Michiel Allememaggisch 1 augustus 2004 gestart Share 1 augustus 2004 gestart Weet je waar ik aan zat te denken? Zou het niet echt heel tof zijn als er bassie en adriaan producten komen voor op de badkamer/wc. Zoals een badlaken, wchandoekje, washandjes, en misschien wel zelfs bassie en adriaan tandpasta (geel en rood!), een bassie en adriaan WC-bril. Ik weet dat er een aantal producten zijn, maar zou het niet heel erg tof zijn. Ik heb vroeger zelf ook wel eens een handdoek gehad geloof ik maar zijn die nog te koop??? Laat ff jullie mening horen/lezen. Wat zouden jullie voor producten willen zien en eventueel ook kopen. Persoonlijk ga ik voor de Bassie en Adriaan WCbril Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Tandpasta is ook wel humor Maar zodra er een B&A WC bril komt is hij van mij Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 1 augustus 2004 gepost Auteur Share 1 augustus 2004 gepost ja die tandpasta lijkt me erg tof!!! Die WC bril zou je zelf ook kunnen maken? Als je een foto plastificeerd dan moet dat op een doorzichtige bril kunnen denk ik! Wie weet voor in de toekomst... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Hmm beetje overhyping di. Er zijn al zoveel producten en volgens mij worden er geen nieuwe merchandising producten meer gemaakt omdat B&A 'gestopt' zijn, alhoewel ze werken op zakelijk niveau nog wel intensief samen. Misschien een leuk idee, maar een beetje teveel van het goede. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost wc bril vind ik niks, ik ga niet mijn kont aan B&A laten zien badlaken, strandlaken is wel erg gaaf om te hebben. Maar er is al zo veel! Zelfs ondergoed en parfum! Ik verwacht niet dat dit eraan komt Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Nu op de tell-sell Bassie en Adriaan strings voor maar € 9,50 Bassie en Adriaan WCPapier voor € 0,50 per rol Bassie en Adriaan Scheerscheur voor € 3,00 per flesje ik zie het ergens helemaal voor me. Sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Ja, of nieuwe Bassie-Shampoo voor glanzend mooi oranje/rood haar. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Nu op de tell-sellBassie en Adriaan strings voor maar € 9,50 Bassie en Adriaan WCPapier voor € 0,50 per rol Bassie en Adriaan Scheerscheur voor € 3,00 per flesje ik zie het ergens helemaal voor me. Sorry Het is Tel Sell, Telefoon/televisie/tele, één L dus waarom doet iedereen dat altijd fout? Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Het is Tel Sell, Telefoon/televisie/tele, één L dus waarom doet iedereen dat altijd fout? Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 1 augustus 2004 gepost Auteur Share 1 augustus 2004 gepost t was ook eigenlijk hypothetisch bedoeld. Niet dat ik er ook maar iets van verwacht maar ik vond het wel een leuk onderwerp om is over te kletsen. Wel leuk gevonden trouwens, Oranje/rood haar e.d. Kom op jongens. Laat eens wat producten horen die jullie zouden willen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Een rood/blauw toiletblokje Bassiekleur rood geeft een lekkere geur en Adriaankleur blauw zorgt voor hygiëne B&A wasmiddel rood/geel/blauwe balletjes gele stippen voor in je badkuip Natuurlijk wel een rode badkuip nemen dan Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Bassie en Adriaan Douche cabinet, met ingebouwde videosysteem met non-stop B&A naar keuze! Bassie en Adriaan WC pot met speciale 'hoe naar het WC gaan moet' shorty speciaal gemaakt! En als u nu bestelt krijgt u een gratis B&A kleurspoeling bij! Kies je voor Bassie krijg je mooi Oranje haar en kies je voor Adriaan dan krijg je grijs! Dus bel nu 0800-b2b1b100 75 cent per minuut Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost Er bestaat al Bassie & Adriaan parfum, een B&A strandlaken en een B&A handdoek. Ik vind dit toch al voldoende hoor, B&A tandpasta helaas niet maar moest dat uitkomen zou dit echt cool zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost Er bestaat al Bassie & Adriaan parfum, een B&A strandlaken en een B&A handdoek. Ik vind dit toch al voldoende hoor, B&A tandpasta helaas niet maar moest dat uitkomen zou dit echt cool zijn Dat heeft bestaan, Dat had ik vroeger gekregen!, En Shampoo ook als het goed is Link naar bericht Delen op andere sites
k3ll@ 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost als de tantpasta uitkomt zou je dan als je er mee gaat poetsen ook rode tanden krijgen met gele stippen ?!!!! lijk me wel grappig Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 3 augustus 2004 gepost Share 3 augustus 2004 gepost of een bassie en adriaan spiegel. als je eigen erin kijkt allemaal van die oppep teksten hoort van bassie. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 3 augustus 2004 gepost Share 3 augustus 2004 gepost of een bassie en adriaan spiegel. als je eigen erin kijkt allemaal van die oppep teksten hoort van bassie. Dat lijkt me minder:P Ik wil nog wel eens last hebben van een ochtendhumeur Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten