djkoelkast 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost [..]Mozilla=betere browser dan IE. Maar Bassie's site is geoptimaliseerd voor die bagger van Microsoft en ziet er niet uit in Moz. Ik kan bijvoorbeeld dat hele verhaal niet lezen. Voornamelijk omdat de code vol fouten zit die IE wel leest (=slecht) en Moz niet (=goed). hoho dat is een MENING jij zet het neer als FEIT foei! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost [..]hoho dat is een MENING jij zet het neer als FEIT foei! Nee hoor, is bewezen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost [..]Nee hoor, is bewezen. waarom heeft iedereen dan nog steeds IE? en waarom hoor je IE gebruikers nooit klagen en mozilla-gebruikers wel, dat het weer eens niet cross-browser is? discussie graag voortzetten in nieuw topic, wordt nu tè offtopic Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Update van http://www.adriaan-homepage.nl/ ! O.a nieuwe prijsvraag ! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Update van http://www.adriaan-homepage.nl/ !O.a nieuwe prijsvraag ! Ja, hahaha... Het zijn ook altijd wel intikkertjes hé, die prijsvragen? Ag, ja... Tis meer aan 't jonge grut gericht! Link naar bericht Delen op andere sites
B98 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost De Bassie en adriaan website owrd niet vaak meer geupdtae, weten jullie dit komt? Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost De Bassie en adriaan website owrd niet vaak meer geupdtae, weten jullie dit komt? Dat valt mij ook op. mischien komt het door dat Adriaan in Spanje zit. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost [..]Dat valt mij ook op. mischien komt het door dat Adriaan in Spanje zit. Ja, daar zat ik ook aan te denken... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost [..]Ja, hahaha... Het zijn ook altijd wel intikkertjes hé, die prijsvragen? Ag, ja... Tis meer aan 't jonge grut gericht! Inderdaad... Sjonge jonge, stel voortaan een lastige vraag... Het is geen uitdaging! ik doe daar nooit aan mee, ik gun het de kids! (al ben ik dat zelf ook) btw: opmerking "stel voortaan een lastige vraag" niet tegen Robin04 bedoeld maar tegen Adriaan-homepage. {thx voor melding dico:)} Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost [..]Sjonge jonge, stel voortaan een lastige vraag... Het is geen uitdaging! ik doe daar nooit aan mee, ik gun het de kids! (al ben ik dat zelf ook) Ik gun het de fans ook, ook al zijn het geen kleine kinderen... Dus mezelf gun ik het ook wel! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost haha ja k doe zelluf ook altijd mee maar k win nooit iets Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost haha ja k doe zelluf ook altijd mee maar k win nooit iets Eens moet de 1e X zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost [..]Eens moet de 1e X zijn... Haha, volgens mij geven ze alleen mensen de voorrang die zeggen "Ik keek gister Bassie en Adriaan met mijn pappie want ik ben pas 6 ..." Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost haha ja dat zal het zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost [..]Haha, volgens mij geven ze alleen mensen de voorrang die zeggen "Ik keek gister Bassie en Adriaan met mijn pappie want ik ben pas 6 ..." Hahaha... Neej, is niet waar! Ik ken een jongen uit Papendrecht die 2 maanden terug ook gewonnen heeft... Hij zit nu in de 5e van de HAVO, volgens mij is hij 16... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost [..]Hahaha... Neej, is niet waar! Ik ken een jongen uit Papendrecht die 2 maanden terug ook gewonnen heeft... Hij zit nu in de 5e van de HAVO, volgens mij is hij 16... haha dat valt dan nog mee Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost /me doet al n tijdje niet meer mee... vind k eigenlijk n beetje sneu... ik heb liever dat een klein kind die dvd krijgt dan ik... Maarja je moet ook je leeftijd invullen als je mee doet he En dat hij niet meer zo vaak geupdate wordt, hij is een tijdje terug juist extreem vaak geupdate en nu weer normaal imo. Maar Adriaan is indd in Spanje en is druk bezig met zijn gezondheid, dus ook niet zoveel tijd voor de site denk ik.. Gun die mensen ook een leven... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Maar ze blijven wel de dvds van Amerika als prijzen verloten he. Ben benieuwd of ze ook eens anderen doen, bijv Europa of andere series. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Maar ze blijven wel de dvds van Amerika als prijzen verloten he. Ben benieuwd of ze ook eens anderen doen, bijv Europa of andere series. Ik denk het niet. Ze verloten namelijk de 5-delige serie. (Bijna) Niemand koopt die, omdat er ook een 2-delige is, en die goedkoper EN completer is. Om toch de dvds van de 5-delige te slijten verloten ze die. Als Pietje dan deel3 wint, dan gaat hij bij mamma natuurlijk zeuren om de andere 4 delen! En aangezien het ook duidelijk op de homepage komt te staan welke prijzen het zijn, is dat weer reclame voor de 5-delige serie.... Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost de site van bassie is geupdate het is niet erg boeiend maar toch Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost De Bassie en adriaan website owrd niet vaak meer geupdtae, weten jullie dit komt? Misschien is er geen nieuws? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost Grote update op http://www.clownbassie.nl/ tourneelijst september en oktober aangepast en nieuwe belevenissen in het circus Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Grote update op http://www.clownbassie.nl/tourneelijst september en oktober aangepast en nieuwe belevenissen in het circus Ja, en op 30 september werd nogmaals de tourneelijst van Oktober vernieuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Het duurd nu wel erg lang voordat de adriaan homepage geupdate word Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Dat zal wel een reden hebben, niet Er is gewoon geen nieuws aan de horizon. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Ja maar de ''vragen'' pagina word ook niet aangevuld Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Ja maar de ''vragen'' pagina word ook niet aangevuld Er zullen dan wel geen goede vragen zijn binnengekomen, als er nieuws is zal het wel gemeld worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Ja maar de ''vragen'' pagina word ook niet aangevuld dat komt doordat Aad atm andere dingen aan zijn hoofd heeft dan vragen te beantwoorden. Overigens is duurt met een t Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost Update http://www.bassie-adriaan.nl 06/10/04 Leuk dat de Adriaan-Homepage weer vernieuwd is vind ik! Ik ben alle Bassie en Adriaan dvd's aan het verzamelen, en ik ben blij dat ik 'Het geheim van de sleutel' nog niet heb op dvd, want als ik deze serie ga kopen, zal dat wel de volledige versie zijn begin januari En trouwens ook leuk dat er een vast hoekje komt voor de 'Bassie & Adriaan Tentoonstelling' in het TV Toys museum. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost Update http://www.bassie-adriaan.nl 06/10/04 Nieuws over de nieuwe dvd van de sleutel! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost Hij moet begin 2005 in de winkel liggen. Ga hem denk ik wel halen. Weet het niet zeker. Maar ik vindt het wel leuk! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost [..]Nieuws over de nieuwe dvd van de sleutel! Ik ga hem denk ik wel kopen, ik heb hem nu (gelukkig) nog niet, dus dat word genieten met het nieuwe materiaal erbij ! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost [..]Ik ga hem denk ik wel kopen, ik heb hem nu (gelukkig) nog niet, dus dat word genieten met het nieuwe materiaal erbij ! Ik heb 'm ook nog niet... Ik wacht ook totdat hij met aflevering 2 in de winkel ligt! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost Ik twijfel eraan om ze allebei te kopen, dus de huidige dvd versie en met de gevonden aflevering, als vergelijk en leuk om ze allebei te hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Bassie's site is geupdate, de lijst van Oktober is aangast en een deel van de tourneelijst van November is bekend GROOT NIEUWS, voor alle belgen onder ons, circus Althoff komt naar België naar Zotemgem om precies te zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Ik heb het nieuws gelezen en ga binnenkort m'n ticket reserveren ( ben tevens aan het denken aan eventueel een forummeet in België ) Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Ik heb ook de tourneelijsten gelezen. Het is schitterend nieuws! De tournee van Circus Althoff in België begint, zoals het er nu naar uit ziet, in Zottegem. Maar ik hoop dat ze nog op andere plaatsen komen hier in België. Maar Zottegem is niet zo heel ver van waar ik woon, dus dat zal misschien wel lukken om naar de voorstelling te komen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Adriaan homepage heeft 3 updates: Nieuwtjes: Klik! Vragen: Klik! Ook nog een nieuwe brief van Aad: Klik! eidt: ik had beter moeten lezen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Die brief van Aad is echt heel indrukwekkend. Wat zal hij zich rot gevoeld hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Die brief van Aad is echt heel indrukwekkend. Wat zal hij zich rot gevoeld hebben. Inderdaad, zeer indrukwekkend, maar toch goed dat alles goed is uitgekomen. Je voelt echt de emotie mee als je de brief leest. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost [..]Inderdaad, zeer indrukwekkend, maar toch goed dat alles goed is uitgekomen. Je voelt echt de emotie mee als je de brief leest. Ja, echt vreselijk dat dit nu al maanden (bijna jaren) zo moet gaan. Steeds maar die onzekerheid, en toch weer die positieve leuzen erbij kunnen halen. Respect! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost [..]Inderdaad, zeer indrukwekkend, maar toch goed dat alles goed is uitgekomen. Je voelt echt de emotie mee als je de brief leest. Nou idd, die spanning moet verschrikkelik zijn geweest :S Maar goedik ben heel blij dat het goed gaat Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost gelukkig stond er ook wat leuks op de site, en dat is dat b&a weer samen te zien zijn op de kids choice awards op nick. Ik ga zeker kijken Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Gelukkig gaat het weer goed met Aad ! Ik ga ook zeker kijken naar die uitreikingen op Nickelodeon. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Ik had Adriaan dus een tijdje terug gemaild, en direct de dag erna had ik een reactie met daarin de boodschap dat ik antwoord zou krijgen, maar nog niet nu, aangezien hij druk bezig was met zijn gezondheid... Ik dacht dat het te maken had met zijn conditie ofzo... Niet dus Gelukkig bleek het mee te vallen Ik zat trouwens bijna te huilen achter mn pc en dat doe ik niet snel... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Ik had Adriaan dus een tijdje terug gemaild, en direct de dag erna had ik een reactie met daarin de boodschap dat ik antwoord zou krijgen, maar nog niet nu, aangezien hij druk bezig was met zijn gezondheid... Ik dacht dat het te maken had met zijn conditie ofzo... Niet dus Gelukkig bleek het mee te vallen Ik zat trouwens bijna te huilen achter mn pc en dat doe ik niet snel... /me troost cold Ik kan me er niks bij voorstellen, om zo bang te zijn... mijn bewondering voor Aad stijgt nog een graadje. Mooi dat het toch allemaal goed gaat! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Gelukkig goed nieuws voor Aad! Grappig trouwens om te lezen bij die vragen dat Samson geïnspireerd is door Lara. Leuk om te zien hoe dit soort dingen elkaar kunnen beïnvloeden. Als Aad niet in contact was gekomen met Danny, was Samson er wellicht nooit geweest. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Gelukkig goed nieuws voor Aad! Grappig trouwens om te lezen bij die vragen dat Samson geïnspireerd is door Lara. Leuk om te zien hoe dit soort dingen elkaar kunnen beïnvloeden. Als Aad niet in contact was gekomen met Danny, was Samson er wellicht nooit geweest. Misschien zien jullie dit als een "slechte opmerking" maar als Samson er niet was geweest had ik er niets aan gemist. Ik zelf vind aan Samson en Gert geen (...*...) aan. (Denk eraan, dat is MIJN mening) Ik zal het programma hier niet de grond in gaan boren, maar wou alleen even mijn mening laten weten. Maar natuurlijk wel respect voor de "acteurs" ervan en natuurlijk een "Dikke Veer" in Danny z'n (... ...)! Nooit geweten dat hij zoveel voor de (belgische en Nederlandse) TV betekent... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost [..]Misschien zien jullie dit als een "slechte opmerking" maar als Samson er niet was geweest had ik er niets aan gemist. Ik zelf vind aan Samson en Gert geen (...*...) aan. (Denk eraan, dat is MIJN mening) Ik zal het programma hier niet de grond in gaan boren, maar wou alleen even mijn mening laten weten. Maar natuurlijk wel respect voor de "acteurs" ervan en natuurlijk een "Dikke Veer" in Danny z'n (... ...)! Nooit geweten dat hij zoveel voor de (belgische en Nederlandse) TV betekent... Hou het ontopic (wat doet een mening van Samson in het discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl?)! Bovendien slaan de opmerkingen tussendoor (oa over Danny) werkelijk nergens op. Laat dit een laatste waarschuwing zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Nieuwe vragen, op adriaan's site een vraag van Cold45 !!!! http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten