Baron_van_Neemwegge 4 augustus 2004 gestart Share 4 augustus 2004 gestart We gaan weer vrolijk verder met het "Wat is dit?" spel. De laatste opdracht was deze: Wat is dit??? En Lorenzo dacht het antwoord te weten: Een digitaal reclamebord (over geld) op de achtergrond tijdens het liedje 'Geld, geld, geld' uit het Geheim van de Sleutel. Aan Malabar de vraag of dit goed was... Nog even voor de volledigheid de links naar de vorige 2 delen: Deel I: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=510 Deel II: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... &start=250 Veel plezier allemaal Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Nee het is geen digitaal reclamebord. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Kan je geen hint geven, want hij is best moeilijk Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Kan je geen hint geven, want hij is best moeilijk Wees niet te mobiel met ie geld. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost [..]Wees niet te mobiel met ie geld. Heeft het te maken met het losgeld uit De Verdwenen Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Nee niet uit de Kroon (ik zou het wat korter zoeken). Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost De plaat in het achterwiel van de fiets, die Bassie koopt, in de shorty geld. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost De plaat in het achterwiel van de fiets, die Bassie koopt, in de shorty geld. Ja! Dat is goe . De volgende is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Is het het midden van een boek? Hoe heet dat een opengeslagen boek en daar het midden van? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Is het het midden van een boek? Hoe heet dat een opengeslagen boek en daar het midden van? Nee Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Stukje van de schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost [..]Stukje van de schatkaart. Het is geen stukje van de schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost [..]Het is geen stukje van de schatkaart. Is het dan een stukje van de binnenkant van het schilderij 'De Gefioen'? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Het is geen papier, karton of doek. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Is het van een raam in het politiebureau? De scheiding tussen twee ramen. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Is het van een raam in het politiebureau? De scheiding tussen twee ramen. Nee, ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Is het een streepje op de gevangenismuur van B2 en Japie? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Is het een streepje op de gevangenismuur van B2 en Japie? Nee. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Is het een antenne? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Is het een antenne? Ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het iets uit de schuilplaats van de boeven in de Sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het iets uit de schuilplaats van de boeven in de Sleutel? Nee, dat is het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Kan je ons geen hint geven? Niemand zat in de buurt.. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Misschien is dit iets duidelijker: Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het een luxeflex? Uit het politiebureau? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Misschien is dit iets duidelijker: Achterzetel van de auto van B&A. Waar Robin op zit in het begin van de Schatkaart (DVD). Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik heb nog steeds het goede antwoord niet gehoord. Jullie moeten in ieder geval in een shorty zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik heb nog steeds het goede antwoord niet gehoord. Jullie moeten in ieder geval in een shorty zoeken. Een stukje muur van het kasteel in de shorty "Spoken bestaan niet!" ??? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Een stukje muur van het kasteel in de shorty "Spoken bestaan niet!" ??? Nee, dat is het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Nee, dat is het niet. Zijn het de deuren van de schutsluis? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het de TV uit de shortie over Onderbreken? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Omdat het nog niet geraden is, post ik een duidelijker plaatje. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Omdat het nog niet geraden is, post ik een duidelijker plaatje. Volgens mij is het een fragment uit een shorty in Engeland, bij de Thames. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost De wandelstok van Adriaan, in de shortie in Engeland Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost De wandelstok van Adriaan, in de shortie in Engeland Juist. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Joepie Volgende opdracht, WAT IS DIT? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost JoepieVolgende opdracht, WAT IS DIT? Ik vind het plaatje nogal onduidelijk, maar ik gok op het haar van Bassie. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost WAT IS DIT? Een wel hééééél grote close up van de pruik van Bassie? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ondelijk of niet, dit is m'n opdracht Maar het is geen "onderdeel" van Bassie Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ondelijk of niet, dit is m'n opdracht Maar het is geen "onderdeel" van Bassie Is het dan sinaasappelsap (weet niet of ze het ooit hebben gedronken in een serie maar ik waag toch een gok )? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ook vast niet de caravan, te voor de hand liggend, maar ja je moet wat Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ook vast niet de caravan, te voor de hand liggend, maar ja je moet wat Ik zal nu al de eerste hint geven, wegens de moeilijkheid van de opdracht Het is een onderdeel van de caravan ( binnen-of buitenkant ) Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Ik zal nu al de eerste hint geven, wegens de moeilijkheid van de opdracht Het is een onderdeel van de caravan ( binnen-of buitenkant ) Hmm dus toch de caravan...bassie's pruik op afbeelding op de caravan Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik gok op een stukje van een gordijn in de caravan. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het van die poster/schilderij van die clown die naast de deur hangt, op de kast waar ook dat schilderij van de Gefioen in lag? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik gok op een stukje van een gordijn in de caravan. Je komt letterlijk in de buurt Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Je komt letterlijk in de buurt Is het de voetbalcap die Bassie opheeft in de caravan in De Schatkaart? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Is het de voetbalcap die Bassie opheeft in de caravan in De Schatkaart? Neen, maar je moet idd zoeken in het zit-gedeelte van de caravan Link naar bericht Delen op andere sites
morton 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Is het misschien wat haar van Vlugge Japie? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten