil het specifiek weten, dus wat is het en waar is het? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost [..]je kunt via het fotoalbum wel plaatjes upoloaden in je persoonlijke album. zie bovenin het menu FOTOALBUM, maak een persoonlijk album aan en voila! (ik zal binnenkort een wat is dit categorie aanmaken) maargoed de nieuwe opdracht, wat moeilijker, ik wil het specifiek weten, dus wat is het en waar is het? Boot van het liedje Erik de Viking? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost [..]je kunt via het fotoalbum wel plaatjes upoloaden in je persoonlijke album. zie bovenin het menu FOTOALBUM, maak een persoonlijk album aan en voila! (ik zal binnenkort een wat is dit categorie aanmaken) maargoed de nieuwe opdracht, wat moeilijker, ik wil het specifiek weten, dus wat is het en waar is het? Boot waar B&A opspringen in de kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost beiden totaal niet in de buurt. keep on trying Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Is het een kreeft? Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Het beeld in Denemarken, zo te zien moet het een bezienswaardigheid in een van de Europese steden zijn Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Vis op de markt in Curacao? Link naar bericht Delen op andere sites
D'r Voele 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Ik dacht eigenlijk dat het die haak is van die kraanmachine die net door de Plaaggeest aan Adriaan's tuinbroek is vastgemaakt... Waar Adriaan Bassie roept en de haak door z'n riem krijgt gestoken... Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Deel van de uitgestalde producten (vis enzo) op de markt in Curacuo. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Deel van de uitgestalde producten (vis enzo) op de markt in Curacuo. Dat zegt schandebakker dus net Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Deel van de uitgestalde producten (vis enzo) op de markt in Curacuo. Dat denk ik eigenlijk ook Link naar bericht Delen op andere sites
morton 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Dj, het antwoord van die vissen is toch goed? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Vis op de markt in Curacao? Dat is het enige juiste antwoord http://www.bassieenadriaan.nl/pics/vis.jpg aan Schandebakker de volgende opdracht! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Waar blijft de nieuwe opdracht? Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ok, daar ga ik dan. Wat is dit: Vertel er ook bij waar het is. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ok, daar ga ik dan. Wat is dit: Vertel er ook bij waar het is. Is precies een hamer? Heb verder geen idee Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ok, daar ga ik dan. Wat is dit: Vertel er ook bij waar het is. Is het iets uit een grot? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ik wil graag een opmerking maken... ik zie de laatste tijd zo veel vage gokjes dat het gewoon niet leuk meer is. Kunnen jullie niet een beetje beter nadenken en formuleren wat je bedoelt? De opdrachtgever wil echt niet horen dat het misschien "iets uit een grot" is. Noem serie, aflevering en scene (indien nodig) of zeg niks. Please. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Ik denk dat het een stukje is van de lift uit de Plaaggeest. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten