Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ja, omdat Amerika zo lang is, meer dan 6 uur film zeg. Dat past niet op 1 dvd.Maar nu weer ontopic! Heb ik gezegd dat ze op 1 dvd moeten? Nee! Ik had het over een dubbel-dvd, dat zijn 2 dvd's aan elkaar. En ja, weer on-topic. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost gaaf man die aflevering van de sleutel voral als je het voor het eerst bekijkt ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor de aflevering 7 duurt jammer dat de boevenbaas der maar 1 keer bij zat maar moest wel weer om hem lachen voral als b1 en b2 het circus in gaan Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]dat zou hij natuurlijk wel gevraagd hebben, maar ik denk dat ie niet zelf heeft gezocht naar de afl daar in belgie. de tros zei ook dat ze geen kopie hadden, maar ging aad kijken in oude filmrollen, daar vond hij deel 2 wel mooi bij. de BRT zou toch ook een archief hebben? misschien zit afl 7 daar wel bij... Ik heb hier sterk mijn twijfels bij. Aflevering 2 is namelijk vrijwel zeker van video naar dvd gezet i.p.v. vanaf de filmrollen. Als je deze aflevering op een pc kijkt, zie je dat onder in beeld een horizontaal stuk een beetje uitgesmeerd lijkt. Dit horizontale stuk is een typisch voorbeeld van storingen die bij een video wel kunnen voorkomen, maar bij een filmrol niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost B1000000, ik reageerde op Goffe de Boer niet op jou En over Wer-Al_Zwowe dat klopt inderdaad, ik bekijk ook weleens video's op mijn pc en heb dan ook vaak zon rand aan de onderkant. Maar de vraag is dan: Wanneer moet de sleutel dan op video gezet zijn: toen hij werd gemaakt of in 2004? Als het eerste waar is zijn alle afleveringen dan op video gezet? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ik heb het idee dat ze bij het NOB alle tv-programma opnemen/opnamen. Maar dan is natuurlijk ook weer de vraag of ze de uitzending voor de opname uit de lucht plukten of dat ze rechtstreeks van het origineel kopieërden. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost B1000000, ik reageerde op Goffe de Boer niet op jou Oh oke! Maar weer ontopic! Over die rand onderaan in beeld, die zit op deze dvd er de hele film onder. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Oh oke! Maar weer ontopic! Over die rand onderaan in beeld, die zit op deze dvd er de hele film onder. Nee hoor, niet de hele film. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Nee hoor, niet de hele film. Hier bij mij wel. Kan dat aan de computer liggen? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Hier bij mij wel. Kan dat aan de computer liggen? Hebben we het wel over hetzelfde? Ik zal zo wel een paar screenshots maken van wat ik bedoel. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Hebben we het wel over hetzelfde? Ik zal zo wel een paar screenshots maken van wat ik bedoel. We zien het zo wel, waarschijnlijk bedoel ik iets anders Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Ik heb hier sterk mijn twijfels bij. Aflevering 2 is namelijk vrijwel zeker van video naar dvd gezet i.p.v. vanaf de filmrollen. Als je deze aflevering op een pc kijkt, zie je dat onder in beeld een horizontaal stuk een beetje uitgesmeerd lijkt. Dit horizontale stuk is een typisch voorbeeld van storingen die bij een video wel kunnen voorkomen, maar bij een filmrol niet. ik bedoel eigenlijk het feit dat aad in de brt archief zou kunnen kijken, volgens mij maakt het toch niet echt uit waarop de afl. gevonden wordt, toch? als ie (hopelijk) maar terecht komt, dat is het belangrijkst Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ik heb eventjes het screenshotje met wat ik bedoel met dat uitgesmeerde stuk. Klik Ik heb voor de duidelijkheid het maar met een pijl aangegeven. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ik heb eventjes het screenshotje met wat ik bedoel met dat uitgesmeerde stuk. KlikIk heb voor de duidelijkheid het maar met een pijl aangegeven. trouwens dat stuk zie je nooit op tv, maar wel op de computer... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]trouwens dat stuk zie je nooit op tv, maar wel op de computer... Ligt eraan hoe je tv het weergeeft. En Wer-Al, zou je een screenshot van een andere aflevering willen maken. Heb de DVD zelf uitgeleend. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]trouwens dat stuk zie je nooit op tv, maar wel op de computer... Weet ik. Bij bijna elke tv valt het buiten het beeld (maar er zijn altijd uitzonderingen) Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Weet ik. Bij bijna elke tv valt het buiten het beeld (maar er zijn altijd uitzonderingen) zou die uitzondering een breedbeeld tv kunnen zijn?? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Ligt eraan hoe je tv het weergeeft. En Wer-Al, zou je een screenshot van een andere aflevering willen maken. Heb de DVD zelf uitgeleend. U vraagt... Klik [..]zou die uitzondering een breedbeeld tv kunnen zijn?? Bijna elke verschillende tv heeft de marges van het beeld, die zichtbaar zijn, weer anders staan. Dus het kan zo'n beetje elk soort tv zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Bij de aftiteling van de Verzonken Stad en Op Reis door Amerika deel 2/2 zie je ook een stukje gele tekst onderaan als het bewegen nog niet begonnen is. Dit ook zie je niet op de gewone televisie. Het komt omdat het beeld een beedje uitgezoemt is op de pc. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Bij de aftiteling van de Verzonken Stad en Op Reis door Amerika deel 2/2 zie je ook een stukje gele tekst onderaan als het bewegen nog niet begonnen is. Dit ook zie je niet op de gewone televisie. Het komt omdat het beeld een beedje uitgezoemt is op de pc. Hopelijk bedoel je een beetje... Maar dit heb je op andere dvd's (die los staan van BenA) ook wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Hopelijk bedoel je een beetje... Maar dit heb je op andere dvd's (die los staan van BenA) ook wel. Ja ongeveer 1/3 van een zin. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Ja ongeveer 1/3 van een zin. Sorry, maar wat bedoel je? Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Sorry, maar wat bedoel je? O nee. Ik dacht dat je de tekst bedoelde. Maar het beeld is maar een beetje uitgezoemt. Dat zie je bijna niet. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]O nee. Ik dacht dat je de tekst bedoelde. Maar het beeld is maar een beetje uitgezoemt. Dat zie je bijna niet. ik heb het nooit opgemerkt, maar ik heb er dan ook nooit op gelet, ik ga er nu wel opletten Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Kan iemand mij vertellen welk nummer er wordt gedraaid in de droom dat B&A cowboys zijn, nadat The good, the bad en the ugly geklonken heeft? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Kan iemand mij vertellen welk nummer er wordt gedraaid in de droom dat B&A cowboys zijn, nadat The good, the bad en the ugly geklonken heeft? Ruben Fuentes - La Negra Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]Ruben Fuentes - La Negra Hartstikke bedankt!!! (komt wel erg overdreven over he ) Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]Hartstikke bedankt!!! (komt wel erg overdreven over he ) Daar heeft Johan geen moeite mee (hé Johan ) Link naar bericht Delen op andere sites
Mip 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost ik heb em dan eindelijk ook gekocht en ik vindt em erg leuk die B2 die het zo leuk vindt in het circus geweldig en adriaan met die glazen, tering die stapel is hoog! Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost ik heb em dan eindelijk ook gekocht en ik vindt em erg leuk die B2 die het zo leuk vindt in het circus geweldig en adriaan met die glazen, tering die stapel is hoog! En Adriaan die dan grote moeite heeft om het zo hoog te krijgen, en Bassie die het dan omknalt Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost ik heb em dan eindelijk ook gekocht en ik vindt em erg leuk die B2 die het zo leuk vindt in het circus geweldig en adriaan met die glazen, tering die stapel is hoog! volgens mij als adriaan de piste binnenkomt, is dat stuk aan elkaar geplakt, en wat adriaan er dan bij stapeld is gewoon los van elkaar. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost [..]volgens mij als adriaan de piste binnenkomt, is dat stuk aan elkaar geplakt, en wat adriaan er dan bij stapeld is gewoon los van elkaar. Ik heb er niet echt op gelet, maar kan wel heel goed, waar zie jij dat eigenlijk aan dan?? Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost [..]volgens mij als adriaan de piste binnenkomt, is dat stuk aan elkaar geplakt, en wat adriaan er dan bij stapeld is gewoon los van elkaar. Maar dan toch niet al te stevig, als Bassie ze omver kan keeperen. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost [..]Ik heb er niet echt op gelet, maar kan wel heel goed, waar zie jij dat eigenlijk aan dan?? *baron* ik voel het want ik ben rustig, kalm zelfs Nee, ik merk het met omgooien, ik vind dat de stapel nogal een beetje vreemd valt, (tis niet echt duidelijk te zien) Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost De glazen staan nog steeds recht terwijl de plaat schuin staat http://members.lycos.nl/pvbena/forum/stapel_met_glazen.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost De glazen staan nog steeds recht terwijl de plaat schuin staat http://members.lycos.nl/pvbena/forum/stapel_met_glazen.jpg het is best een vage foto Maar als ik het goed begrijp zijn de glazen aan de (1) plaat vastgelijmd, en niet de glazen aan 2 platen waar dan ook weer 4 glazen opstaan enzovoort? Want dat dacht ik eigenlijk dat je bedoelde... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost [..]het is best een vage foto Maar als ik het goed begrijp zijn de glazen aan de (1) plaat vastgelijmd, en niet de glazen aan 2 platen waar dan ook weer 4 glazen opstaan enzovoort? Want dat dacht ik eigenlijk dat je bedoelde... Nopez, ik bedoelde aan beide platen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost De glazen staan nog steeds recht terwijl de plaat schuin staat http://members.lycos.nl/pvbena/forum/stapel_met_glazen.jpg Ik weet het niet... als ie zo'n hele toren in evenwicht kan houden, waarom de bovenste paar niet? En als zo'n toren omvalt, zie je vaker dat de bovenkant blijft "staan", allerlei krachten die erop werken enzo... Het zou kunnen, maar alleen deze foto vind ik nog geen doeltreffend bewijs. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost Het klopt wel dat het 'vreemd' gemonteerd is. De onderste blaadjes zie je niet vallen in het eerste shot, in het tweede zijn ze al omgevallen en is Bassie ook een stuk verder gerend. Misschien gewoon een beetje slordig gemonteerd, maar toch wel verdacht... Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Ik heb de dvd van de sleutel met de verloren aflevering nu ook. Ik vond het leuk om nieuw materiaal van B&A te zien. Er zitten ook veel grappige scenes in. Bijvoorbeeld,wanneer Bassie in het circus die glazen omstoot,en Adriaan achter hem aanrendt,staan de boeven buiten en worden dan door beide omver gelopen,erg komisch om te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
maurice2 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Bassie en Adriaan zijn vrienden van ons. Het geheim van de sleutel, die sleutel hebben we ergens begraven, echter we weten niet meer waar/ Die scene dat ze bekker wilden worden hebik weken niet van kunnen slapen, MAAR EIND GOED AL goed, we hebben de band verwisseld, zijn op vakantie gegaan naar Belgie en hebben sate gebakken.... klimmen is niet leuk, daar housen we niet van....maat 43 Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Bassie en Adriaan zijn vrienden van ons.Het geheim van de sleutel, die sleutel hebben we ergens begraven, echter we weten niet meer waar/ Die scene dat ze bekker wilden worden hebik weken niet van kunnen slapen, MAAR EIND GOED AL goed, we hebben de band verwisseld, zijn op vakantie gegaan naar Belgie en hebben sate gebakken.... klimmen is niet leuk, daar housen we niet van....maat 43 Welkom op dit forum! Maar ik kan je bericht totaal niet volgen.... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Bassie en Adriaan zijn vrienden van ons.Het geheim van de sleutel, die sleutel hebben we ergens begraven, echter we weten niet meer waar/ Die scene dat ze bekker wilden worden hebik weken niet van kunnen slapen, MAAR EIND GOED AL goed, we hebben de band verwisseld, zijn op vakantie gegaan naar Belgie en hebben sate gebakken.... klimmen is niet leuk, daar housen we niet van....maat 43 Okay... probeer het nog maar eens als je nuchter bent Link naar bericht Delen op andere sites
maurice2 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost wazeggie???? stommmeling.... tralalalalalalaaaa Link naar bericht Delen op andere sites
maurice2 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Bassie zit op dit moment achter in de auto met de parkiet op schoot.... adriaan probeert hem te bevrijden Begrepen?? over en sluiten BAAS de vliegtuigscene is OK dat is zoeken als een naald in een hooiberg.. waeggie ??? wat willen jullie nou van mij mond houwe jij !!!!!!!!!!!!clown !!!!!!!!!!! *robin* Link naar bericht Delen op andere sites
maurice2 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost *bas* *adriaan* *robin* *japie* *b2* Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Niet baggeren alsjeblieft. Anders krijg je een ban tot je weer nuchter bent. Ik waarschuw maar even. Link naar bericht Delen op andere sites
maurice2 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Ik snap niet wat je bedoelt !! OK we hebben wat wijn op, maar wij zijn al jaren B&A fans, en dachten vanavond eens....laten we wat bassie en adriaan shit op gaan zoeken op het net...enj toen kwamen we hier !!!! We zijn echte fans en hebben een hele collectie thuis (samen dan)..... Link naar bericht Delen op andere sites
maurice2 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost en als je het niet gelooft....maak ik nu nog een foto avn mijn b&A koffie beker, ooit gekregen van een goede vriend van me (die nu naast me zit) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2005 gepost Auteur Share 18 maart 2005 gepost Ik snap niet wat je bedoelt !!OK we hebben wat wijn op, maar wij zijn al jaren B&A fans, en dachten vanavond eens....laten we wat bassie en adriaan shit op gaan zoeken op het net...enj toen kwamen we hier !!!! We zijn echte fans en hebben een hele collectie thuis (samen dan)..... gezellig, lees wel even de FAQ door en kijk naar hoe er algemeen gepost wordt, als je die trend een beetje aanhoudt dan wek je ook geen ergenissen op Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Ik snap niet wat je bedoelt !!OK we hebben wat wijn op, maar wij zijn al jaren B&A fans, en dachten vanavond eens....laten we wat bassie en adriaan shit op gaan zoeken op het net...enj toen kwamen we hier !!!! We zijn echte fans en hebben een hele collectie thuis (samen dan)..... Okay. Kom morgen dan terug Fans zijn altijd welkom, maar wel graag als ze zinvolle posts plaatsen. Voor ons is het nogal moeilijk te volgen (en waarschijnlijk voor jullie ook als je het morgen terugleest ). Dus geniet lekker van je wijn en probeer wat zinvols te posten, of probeer het morgen nog es. Succes met de kater, ook Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten