wonderer 16 juli 2004 gestart Share 16 juli 2004 gestart Brief aan topic was een beetje onoverzichtelijk... hopen dat het hier beter gaat. Zoals jullie hopelijk allemaal weten, staan er al een aantal interviews met acteurs op de info-site. In dit topic kun je vragen kwijt, die ik dan, voor zover mogelijk, eens in de zoveel tijd naar desbetreffende acteur doorstuur. Brandt maar los dus. Op dit moment hebben we (that is, Angela, Johnny_B2_Good en ik) contact met Dick Rienstra, die het erg ziet zitten. Aangezien John prof fotograaf en journalist is, houden we het dit keer niet bij een e-mailtje, maar gaan we in September een face-to-face interview houden. Kom maar op met je vragen! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Hier dan een 2 vragen aan Dick Rienstra *adjudant* : - Aan welke serie vond u het het leuks om mee te werken ? - Zou U liever een grotere rol gehad hebben ? Ze zijn misschien een beetje standaard maar ja.... Heel leuk trouwens dat jullie hem gaan intervieuwen Link naar bericht Delen op andere sites
B98 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost ik heb ook nog 2 vraagjes. - Waar bent u momenteel mee bezig? - Treed u nog ergens op? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Heel leuk initiatief van jullie! Misschien een leuke vraag: - Hoeveel uitdaging bood de rol als adj/insp van der Steen? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Kijkt u zelf wel eens naar Bassie en Adriaan? Zou u, als het u gevraagd werd, weer de rol van adjudant/inspecteur Van Der Steen spelen? Hoe bent u oorspronkelijk in contact met de gebroeders Van Toor gekomen? Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost leuk topic ! beste *adjudant* - wat doet u in het dagelijks leven, en idd kijkt u ook regelmatig naar B&A? dat waren mijn vragen die zo even in mij opkwamen Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost - Er werd veel gelachen op de set, wat waren uw leukste, grappigste of gekste ervaringen? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost En ja, dan kan mijn standaard vraag natuurlijk ook niet ontbreken: Hoe kijkt u terug op uw optreden en zijn er dingen die u achteraf anders had willen doen? Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 juli 2004 gepost Share 20 juli 2004 gepost Wil je me knuffelen? Maar serieus, we hebben meer vragen nodig. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 juli 2004 gepost Auteur Share 20 juli 2004 gepost Wil je me knuffelen? Maar serieus, we hebben meer vragen nodig. Ik wil je best knuffelen hoor, Prince Charming Maar ik ben geen cast/crew. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 juli 2004 gepost Share 20 juli 2004 gepost Ik wil je best knuffelen hoor, Prince Charming Maar ik ben geen cast/crew. Jij mag me altijd knuffelen. Ik heb vaak een knuffel nodig... Come on, people! Hug me! Ik ben erg knuffelbaar... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 juli 2004 gepost Auteur Share 20 juli 2004 gepost [..]Jij mag me altijd knuffelen. Ik heb vaak een knuffel nodig... Come on, people! Hug me! Ik ben erg knuffelbaar... En nou weer on topic sleurt John mee naar een rustig plekje om hem uitgebreid te knuffelen en kijkt iedereen die het verder probeert vuil aan Vraagje aan Dick: Hoe speel je een politieagent? Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 25 juli 2004 gepost Share 25 juli 2004 gepost Uhm... Maike, je zit er zelf bij... Dus waarom post je 't hier? Anders kan ik m'n complete vragenlijst (nou ja, op een paar na ) hier ook wel neerzetten. Ik ben in ieder geval samen met Angela bezig een adjudantenpet te vinden (mocht 'ie de zijne niet meer hebben) en ik zal onder het motto 'past die pet je nog steeds?' eens proberen of we ook Adjudant Van der Steen te spreken kunnen krijgen, en niet alleen Dick Rienstra. Klinkt misschien vaag, maar 't levert in ieder geval een leuke foto op. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 juli 2004 gepost Auteur Share 26 juli 2004 gepost Uhm... Maike, je zit er zelf bij... Dus waarom post je 't hier? Anders kan ik m'n complete vragenlijst (nou ja, op een paar na ) hier ook wel neerzetten.Ik ben in ieder geval samen met Angela bezig een adjudantenpet te vinden (mocht 'ie de zijne niet meer hebben) en ik zal onder het motto 'past die pet je nog steeds?' eens proberen of we ook Adjudant Van der Steen te spreken kunnen krijgen, en niet alleen Dick Rienstra. Klinkt misschien vaag, maar 't levert in ieder geval een leuke foto op. Ik wou het weer on topic maken... En leuk idee, hopen dat ie erin trapt Link naar bericht Delen op andere sites
B_A_R_O_N 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost Mijn vraag aan *adjudant* -Hoe vind u het om uw zoon(Robin Rienstra)in de soap Onderweg naar Morgen te zien spelen? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost -Heeft u vaak contact met uw zoon Robin? Beetje dubbelzinnige vraag vind ik. Het is zijn zoon dus ze zullen toch wel contact met elkaar hebben?? Link naar bericht Delen op andere sites
B_A_R_O_N 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost Klopt ja,ik heb hem verwijderd Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost En leuk idee, hopen dat ie erin trapt Hij trapt erin, anders trap ik 'm erin Ik MOET en ZAL over 'm heenkwijlen terwijl hij een adjudantenpet op heeft! Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Kom op, vriendjes en vriendinnetjes... Jullie kunnen toch nog wel wat meer verzinnen? Wees eens creatief! Ik ga er heus niet alleeen heen omdat ik 'm leuk vind hoor! Okee, misschien ook wel, maar nog wat vragen zou handig zijn. Of op z'n minst iets waarover je meer wilt weten, dan verzin ik desnoods de vragen eromheen wel. Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost IK zou wel willen weten aan welke scene hij de beste en de 'slechtse' herinneringen heeft en waarom Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Ik zou wel eens willen weten of het zijn eigen initiatief was om zonder broek te gaan lopen in die ''blooper?'' die je ook op de Adriaan Homepage staat. Had hij Bas en Aad hiermee daadwerkelijk verrast, of was het gewoon gepland van te voren dat hij dit zou gaan doen? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 augustus 2004 gepost Auteur Share 10 augustus 2004 gepost Ik zou wel eens willen weten of het zijn eigen initiatief was om zonder broek te gaan lopen in die ''blooper?'' die je ook op de Adriaan Homepage staat. Had hij Bas en Aad hiermee daadwerkelijk verrast, of was het gewoon gepland van te voren dat hij dit zou gaan doen? Oh god, now you've got him started... Zie jij John al vragen naar Dick's broek? > Zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar, ik bedoel, hoe loop je een set op zonder broek zonder dat het iemand opvalt? Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Oh god, now you've got him started... Zie jij John al vragen naar Dick's broek? >Zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar, ik bedoel, hoe loop je een set op zonder broek zonder dat het iemand opvalt? *droomt* En ik wilde alleen maar vragen of 'ie een pet op wilde zetten... Nou ja, jouw schuld! > Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost hehe tweede post vanavond dat k om ontopic ga vragen sjonge jonge een forum over kinderhelden waar midden in de nacht gepost wordt en dan ook nog eens mega offtopic, gelukkig lezen aad en bas van toor hier nooit.... Maaruh mijn vraag: Welke titel vind u zelf mooier, adjudant of inspecteur. (ik vind adjudant namelijk een stuk cooler) en welke titel vind u het meest bij u zelf (dick rienstra) passen en welke titel het meest bij u als personage (van der steen) Misschien beetje uitvoerige vraag, maar dat is aan de interviewers om in te korten Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 augustus 2004 gepost Auteur Share 10 augustus 2004 gepost hehe tweede post vanavond dat k om ontopic ga vragen sjonge jonge een forum over kinderhelden waar midden in de nacht gepost wordt en dan ook nog eens mega offtopic, gelukkig lezen aad en bas van toor hier nooit.... Maaruh mijn vraag: Welke titel vind u zelf mooier, adjudant of inspecteur. (ik vind adjudant namelijk een stuk cooler) en welke titel vind u het meest bij u zelf (dick rienstra) passen en welke titel het meest bij u als personage (van der steen) Misschien beetje uitvoerige vraag, maar dat is aan de interviewers om in te korten Het was hartstikke coming onto Dick... eh, on topic! Goeie vraag, adjudant klinkt inderdaad een stuk cooler. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost [..] *droomt* En ik wilde alleen maar vragen of 'ie een pet op wilde zetten... Nou ja, jouw schuld! > Het schoot me zomaar te binnen...en niet vragen of hij die scene nog een keer na wil spelen Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Het schoot me zomaar te binnen...en niet vragen of hij die scene nog een keer na wil spelen Kom op, je kent me toch wel een beetje beter dan dat? Als ik Dick Rienstra in z'n ondergoed heb, zou ik dan echt m'n kostbare tijd verdoen aan het vragen of 'ie een scene uit B&A wil spelen? I think not... Wat ik WEL zou doen, zet ik maar niet op 't forum. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Oké, er is nu een datum (Bedankt Angela!) Het interview met Dick doen we op: Donderdag 23 September Dat betekend dat alles wat na de 22ste gepost wordt, waarschijnlijk te laat is, dus denk nog even flink na! Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Wie was de leukste collega om mee te werken in de serie? Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Heb je ooit problemen gehad met een bepaalde zin. dat je er bijvoorbeeld niet uit kwam. en ze een take of 20 nodig hadden om deze zin op te nemen. en zo ja? weet je de zin ook nog? Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Heb je er "wat" aan gehad om in Bassie en Adriaan te spelen. Ik bedoel daar mee, hebben andere je gekozen, door je goede acteerwerk in de series, of heeft het juist een negatieve rol gespeeld in het verkrijgen van een rol. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Hoe was het om te moeten lachen in de laatste scene van de Kroon. Je moest toen lachen om de watjes in de oren van Bassie. Is dat lachen heel erg moeilijk of waar denk je aan op zo'n moment. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost heb je na je laatste bijdrage aan de series van Bassie en Adriaan, nog lang contact gehouden met de collega's op de set. Of heb je nog steeds contact met je oud collega's. En zo ja? met wie heb je nog contact? Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost ja ik ben in vorm ja!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 augustus 2004 gepost Auteur Share 19 augustus 2004 gepost ja ik ben in vorm ja!!! Had je dat niet een een post kunnen doen, kolere zeg Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [..]Had je dat niet een een post kunnen doen, kolere zeg Hij wil van z'n B&A-fan status af, blijkbaar Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 augustus 2004 gepost Auteur Share 19 augustus 2004 gepost Verbaasd dat niemand hem nog gesteld heeft... WAAROM DIE BAARD Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 september 2004 gepost Auteur Share 14 september 2004 gepost Nog iets meer dan een week. We willen binnenkort de lijst definitief maken. Helaas kunnen we niet alle vragen doen, maar misschien kan ik een follow-up via e-mail doen of zo. Dus, brandende vragen aan Dick Rienstra hier posten, na dit weekend is het te laat. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 14 september 2004 gepost Share 14 september 2004 gepost Werd je gelijk aangenomen als Ajudant in de B&A serie's, of ben je nog gecast voor een andere rol... Baron ofz0w... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 september 2004 gepost Auteur Share 20 september 2004 gepost Subtiel schopje. Nog een paar dagen. Ik heb de vragen maar toegespitst op wat hij deed voor B&A, dat is tenslotte ons pakkie an. *is al fijn zenuwachtig* Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 21 september 2004 gepost Share 21 september 2004 gepost Subtiel schopje. Nog een paar dagen. Ik heb de vragen maar toegespitst op wat hij deed voor B&A, dat is tenslotte ons pakkie an.*is al fijn zenuwachtig* Maak je niet druk... Met zijn "relaxe" blik stelt ie je vast snel op je gemak! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 21 september 2004 gepost Share 21 september 2004 gepost was u wel eens zenuwachtig voor de opnamen? Kon u goed opschieten met uw "collega agenten" in de Kroon? Als adjudant, of een van de andere functies bij de politie die u heeft beoefend, heeft u vast wel op een bepaalde manier ontzag voor verdachten. Wie van de boeven (behalve de ingerekende Bassie & Adriaan) vond u het best? -> Kort: Wie was uw favoriete boef? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 september 2004 gepost Auteur Share 21 september 2004 gepost [..]Maak je niet druk... Met zijn "relaxe" blik stelt ie je vast snel op je gemak! Als ie me ZO aankijkt, kun je me opvegen hoor... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 21 september 2004 gepost Share 21 september 2004 gepost [..]Als ie me ZO aankijkt, kun je me opvegen hoor... Whahaha... Hoe kom je daar aan? Die is wel heel erg hoor... Hahaha, ik schrok er gewoon van! *adriaan* :Goeiemiddag adjudant... *adjudant* : Nou laat dat goeie d'r maar af Adriaan... Want zo goed is deze middag niet... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 september 2004 gepost Auteur Share 21 september 2004 gepost [..]Whahaha... Hoe kom je daar aan? Die is wel heel erg hoor... Hahaha, ik schrok er gewoon van! *adriaan* :Goeiemiddag adjudant... *adjudant* : Nou laat dat goeie d'r maar af Adriaan... Want zo goed is deze middag niet... Dat is een van de redenen waarom ik fan ben van Dick... die blik... Komt uit de Diamant trouwens. De ondervraging. Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 21 september 2004 gepost Share 21 september 2004 gepost Heb je Dick ook weleens gezien in "De Ep Oorklep Show" van André van Duin. Daar speelde hij vlgs mij een zanger. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Nee, jammer genoeg niet. Ik ben overigens niet z0wn groot liefhebber van André v. Duin... Ik ken de hele show niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost ben je wel eens vaker belaagd door fans die opgewonden raakten van je verhoren? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 september 2004 gepost Auteur Share 22 september 2004 gepost ben je wel eens vaker belaagd door fans die opgewonden raakten van je verhoren? Dat antwoord is per definitie ja. Dat gebeurt morgen namelijk > Ik ga de lijst uitprinten, nu is iedereen te laat, lekker puh. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost [..]Dat antwoord is per definitie ja. Dat gebeurt morgen namelijk > Ik ga de lijst uitprinten, nu is iedereen te laat, lekker puh. daarom staat er dus "wel eens vaker", aangezien jij die vragen morgen gaat stellen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten