Wer-Al_Zwowe 19 juli 2004 gestart Share 19 juli 2004 gestart Ik zal net op IMDB te kijken en toen kwam ik deze pagina tegen: http://www.imdb.com/title/tt0417142/ Het lijkt er op dat er een sinterklaasfilm uit komt met Aad als commandant. Edit: Als ik dit (http://www.sinterklaaspromotie.nl/film.php) zo bekijk, laat het me sterk aan de kroon denken. Edit: Titel aangepast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Willeke Lamberti speelt ook mee zal mij benieuwen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Dat zijn die figuren die vorig jaar Paul van Gorcum als evil professor gestrikt hebben... ze wonen bij mij in het dorp. Heb nog gesolliciteerd, maar nooit meer wat op gehoord Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Aad als commandant Watervrees. Hopelijk heeft die naam een betekenis. Leuk nieuws in ieder geval! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Gaaaf. Is er al wat bekend van een eventueele release datum? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Gaaaf. Is er al wat bekend van een eventueele release datum? Wat dacht je van "met Sinterklaas" Het is een low-budget productie, en wordt uitgezonden op de regionale zenders. Vorig jaar was er eentje met Paul van Gorcum als evil professor, en ik heb nog steeds niet de moed gehad om de rest te bekijken (eerste aflevering gezien, was... ehm... laat maar). Heb het nog wel ergens volledig op tape, als iemand zin heeft om hem op DVD te zetten, zal ik hem opzoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Wat een topcast zeg: De twee Willekes, Aad, Hetty Heyting, Henkie Wijngaard, Johan 'Minister van Feest' Vlemmix, Jerome Reehuis en The One and Only Jos Brink! Dat moet wel een klapper gaan worden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Wat een topcast zeg: De twee Willekes, Aad, Hetty Heyting, Henkie Wijngaard, Johan 'Minister van Feest' Vlemmix, Jerome Reehuis en The One and Only Jos Brink!Dat moet wel een klapper gaan worden. Vlemmix kan niet acteren. Het is jammer dat die andere film niet online staat of zo, de VIPs spelen voornamelijk bijrollen en de serie wordt gedragen door onervaren acteurs. Op zich erg leuk, en een cool initiatief, maar ik zat echt met kromme tenen, en niet alleen omdat ze zoveel van B&A jatten Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Vlemmix kan niet acteren. Dat hoeft ook niet. Mr. Te land, ter zee en in de lucht is al een karikatuur op zich, dus hij speelt gewoon zichzelf Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost [..]Wat dacht je van "met Sinterklaas" Ik doelde dus op een officieele release Link naar bericht Delen op andere sites
bassie22 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Jammer dat bassie niet mee speelt. Hetty Heyting .... Tante Til das toch van familie knots? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Hetty Heyting .... Tante Til das toch van familie knots? Yup, Hetty speelde in Knots niet alleen Til, maar ook Hansje en oma Johanna! Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 23 juli 2004 gepost Share 23 juli 2004 gepost Ik geloof hier geen biet van. Aad denk op dit moment maar aan 1 ding: rist, ontspanning en Spanje. Acteren als zichzelf of een andere karakter lijkt me zeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk. De rest van de cast overigens ook. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 juli 2004 gepost Share 23 juli 2004 gepost Ik geloof hier geen biet van. Aad denk op dit moment maar aan 1 ding: rist, ontspanning en Spanje. Acteren als zichzelf of een andere karakter lijkt me zeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk. De rest van de cast overigens ook. Ik kan je met zekerheid zeggen dat ze vorig jaar Henk Wijngaard, Pamela Teves en Paul van Gorcum gestrikt hebben. Dus dan zal dit ook wel waar zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 24 juli 2004 gepost Share 24 juli 2004 gepost Ik geloof hier geen biet van. Aad denk op dit moment maar aan 1 ding: rist, ontspanning en Spanje. Acteren als zichzelf of een andere karakter lijkt me zeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk. De rest van de cast overigens ook. Ze gaan toch geen namen op hun site zetten en officieel maken op de internet moviedatabase als het niet echt vast staat? Dat zou erg slap zijn. Nee ik geloof hier wel in... Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 24 juli 2004 gepost Share 24 juli 2004 gepost Aad moet hier maar iets meer over zeggen... Link naar bericht Delen op andere sites
k3ll@ 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost uuummmmmzzzzzz.... ik denk het ook niets is beter dan de bron zelf is ff in te lichten Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost Leuk zeg. Lijkt me wel vreemd, om Adriaan voor het eerst in een film te zien zonder acrobatenpak. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Mij dus ook, maar ik kan het niet rijmen met : - Rustiger aandoen - Geen series van Bassie en Adriaan meer maken - Geen optredens meer doen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Mij dus ook, maar ik kan het niet rijmen met :- Rustiger aandoen - Geen series van Bassie en Adriaan meer maken - Geen optredens meer doen Die laatste twee dingen doet hij ook niet meer. Series maken en optredens doet Aad niet meer als Adriaan, maar misschien speelt hij een rustige rol in die film, zodat het niet te inspannend is. Ik heb Aad ook nooit horen zeggen dat hij helemaal niks meer met film of tv doet, alleen dat hij geen Adriaan meer zal spelen. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Maar toch vreemd, zijn tekst zal zeker niet te lang zijn. Overigens klopt het dat Adriaan weer onder het mes moet om een stukje 'verkleving' van zijn tong te verwijderen waardoor het praten weer makkelijker zal gaan? Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Commandant Watervrees Klinkt wel erg gaaf. Volgens mij speelt hij een marine officier. Want ga je naar de site over sinterklaas hebben ze het over de marine in het slot. En Commandant komt niet voor bij de politie. Alleen bij de marina word dat rank nog gebruikt! Dus ik denk zomaar dat Aad in de marine gaat. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik geloof hier geen biet van. Aad denk op dit moment maar aan 1 ding: rist, ontspanning en Spanje. Acteren als zichzelf of een andere karakter lijkt me zeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk. De rest van de cast overigens ook. Aad heeft ook een leven buiten Bassie en Adriaan. Ik denk dat hij misschien zijn mond heeft gehouden om het publiek niet gelijk de verwachting te geven dat Adriaan in de film gaat spelen. Ik denk dat hij wilt dat zijn rol gespeelt word door Aad van Toor! En als ik hem was zou ik dan ook even me mond houden. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Aad moet hier maar iets meer over zeggen... Aad zal dit zelf nog een tijdje stil houden, en velen delen die mening. Als hij dat nu zou bekendmaken zou hij misschien zoveel mailtjes krijgen met vragen over z'n rol en de film e.d. Maar het zal wel zeker echt zijn als het al staat op de filmsite. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Aad zal dit zelf nog een tijdje stil houden, en velen delen die mening. Als hij dat nu zou bekendmaken zou hij misschien zoveel mailtjes krijgen met vragen over z'n rol en de film e.d. Maar het zal wel zeker echt zijn als het al staat op de filmsite. Al houd hij zijn mond tot dat de film uitkomt! Hij heeft echt geen verplichting om te antwoorden toch? Hij is gewoon een mens zoals de rest van ons. Wees blij dat hij lekker weer wat gaat doen. Sommige kunnen ook achter die planten zitten.... help hoe heten die dingen !!! ja jullie snappen me. Hij heeft het vertrouwen om weer wat anders te doen. Van mijn part zegt hij het nooit. Ben al meer dan blij dat hij gewoon die kans heb kunnen krijgen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Al houd hij zijn mond tot dat de film uitkomt! Hij heeft echt geen verplichting om te antwoorden toch? Hij is gewoon een mens zoals de rest van ons. Wees blij dat hij lekker weer wat gaat doen. Sommige kunnen ook achter die planten zitten.... help hoe heten die dingen !!! ja jullie snappen me. Hij heeft het vertrouwen om weer wat anders te doen. Van mijn part zegt hij het nooit. Ben al meer dan blij dat hij gewoon die kans heb kunnen krijgen. Geraniums En ik ben het met je eens. Als hij het leuk vindt, waarom zouden wij dan gaan klagen? Hebben we tenminste een reden om die film te kijken, want voor de rest zal het wel niet zo geweldig zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Klagen doen we niet het is alleen vreemd om hem een andere rol dan Adriaan te zien spelen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Klagen doen we niet het is alleen vreemd om hem een andere rol dan Adriaan te zien spelen Yeah, de Baron was een erg rare rol... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Buiten de B&A Series om Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Geraniums En ik ben het met je eens. Als hij het leuk vindt, waarom zouden wij dan gaan klagen? Hebben we tenminste een reden om die film te kijken, want voor de rest zal het wel niet zo geweldig zijn Geraniums je bent een schat. Ik wist echt niet meer hoe dit planten heten vanmorgen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..] Geraniums je bent een schat. Ik wist echt niet meer hoe dit planten heten vanmorgen. Ik zou het ook snel vergeten. Rotplanten En ik zie Aad daar trouwens sowieso niet zo snel achter zitten. Als je zo lang werkt als hij, lijkt stilzitten me vrij onmogelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Ik zou het ook snel vergeten. Rotplanten En ik zie Aad daar trouwens sowieso niet zo snel achter zitten. Als je zo lang werkt als hij, lijkt stilzitten me vrij onmogelijk. Volgens mij is het ook niemand die je eerder tot rust moet roepen dan van ik wilde dat hij eens wat ging doen! En nee, ik zie Aad niet die planten zien. Bas trouwens ook niet hoor. Ik denk dat Aad liever op het terras zit trouwens Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Aad doet ook veel voor oude produkties die hij samen met Martijn op DVD zet, zoals Pipo de Clown en TiTa Tovenaar. Van Pipo heeft Aad al twee oude films/series op DVD gezet. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Hmm ik merk toch iets vreemds op nu. Eerst stond nog op IMDB vermeld dat Aad in die film zou spelen, maar daar staat hij nu niet meer vernoemd > http://us.imdb.com/name/nm0867565/ Toch een miscommunicatie? Of moet het een verassing blijven. Op deze site staat hij nog wel > http://www.sinterklaaspromotie.nl/bn-ers.php Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Wel mooi dat Johan Vlemminx meedoet, de geruchten doen de ronde dat die man is gescheiden van zijn vrouw omdat Johan het nodig vond de schuur vol te bouwen met poppen, nagemaakt van het koninklijk huis. Zodoende kun zijn vrouw daar niets kwijt en kwam er ruzie. (Dit is hoogstwaarschijnlijk niet DE oorzaak van de scheiding, maar schijnbaar wel de (bekende) druppel). Tja, en partijleider van een partij waar Mental Theo 2e man is, en Job (bekend van 'de bus' en de hit: 'jij bent de zon') als 4e man vind ik ook niet echt een prestatie Henk Wijngaard vind ik wel een mooi figuur, ik zag hem zaterdag nog op televisie bij Brabant Party. Voor de Brabanders onder ons misschien bekend. Een programma op Omroep Brabant waar hij een (nieuw) nummer van hem zong: 'Als een wals'. Gezellige muziek, maar of zijn acteerwerk nou zo goed is... daar valt aan te twijfelen Ik zal stoppen met mijn geleuter, maar mijn conclusie is dat naast Aad van Toor en Paul van Gorcum mij de namen van dit en vorig jaar niet echt doen aansporen om dit te gaan kijken... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost En buiten het verhaal vind ik ook de titel erg Bassie & Adriaan-achtig Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost En buiten het verhaal vind ik ook de titel erg Bassie & Adriaan-achtig Je kunt je post ook editten... Ik heb nog steeds de moed niet op kunnen brengen de hele film uit te kijken (die van vorig jaar)... Kan het ook niet verkroppen dat Paul van Gorcum op twee kilometer van mijn huis was en ik dat niet wist Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Post editten? *bas* Nooooooooit van gehoord Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Post editten? *bas* Nooooooooit van gehoord Gebruikt de knop die naast "quote" staat. Er gaat een wereld voor je open. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost *b2* Hoe weet de baas dat allemaal Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost *b2* Hoe weet de baas dat allemaal Dat weet ik, omdat ik geniaal ben. Zeg maar gerust, ZEER geniaal. En nu weer on topic, anders krijg je een oplawaai. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost dat heb je meer hoor! Dat is bij meer films dat acteurs niet vermeld staan. Ze kunnen dat veranderen hoor! We zien het wel. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost nu las ik dat op IMB of wat het ook mag weten het volgende bij het profiel van Aad! Sinterklaas en het geheim van de Robijn (2004) (pre-production) .... Ambtenaar Burgelijke Stand Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Er is weer nieuws! Sinterklaasfilm donderdag in première Uitgegeven op 04 november 2004 om 12:01 uur De film 'Sinterklaas en het geheim van de robijn' gaat donderdagvond in première. Dit heeft de Stichting Regionale Sinterklaas Promotie donderdag gemeld. Aan de film werken verscheidene bekende Nederlanders mee, zoals Jos Brink, Bea Meulman, Adriaan, Johan Vlemmix en Hans Klok. De galapremière vindt in aanwezigheid van BN'ers plaats in theater De Reehorst in Ede. Het is de vierde speelfilm van de stichting over de goedheiligman, zegt regisseur Martijn van Nellestijn. Het is een familiefilm van twee uur rond de sint en zijn pieten, die een mysterieuze verdwijning van een robijn moeten oplossen. Voor de volwassenen doen ook Hetty Heijting en Martine van Os mee, als hun tv-alterego's Tante Til (uit Familie Knots) en juffrouw Dücker (uit Familie Oudenrijn), aldus Van Nellestijn. "En voor het eerst in de geschiedenis gaan twee zwarte pieten met elkaar trouwen." De film wordt met sinterklaas door diverse regionale televisiezenders uitgezonden en verschijnt volgend jaar november op dvd. Dat wordt kijken dus naar je lokale zender! Hier zal het ROB TV of RTVNH worden Overigens is dit altijd belangeloos he, het is een no-budget film en niemand verdient er iets aan. Was laatst nog bij RTL Boulevard Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Ik heb daar twee keer gesolliciteerd, nooit iets op gehoord, de bastards. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost Je kan nu naast vele foto's ook een promofilmpje bekijken op de site + de uitzendtijden met data erbij. Aad komt er helaas niet in voor, dus die verassing blijft extra spannend. http://www.sinterklaaspromotie.nl/film.php *scroll naar onderen, je ziet het vanzelf staan* Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost en de DVD is nu al te bestellen voor 12,50 incl! da's wel een leuk hebbeding http://www.sinterklaaspromotie.nl/dvd.php Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost Heb de hele film gezien, aad is er niet in te zien. Hij hij heeft er wel aan meegewerkt, want zijn naam staat op de aftiteling onder 'adviezen'. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost Heb de hele film gezien, aad is er niet in te zien. Hij hij heeft er wel aan meegewerkt, want zijn naam staat op de aftiteling onder 'adviezen'. Dat is wel jammer, ik kon 'm sowieso niet bekijken of ik moest de DVD kopen, maar toch jammer... Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost ja hij stond wel bij de aftiteling bij productie-adviezen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten