MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Is het uit de rooie cabrio in Florida? Dat is geen toyota, en het is dus niet goed En ik heb trouwens gezegd dat het een auto is die NIET op de auto-buff pagina staat Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Dat is geen toyota, en het is dus niet goed En ik heb trouwens gezegd dat het een auto is die NIET op de auto-buff pagina staat Heb je dan echt geen tip voor ons? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Heb je dan echt geen tip voor ons? Ik geef rond het einde van de middag wel een tip, of iets eerder. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Bedankt Randy! Oke, hier is de nieuwe opdracht: En mijn vraag: Wat is dit? Plakkaat aan de auto die B&A gehuurd hebben in de Amerika serie. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Plakkaat aan de auto die B&A gehuurd hebben in de Amerika serie. Welke gehuurde wagen bedoel je? En ik zeg het nog één keer: HET IS EEN WAGEN DIE NIET OP DE AUTO-BUFF PAGINA STAAT!! En: Het is een TOYOTA! (sorry, maar ik zeg dit omdat sommige mensen steeds auto's opnoemen die op de autopagina staan ) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Ik geef even een hint: Het is een wagen die NIET wil starten. Veel zoekplezier! Nog even alle hints op een rijtje: Het is een wagen uit de Amerikaserie. Het is een Toyota. Het is een wagen die NIET op de auto-buff pagina staat. Het is een wagen die NIET wil starten. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Ik geef even een hint:Het is een wagen die NIET wil starten. Veel zoekplezier! De auto die b100 pikt in Curaqua maar niet wil starten? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost De auto die b100 pikt in Curaqua maar niet wil starten? JAH!! DAT IS GOED!! http://picserver.org/view_image.php/VFJ ... erver.jpeg En het is echt een Toyota, hier het bewijs: http://picserver.org/view_image.php/GY8 ... erver.jpeg B1000000, de volgende opdracht mag jij maken! EDIT: Plaatjes weggehaald i.v.m de snelheid van dit topic Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]JAH!! DAT IS GOED!! http://picserver.org/view_image.php/VFJ ... erver.jpeg En het is echt een Toyota, hier het bewijs: http://picserver.org/view_image.php/GY8 ... erver.jpeg B1000000, de volgende opdracht mag jij maken! EDIT: Plaatjes weggehaald i.v.m de snelheid van dit topic Hier dan de nieuwe opdracht: WAT IS DIT? MaartenF heeft me geholpen, want ik kan momenteel niet cappen, daarom doet hij een even ronde niet mee! Aangezien ik dit weekend weg ben, kan MaartenF zeggen of jullie een fout antwoord geven. Ga niet aan MaartenF vragen of hij een tip wil geven, want dat mag hij alleen in overleg met mij doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost dat is een prullenbak. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Hier dan de nieuwe opdracht: WAT IS DIT? MaartenF heeft me geholpen, want ik kan momenteel niet cappen, daarom doet hij een even ronde niet mee! Aangezien ik dit weekend weg ben, kan MaartenF zeggen of jullie een fout antwoord geven. Ga niet aan MaartenF vragen of hij een tip wil geven, want dat mag hij alleen in overleg met mij doen. een prullenbak? edit: iemand was me voor Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost dat is een prullenbak. een prullenbak? edit: iemand was me voor Nee, ik kan het niet goedkeuren, iets duidelijker mag wel Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost tuurlijk kan je dat niet goedkeuren. Er staan slechts iets van 6,8 miljoen prullenbakken in de b&a scenes. Dus even allemaal opnoemen. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost tuurlijk kan je dat niet goedkeuren. Er staan slechts iets van 6,8 miljoen prullenbakken in de b&a scenes. Dus even allemaal opnoemen. He, daar is het 'Wat is dit spel' ook voor bedoel he, de opdracht moet moeilijk zijn. Maar ik overleg wel even met MaartenF dat als het zo blijft hij morgen wel een hint zal geven. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Een prullenbak in de Reis door Amerika? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Een prullenbak in de Reis door Amerika? Klopt, het is uit die serie, maar wees specifiek... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Is het een prullenbak in Cypress Gardens? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Is het een prullenbak in Cypress Gardens? Nee, het is geen prullenbak in CypressGardens. (B1000000 is nu even weg, dus vandaar dat ik even voor hem reageer) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Hier even een hint (met toestemming van B1000000, die is nu weg maar komt morgen terug): De prullenbak staat voor een hotel. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Hier even een hint (met toestemming van B1000000, die is nu weg maar komt morgen terug): De prullenbak staat voor een hotel. De prullebak voor het hotel in Griekenland van B&A en de Verzonken stad. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Prullenbakin LA voor het hotel waar alle sterren geslapen hebben? Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost prullebak bij dat hotel met die clowntjes? Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost voor het hotel op lanzarote Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost voor het hotel op lanzarote dat is niet in de Amerika serie Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost voor het hotel op lanzarote Je moet ook wel even bedenken dat dit een hele moderne prullenbak is en die zou je dus alleen kunnen tegenkomen in Amerika en heel misschien ook in Europa. Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost serieus? hehe, was niet helemaal helder Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost En weer zijn een aantal van jullie niet helemaal wakker De prullenbak komt uit de Amerikaserie en staat voor een hotel!! (zo duidelijk? ) Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Staat hij voor het hotel die vol is en dat B&A een bungalow hebben gehuurd? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Staat hij voor het hotel die vol is en dat B&A een bungalow hebben gehuurd? Nee, dat is fout. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Prullenbak voor het hotel op Curacao? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Prullenbak voor het hotel op Curacao? Dat is het juiste antwoord! Antonio, de volgende opdracht is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Ik vind het heel spijtig, maar ik kan geen plaatjes uploaden (geen ruimte o.i.d. om ze neer te zetten). Ik doe wel mee, maar geef de nieuwe opdracht door aan andere belangstellenden! Dus wie het leuk vind, zet maar een nieuwe opgave neer. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Ik heb de volgende opdracht gemaakt (als het goed is!) http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=227 Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Is het een stukje in het huis van de Baron (in het geheim van de schatkaart)? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost Is het een stukje in het huis van de Baron (in het geheim van de schatkaart)? Neen, dat is het niet. Tip: zoek het anders. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost [..]Neen, dat is het niet. Tip: zoek het anders. Stukje in de cockpit in het vliegtuig in de droom 'B&A als piloten'? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 augustus 2004 gepost Share 7 augustus 2004 gepost [..]Stukje in de cockpit in het vliegtuig in de droom 'B&A als piloten'? Met dit antwoord kom je al beter in de buurt dan met je vorig antwoord maar het is nog steeds niet juist. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Is de opdracht soms te moeilijk? Aangezien er geen antwoorden meer komen... Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Een rookwolk?! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Is de opdracht soms te moeilijk? Aangezien er geen antwoorden meer komen... Zou je dan een hint willen geven? Ik vind het plaatje namelijk nogal onduidelijk Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Is het misschien een parachute, waarmee Adriaan (?) net uit het vliegtuig springt? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Helaas zijn alle antwoorden fout dus hier een kleine tip: Het hangt en erbij staat de tekst: Maak van je sport-dag geen strop-dag. En als je op deze link klikt, vindt je een duidelijkere en grotere foto. http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=238 Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost internet deed effe raar dus had 3 keer op ok van bericht gedrukt en verscheen 3 keer op de plaats van dit bericht stond een kopie van vorig bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Helaas zijn alle antwoorden fout dus hier een kleine tip: Het hangt en erbij staat de tekst: Maak van je sport-dag geen strop-dag. En als je op deze link klikt, vindt je een duidelijkere en grotere foto. http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=238 Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost lorenzo, je hoeft je bericht niet drie keer te plaatsen. maar hoe komt het dat er drie keer hetzelfde bericht staat? EDIT: laat maar Als ik goed gerekend heb, is dit de 30.000ste post... Feli. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Helaas zijn alle antwoorden fout dus hier een kleine tip:Het hangt en erbij staat de tekst: Maak van je sport-dag geen strop-dag. En als je op deze link klikt, vindt je een duidelijkere en grotere foto. http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=238 Is het een stukje van de rommelmarkt in het geheim van de schatkaart? Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Hmm, ik zou het echt niet weten! Mag ik vragen uit welke serie de foto komt of niet? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost lorenzo, je hoeft je bericht niet drie keer te plaatsen. maar hoe komt het dat er drie keer hetzelfde bericht staat? EDIT: laat maar M'n internet deed effe raar en hij wou dit topic niet direct laden en ik drukte 3 keer op 'ok' om het bericht te posten en vandaar dat ik 3 keer hetzelfde bericht had sorry hoor, het is ondertussen al opgelost hoor! Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Is het een stukje van de rommelmarkt in het geheim van de schatkaart? Neen, da's niet juist. Zoek het anders én in de serie van de Verdwenen Kroon. Da's dus nog een tip! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost [..]Neen, da's niet juist. Zoek het anders én in de serie van de Verdwenen Kroon. Da's dus nog een tip! Aha! Is het dan een stukje in het politiebureau van de Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten