Y J 28 juli 2004 gestart Share 28 juli 2004 gestart Zondag zei iemand op het fok! forum dat de man met bril uit de reclame van postkrediet (neeee, niet oversluiten!) Harry of Joop Dikmans is. Nou heb ik de afgelopen dagen goed opgelet of hij het is. helaas is dit niet het exacte filmpje. Maar heeft iemand dit ook gemerkt? ht Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Ik vraag me af in welke jij hem dan herkent En je link werkt niet. Deze wel http://www.postkrediet.nl/postkrediet/webcast.asp Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 28 juli 2004 gepost Auteur Share 28 juli 2004 gepost Ik vraag me af in welke jij hem dan herkent En je link werkt niet. Deze wel http://www.postkrediet.nl/postkrediet/webcast.asp Oke, bedankt! Maar ik herken hem niet qua gezicht, maar qua stem, en iemand van het fok! forum ook. Die linker, met bril. Als hij zegt: Nee, niet oversluiten! Op het eind. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Het zou misschien wel eens kunnen, ik heb geen idee. K heb daarom een mailtje gestuurd naar Postkrediet, weten we meteen of hij het wel of niet is. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 28 juli 2004 gepost Auteur Share 28 juli 2004 gepost Het zou misschien wel eens kunnen, ik heb geen idee. K heb daarom een mailtje gestuurd naar Postkrediet, weten we meteen of hij het wel of niet is. Ik weet het ook niet zeker. Maar nu krijgen we hopelijk duidelijkheid. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 28 juli 2004 gepost Auteur Share 28 juli 2004 gepost Deze bedoel ik dus, bedenk er maar een hoed bij, een goede snor, en dan zie je wel wat. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Deze bedoel ik dus, bedenk er maar een hoed bij, een goede snor, en dan zie je wel wat. Het zou kunnen. Ik denk het alleen niet. Maar wie weet . . . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost we moeten er even achter komen welk reclamebureau er achter zit en die dan even mailen. Ik herken hem er iig NIET in Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 28 juli 2004 gepost Auteur Share 28 juli 2004 gepost we moeten er even achter komen welk reclamebureau er achter zit en die dan even mailen.Ik herken hem er iig NIET in Dat snap ik. Ik denk niet dat dit je verder helpt, maar het is een idee. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost In de verte lijkt hij er wel een btje op. Maar ik zou hem er niet zo snel in herkennen. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost volgens mij is hij het niet Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Dit is Joop Dickmans niet. Groetjes, Sander. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 28 juli 2004 gepost Auteur Share 28 juli 2004 gepost Dit is Joop Dickmans niet.Groetjes, Sander. Weet je het echt zeker? Als jij het zegt, dan zal het wel zo zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Dit is Joop Dickmans niet.Groetjes, Sander. Harry dan misschien? Ik denk ook dat er weinig kans is dat Joop het is iig. Hij is allang gestopt met zijn carriere. Harry was volgens mij geemigreerd...[/i] Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Nee ze zijn het allebei niet... Joop is gestopt na de opnames van de 'Verzonken Stad'. Harry weet ik niet waar die gebleven is... Je ziet het ook aan de gezichtsbouw, vooral de neus van de broers zijn apart. Het is een totaal ander persoon, qua gezichtsbouw, van de reclame. Groetjes, Sander Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Ik heb het filmpje eens goed bekeken, vergeleken met foto's van B2 uit de Bassie en Adriaan series, en ik kan je zeggen dat het hem niet is. Er zit te veel verschil in qua stem en persoon Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Ik heb het filmpje eens goed bekeken, vergeleken met foto's van B2 uit de Bassie en Adriaan series, en ik kan je zeggen dat het hem niet is.Er zit te veel verschil in qua stem en persoon Ik kan me hier bij aansluiten, ook ik kon er absoluut geen Dikmans in herkennen. De verwarring ontstaat misschien omdat de acteur bij de zin "niet oversluiten"een beetje hees praat, maar zelfs dan zie ik er geen B2 in. Link naar bericht Delen op andere sites
pabostudent 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Ik kan 'm er iig niet van maken, volgens mij is het hem dan ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Ok, we zijn er wel uit, het is Joop noch Harry, deze mag van mij op slot. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Van mij ook. Weet jij waar Joop en Harry momenteel mee bezig zijn Wonderer? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Van mij ook.Weet jij waar Joop en Harry momenteel mee bezig zijn Wonderer? Nee. Dicht. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten