Rico 22 juli 2004 gestart Share 22 juli 2004 gestart Hoi, ik ben Rico van phpBB Nederland, de officiele support site van phpBB, wat je wilt doen met phpBB staat vrij voor je echter dat je lak hebt aan copyight dat stoort mij en vele andere, je haalt het werk van ons zo mooi omlaag!!! De stijl is niet gemaakt door jou wat je wel doet suggereren, Daz heeft een duidelijke disclaimer erover ener is ook al rechtzaken geweest over, die heeft hij gewonnen!!! ik hoop te zien dat je de copyright issues rechtzet en eer laat toekomen aan de rechtmatige en niet zelf met de eer gaat lopen, die je niet verdiend want ik kan niet een ding vinden dat je zelf hebt gescript of veranderd!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 juli 2004 gepost Share 22 juli 2004 gepost Hoi, ik ben Rico van phpBB Nederland, de officiele support site van phpBB, wat je wilt doen met phpBB staat vrij voor je echter dat je lak hebt aan copyight dat stoort mij en vele andere, je haalt het werk van ons zo mooi omlaag!!! De stijl is niet gemaakt door jou wat je wel doet suggereren, Daz heeft een duidelijke disclaimer erover ener is ook al rechtzaken geweest over, die heeft hij gewonnen!!! ik hoop te zien dat je de copyright issues rechtzet en eer laat toekomen aan de rechtmatige en niet zelf met de eer gaat lopen, die je niet verdiend want ik kan niet een ding vinden dat je zelf hebt gescript of veranderd!!! Ok, volgende keer in offtopic ok Link naar bericht Delen op andere sites
Rico 22 juli 2004 gepost Auteur Share 22 juli 2004 gepost Zolang jullie het copyright maar terug zetten.... Een beetje respect voor die mensen mag toch wel? Ze hebben dagen er aan gewerkt..... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 juli 2004 gepost Share 22 juli 2004 gepost Zolang jullie het copyright maar terug zetten....Een beetje respect voor die mensen mag toch wel? Ze hebben dagen er aan gewerkt..... Als je eraan mee gewerkt hebt zul je vast en zeker wel weten wat een PB is. Gebruik die eerst We houden niet van dit soort "onzin" topics op de plek waar ze niet horen Link naar bericht Delen op andere sites
Rico 22 juli 2004 gepost Auteur Share 22 juli 2004 gepost [..]Als je eraan mee gewerkt hebt zul je vast en zeker wel weten wat een PB is. Gebruik die eerst We houden niet van dit soort "onzin" topics op de plek waar ze niet horen Weet ik veel waar ik dat moet posten....het punt is dat het copyright er komt, zo veel ruimte neemt hook niet in Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 juli 2004 gepost Share 22 juli 2004 gepost [..]Weet ik veel waar ik dat moet posten....het punt is dat het copyright er komt, zo veel ruimte neemt hook niet in Het is gewoon irritant. Stuur dit soort dingen gewoon per PB naar de Admin Link naar bericht Delen op andere sites
Rico 22 juli 2004 gepost Auteur Share 22 juli 2004 gepost Als het je irriteert, post dan niet. Ik doel ook op een reactie van de admin, niet van jou Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 juli 2004 gepost Share 22 juli 2004 gepost Als het je irriteert, post dan niet.Ik doel ook op een reactie van de admin, niet van jou Lekkere support afdeling :S dingen op iemand richten en het gewoon midden in een forum mikken zonder eerst even na te denken over een PB of mail, goed zo Link naar bericht Delen op andere sites
Rico 22 juli 2004 gepost Auteur Share 22 juli 2004 gepost [..]Lekkere support afdeling :S dingen op iemand richten en het gewoon midden in een forum mikken zonder eerst even na te denken over een PB of mail, goed zo dit lijkt me toch aardigf een toevoeging. En ik dacht dat dit nog bij de administriatieve gedeelte hoorde. Fouten maken is menselijk Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 juli 2004 gepost Share 22 juli 2004 gepost [..]dit lijkt me toch aardigf een toevoeging. En ik dacht dat dit nog bij de administriatieve gedeelte hoorde. Fouten maken is menselijk Ook nadat het drie keer gezegd word? Nee, dan heb je gewoon een plaat voor je kop Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 juli 2004 gepost Share 22 juli 2004 gepost We nemen er notie van, dit topic kan verder dicht voor het verder escaleert. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten