Y J 30 juli 2004 gestart Share 30 juli 2004 gestart Iedereen herinnert zich vast nog wel iets daarvan, de serie hebben we volgens mij allemaal niet gezien, maar wel veel overgehoord. En vorige week heb ik de film gezien, fantaaastisch. Ook vond ik het passend hier te zetten, het was tenslotte een kinderserie, waarbij net als Het Geheim van de sleutel afleveringen verloren zijn gegaan, oke bij die hebben ze 1 aflevering gevonden, maar het heeft wel wat met alkaar te maken. Er is iig één aflevering heel gebleven, en nog wat buitenopnames. Maar goed, als dit geen goed topic wordt dan gooit een van de mods er maar een slotje op. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 20 september 2004 gepost Share 20 september 2004 gepost Iedereen herinnert zich vast nog wel iets daarvan, de serie hebben we volgens mij allemaal niet gezien, maar wel veel overgehoord. En vorige week heb ik de film gezien, fantaaastisch. Ook vond ik het passend hier te zetten, het was tenslotte een kinderserie, waarbij net als Het Geheim van de sleutel afleveringen verloren zijn gegaan, oke bij die hebben ze 1 aflevering gevonden, maar het heeft wel wat met alkaar te maken. Er is iig één aflevering heel gebleven, en nog wat buitenopnames. Maar goed, als dit geen goed topic wordt dan gooit een van de mods er maar een slotje op. Ik vind het ook en prachtige film, zoals je weet. 'k ben er door jou verslaaft aan geworden. 'k kan er niet vanaf blijven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Mooi om dit topic eens omhoog te gooien, op http://www.jazusterneezuster.nl/ kun je nu complete afleveringen terugluisteren en alle filminlassen en foto's van de opnames bekijken. Álles wat bewaard is gebleven van de serie staat op die site, en dat is toch meer dan wat de meesten denken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.