djkoelkast 28 juli 2004 gestart Share 28 juli 2004 gestart Ik heb net pas (schaam schaam) de dvd Live! gekocht en het geluid loopt he-le-maal niet gelijk met het beeld. Ben ik de enige die daar last van heeft?? Dit is echt erg... zal hem nog eens testen op een andere DVD speler, maar op mijn hoofd DVD speler is het geen kijken... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Is het op alle punten zo? Want er wordt ook (slecht) nagesynchroniseerd, dus dan loopt het sowieso niet gelijk. Ik had wel last dat het ene geluidsspoor erg zacht of afwezig was, maar dat loste een ram op de tv op. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juli 2004 gepost Auteur Share 28 juli 2004 gepost Is het op alle punten zo? Want er wordt ook (slecht) nagesynchroniseerd, dus dan loopt het sowieso niet gelijk. Ik had wel last dat het ene geluidsspoor erg zacht of afwezig was, maar dat loste een ram op de tv op. ja en Live! is niet nagesynchroniseerd, het beeld is steeds ruim eerder dan het geluid. het beeld is ook niet super trouwens bij donkere punten, ik vind dit kwalitatief niet zo'n goede dvd om eerlijk te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost [..]ja en Live! is niet nagesynchroniseerd, het beeld is steeds ruim eerder dan het geluid. het beeld is ook niet super trouwens bij donkere punten, ik vind dit kwalitatief niet zo'n goede dvd om eerlijk te zijn Is me niet opgevallen... Sommige stukjes zijn trouwens wel opnieuw ingesproken, of ik ben heel erg in de war met 25 jaar Theater. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Ik heb hier persoonlijk helemaal geen last van, volgens mij een dvd fout, ligt volgens mij niet aan je player... Link naar bericht Delen op andere sites
B98 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Bij mij doet de DVD het perfect, het beel en geluid lopen precies gelijk en de kwaliteit is best goed. alles is Live dus niets is opnieuw ingesproken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juli 2004 gepost Auteur Share 28 juli 2004 gepost ik zal hem testen op een andere dvd speler en anders even contact met bridge of adrina opnemen. wellicht heb ik inderdaad een misdruk en dat kan gebeuren Link naar bericht Delen op andere sites
B98 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost ik zal hem testen op een andere dvd speler en anders even contact met bridge of adrina opnemen. wellicht heb ik inderdaad een misdruk en dat kan gebeuren Dat zal het wel zijn Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juli 2004 gepost Auteur Share 28 juli 2004 gepost nu heb ik m opnieuw in de speler gedaan en ben niet vanaf het begin begonnen maar zapte naar een paar hoofdstukken verder en alles is perfect. zal wel een foutje in de software van mijn speler geweest zijn, dan is dit topic niet meer nodig sorry voor de 'paniek' slotje maar weer Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten