randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het misschien wat haar van Vlugge Japie? neen, in de post hierboven heb ik gezegd dat het iets is uit het zit-gedeelte van de carvan ( waarschijnlijk heb je er over gelezen ) Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Stukje van de bloemen die in de vaas op tafel staan in de caravan. Komt voor in de shorties. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het een deel van de bloemetjesgordijn uit de Sleutel. Als Adriaan de brief voorleest aan André. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Stukje van de bloemen die in de vaas op tafel staan in de caravan.Komt voor in de shorties. Voor een klein beetje juist : het shot komt uit een intro van een shortie, maar dewelke moet je me niet geven, wel wat het is Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Voor een klein beetje juist : het shot komt uit een intro van een shortie, maar dewelke moet je me niet geven, wel wat het is Deel van het tafelkleed? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Deel van het tafelkleed? Je moet hoger zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Je moet hoger zoeken De gele lamp die in de caravan hangt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]De gele lamp die in de caravan hangt. JAAAAAH Lorenzo, de volgende is aan jou PS: ik heb wel meer hints gegeven dan ik normaal doe, maar dit is omdat ik dit weekend er niet ben, en de opdracht niet een weekend stil wou laten liggen Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Joepie! Hierbij dan mijn opgave: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... id=220.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Joepie! Hierbij dan mijn opgave: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=220 Zijn het bloemen in de serie liedjes uit grootmoeders tijd? Of zijn het bloemen uit de shortie over de bloembollen? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Zijn het bloemen in de serie liedjes uit grootmoeders tijd? Of zijn het bloemen uit de shortie over de bloembollen? Neen, dat is fout. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het misschien het kleed van Bassie als hij poetsvrouw is in De Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het misschien het kleed van Bassie als hij poetsvrouw is in De Plaaggeest? Neen, dat is het helaas niet. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het niet een stukje van een bloemenveld in de droomwereld over reuzen in De Sleutel, in Madurodam? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik zou zeggen, is het een bloem op een cactus? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het niet een stukje van een bloemenveld in de droomwereld over reuzen in De Sleutel, in Madurodam? Met een gedeelte van je antwoord kom je wel in de buurt; maar het is niet juist. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Zijn het bloemen in de Cypress Gardens in Amerika? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Zijn het bloemen in de Cypress Gardens in Amerika? Neen, die zijn het niet. Kleine tip: Zoek het in een andere serie. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Met een gedeelte van je antwoord kom je wel in de buurt; maar het is niet juist. Zijn het dan bloemen op Lanzarote? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik zou zeggen, is het een bloem op een cactus? Nope. Je bent wel in de buurt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het dan misschien een bloem in de schuilplaats van de Professor op Gran Canaria ( aan die stenen aan de trap ) Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Zijn het dan bloemen op Lanzarote? Er zijn zoveel scènes in B&A en het geheim van de Schatkaart met bloemen, dus liefst iets preciezer zijn. Maar het antwoord is niet juist... alhoewel dat het op de Canarische eilanden is. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost De bloemen in de intro van de Schatkaart, dat B&A langs dat oude huis rijden. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost De bloemen in de intro van de Schatkaart, dat B&A langs dat oude huis rijden. Neen, dat klopt niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het dan misschien een bloem in de schuilplaats van de Professor op Gran Canaria ( aan die stenen aan de trap ) Dat is juist! Je hebt het geraden Hier nog eens een foto ter bevestiging: Aan jouw dus de beurt! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Dat is juist! Je hebt het geraden Hier nog eens een foto ter bevestiging: http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nie ... sor_gr.jpg Aan jouw dus de beurt! Damn! Ik zag een paar minuten geleden ook dat plaatje op de Adriaan homepage, maar toen keek ik niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Juij, ik heb hem, maar ik ben er dit weekend niet, dus geef ik hem weg aan MaartenF, want hij zegt dat hij een toffe opdracht heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Bedankt Randy! Oke, hier is de nieuwe opdracht: http://picserver.org/view_image.php/05W ... erver.jpeg En mijn vraag: Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Bedankt Randy! Oke, hier is de nieuwe opdracht: En mijn vraag: Wat is dit? Een magazine in een auto ( das m'n enige gok tot ik terug kom ) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Een magazine in een auto ( das m'n enige gok tot ik terug kom ) Het is inderdaad iets van een auto. Dat klopt. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost MaartenF kennende is het iets uit de Datsun 260Z. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost MaartenF kennende is het iets uit de Datsun 260Z. Denk je echt dat ik zulke makkelijke opdrachten verzin? Het plaatje komt NIET uit de Datsun 260Z. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het uit de rooie auto van B&A in Washington? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het uit de rooie auto van B&A in Washington? Ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Ook niet. Een stuk uit de auto in Luxemburg? Als deze niet klopt, zou je dan een hint willen geven? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Een stuk uit de auto in Luxemburg? Als deze niet klopt, zou je dan een hint willen geven? Jouw antwoord is niet juist, maar in geef even een hint: Het is een wagen uit de Amerikaserie. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Jouw antwoord is niet juist, maar in geef even een hint: Het is een wagen uit de Amerikaserie. De wagen in Sint Maarten? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]De wagen in Sint Maarten? Bedoel je die witte Subaru? Die is het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Bedoel je die witte Subaru? Die is het niet. Ja, die bedoelde ik. Is het de toyota corolla tercel wagen in curaqua? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Ja, die bedoelde ik. Is het de toyota corolla tercel wagen in curaqua? Ook niet, maar qua merk zit je WEL juist! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Ook niet, maar qua merk zit je WEL juist! De auto in Las vegas? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]De auto in Las vegas? Is dat een toyota? Nee, je antwoord is niet juist. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Is dat een toyota? Nee, je antwoord is niet juist. Is het de auto die vlugge japie heeft? (dus niet die ene die hij van B100 pikt) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Is het de auto die vlugge japie heeft? (dus niet die ene die hij van B100 pikt) Nee, het is niet de blauwe Toyota Corolla Tercel van Japie. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Nee, het is niet de blauwe Toyota Corolla Tercel van Japie. Dan moet het een stukje van de grijze Toyota van B&A zijn op Curacao Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Dan moet het een stukje van de grijze Toyota van B&A zijn op Curacao Nee, dat is hem ook niet. Even een tip: Goed zoeken, want hij staat niet op de autobuff-site. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Nee, dat is hem ook niet. Even een tip: Goed zoeken, want hij staat niet op de autobuff-site. Mrgh Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Is het dan een vrachtwagen uit het truckerslied? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Is het dan een vrachtwagen uit het truckerslied? Nee, ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Is het uit de rooie cabrio in Florida? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten