Heer_van_Bartolhoven 10 februari 2004 gestart Share 10 februari 2004 gestart Ik heb de link al op Fok geplaatst maar hier is hij nu ook: http://www.avro.nl/antenne2/stemgeheim.asp Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2004 gepost Share 11 februari 2004 gepost Zet er dan even bij dat het om Paul van Gorcum gaat Dat ze daar ook naar moeten zoeken ... Link naar bericht Delen op andere sites
Myownwindow 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Het intervieuw van Paul Van Gorcum *baron* heb ik omgezet naar een mp3. Heb je interessen mail maar naar myownwindow at fastmail.fm. De mp3 is wel 3,2 MB. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2004 gepost Share 13 februari 2004 gepost Het intervieuw van Paul Van Gorcum *baron* heb ik omgezet naar een mp3.Heb je interessen mail maar naar myownwindow at fastmail.fm. De mp3 is wel 3,2 MB. Kan je het niet gewoon posten? Link naar bericht Delen op andere sites
Myownwindow 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost Kan je het niet gewoon posten? Hoe? (Het is een newbie vraag, maar vergeef me) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost Hoe? (Het is een newbie vraag, maar vergeef me) Stop hem op een server en post een linkje hier. Anders wil ik het wel voor je doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Myownwindow 15 februari 2004 gepost Share 15 februari 2004 gepost Anders wil ik het wel voor je doen. Als je dat doen wilt graag, want ik heb geen server om em op een server te zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 februari 2004 gepost Share 15 februari 2004 gepost Anders wil ik het wel voor je doen. Als je dat doen wilt graag, want ik heb geen server om em op een server te zetten. Heb je bij je internetabbo geen webspace gekregen? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2004 gepost Share 15 februari 2004 gepost http://www.xs4all.nl/~shyvven/bena/stemgeheim.mp3 Ik heb geen flauw idee hoe ik met bandbreedte zit, maar als je hem wil luisteren, sla het bestand op je computer op en luister dan pas, dat scheelt weer, okay? Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 15 februari 2004 gepost Share 15 februari 2004 gepost bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost bedankt Da's knap, een gast die kan posten hier! Leuk interview trouwens, heb m nu pas ff gehoord. Paul van Gorcum komt ook in interviews over als een echte heer. Wat dat betreft ook echt de juiste persoon om de rol van Baron van Neemweggen te vertolken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..]Da's knap, een gast die kan posten hier! Leuk interview trouwens, heb m nu pas ff gehoord. Paul van Gorcum komt ook in interviews over als een echte heer. Wat dat betreft ook echt de juiste persoon om de rol van Baron van Neemweggen te vertolken Dat was een foutje, was user randy_roes die niet ingelogd was, door een permissiefout is deze er doorgeslibt. Zal niet meer gebeuren Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Dat was een foutje, was user randy_roes die niet ingelogd was, door een permissiefout is deze er doorgeslibt. Zal niet meer gebeuren Ach je weet het: *harry*: Foutje, moet kunnen! Maar bedankt voor het oplossen van dit mysterie, begon me al af te vragen of er een nieuwe serie in de maak was: De Acrobatavieren en de geheimzinnige post! Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Wie weet welk fragment van B&A is gebruikt voor dit interview? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Wie weet welk fragment van B&A is gebruikt voor dit interview? Volgens mij de droom van de cowboys uit de sleutel (pistoolschoten en ze verstoppen zich achter de rots) maar ik zou niet weten waar het stukje "Drommels" uitkomt, dat kan zo'n beetje alles zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 juli 2004 gepost Share 4 juli 2004 gepost Sorry dat ik zo laat nog op dit topic reageer , maar ik lees het nu pas... Ik heb net naar het fragment geluisterd en het is echt geweldig ! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost Sorry dat ik zo laat nog op dit topic reageer , maar ik lees het nu pas...Ik heb net naar het fragment geluisterd en het is echt geweldig ! Hoe dan? Bij mij doet hij het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost [..]Hoe dan? Bij mij doet hij het niet. Gewoon op de link klikken, als het goed is opent hij dan in RealPlayer (als je die hebt...) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost [..]Gewoon op de link klikken, als het goed is opent hij dan in RealPlayer (als je die hebt...) Maar mp3, dat kan toch ook met media player? Dit zegt hij als ik hem dowload: Internet explorer cannot dowload the file from http://www.xs4all.nl Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost [..]Maar mp3, dat kan toch ook met media player? Dit zegt hij als ik hem dowload: Internet explorer cannot dowload the file from http://www.xs4all.nl Het is een .rm file, daar heb je real player voor nodig. Als je vanavond online bent, kun je hem van mij downloaden, ik heb hem in MP3 formaat. Weet niet uit mijn hoofd of ik die online heb staan, en ik kan het niet vanaf hier checken, dus dat moet even tot vanavond wachten. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost Had em al maanden geleden een keer op internet geluistered, samen met nog meer andere gasten die in Stemgeheim waren. Altijd wel leuke stukjes, deze in het bijzonder natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost [..]Volgens mij de droom van de cowboys uit de sleutel (pistoolschoten en ze verstoppen zich achter de rots) maar ik zou niet weten waar het stukje "Drommels" uitkomt, dat kan zo'n beetje alles zijn. Misschien komt die 'Drommels' uit de Verdwenen Kroon Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Ik krijg die van wonderer niet geopend terwijl ik WEL een real player heb Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Ik krijg die van wonderer niet geopend terwijl ik WEL een real player heb Die van wonderer is .mp3 die kan gewoon via Windows Media Player. Die op de site van Stemgeheim is .rm, die gaat via Realplayer. EDIT: Ik heb het geprobeerd, ik denk dat wonderer het bestand gewoon van de server heeft gehaald. Probeer het via de site van Stemgeheim ! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten