Lorenzo 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Het stripverhaal was inderdaad afgewerkt. Het stond toch een ruime tijd volledig op de Adriaan-Homepage. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Misschien bedoelt hij het vervolgverhaal van de sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost Misschien bedoelt hij het vervolgverhaal van de sleutel. Dat bedoelen wij ook, of bedoelen jullie een andere? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost kunnen we hier gewoon ontopic blijven? dit is al de zoveelste keer... Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Vernieuwd is: http://www.clownbassie.nl ! (09-08-04) Met nieuwe foto's, een nieuwe mondharmonica-rubriek en nieuwe verhalen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Vernieuwd is: http://www.clownbassie.nl ! (09-08-04)Met nieuwe foto's, een nieuwe mondharmonica-rubriek en nieuwe verhalen. Ik kan die verhalen niet vinden... en de moppentrommel is nu mondharmonica geworden, foutje Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost [..]Ik kan die verhalen niet vinden... en de moppentrommel is nu mondharmonica geworden, foutje Die verhalen kan ik ook niet vinden, er staat wel een mop van leonard in de moppentrommel (ik weet niet of die er al lang staat...) Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Lees dit eens: Een link werkt ook: http://www.clownbassie.nl/forums.htm Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Bedankt ! Ik ben geschokt over wat ik gelezen heb over adriaantje (22 of 55) Dit soort dingen doe je niet, zo ga je niet met het forum om. Ik heb ooit geroepen dat Bas stemproblemen had em daardoor een tijdje niet in het circus heeft opgetreden. Dit was een verhaal van Story. Dat zegt zeker na hetgeen Bas op zijn site hierover heeft geschreven meer dan voldoende. Ik zal in het vervolg betere en betrouwbare bronnen gebruiken ipv een flutblad als Story Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost even voor de duidelijkheid het was NIET Adriaantje! (bovendien zou hij veel meer tact gebruiken) Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Dat was me al duidelijk, wel iemand die zich voordeed als adriaantje met een cijfer er achter Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Dat was me al duidelijk, wel iemand die zich voordeed als adriaantje met een cijfer er achter Er staat ook dat bas niet meer zeker wist of het bassie22 of adriaantje22 was, bassie22 bestaat iig wel... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost [..]Er staat ook dat bas niet meer zeker wist of het bassie22 of adriaantje22 was, bassie22 bestaat iig wel... en hiermee is het raadsel opgelost. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]en hiermee is het raadsel opgelost. Dat wel, maar het blijft wel vervelend dat iemand op zijn eigen houtje "namens het forum" zoiets doet. Maar daarover is al een mail verstuurd . Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Het lukt mij trouwens niet om het antwoord op te sturen voor de prijsvraag op de Adriaan-site... Ik krijg een mailtje terug met daarin: ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- Iemand enig idee wat fout is gegaan ? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Even nog over het stuk forums op de site van Bassie. Ik was het inderdaad niet. Laat dat even duidelijk zijn. Ik heb Bas inmiddels een mailtje gestuurd met het vriendelijk verzoek deze fout even te herstellen. Nu weet ik ook wel dat er staat Adriaantie22, maar er zijn er altijd wel een paar die daar overheen lezen. Dus bij deze ik was het niet. Het zou wel heel erg dom van mij zijn om dit soort acties uit te voeren. Ik heb juist geprobeerd om het contact met Bas van Toor beter te laten verlopen. Hij bood mij op 1 juli zelfs aan om jingles op te nemen voor de radio. Dit zou ik natuurlijk niet gaan verpesten. Ik ben wel dom maar niet slim Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Het lukt mij trouwens niet om het antwoord op te sturen voor de prijsvraag op de Adriaan-site... Ik krijg een mailtje terug met daarin: ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- Iemand enig idee wat fout is gegaan ? Het is ook niet meer @bassie-adriaan.nl. Het is nu: oplossing@adriaan-homepage.nl Probeer het zo nog een keer Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]Het is ook niet meer @bassie-adriaan.nl. Het is nu: oplossing@adriaan-homepage.nl Probeer het zo nog een keer Dan staat wel de verkeerde link op de site ! Want ik heb gewoon beide links daar geprobeerd.... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]Dan staat wel de verkeerde link op de site ! Want ik heb gewoon beide links daar geprobeerd.... nee, de link is goed Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]nee, de link is goed Nee hij is niet goed , ga er maar eens met de linker muisknop opstaan en kijk dan in je statusbalk... Dan staat er (in ieder geval bij mij) mailto: oplossing@bassie-adriaan.nl Terwijl er inderdaad op de pagina zelf wel staat oplossing@adriaan-homepage.nl Probeer maar eens uit ! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]Die hebben ze toch wel afgemaakt? Of bedoel je iets anders? Sorry, ik heb hem alleen nooit volledig op de site gezien Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]Nee hij is niet goed , ga er maar eens met de linker muisknop opstaan en kijk dan in je statusbalk... Dan staat er (in ieder geval bij mij) mailto: oplossing@bassie-adriaan.nl Terwijl er inderdaad op de pagina zelf wel staat oplossing@adriaan-homepage.nl Probeer maar eens uit ! Je hebt gelijk. De link zelf is inderdaad niet goed. EDIT: Ik zie nu dat die meeuw die beneden van rechts naar links vliegt, wel de goede link heeft Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost [..]Je hebt gelijk. De link zelf is inderdaad niet goed. EDIT: Ik zie nu dat die meeuw die beneden van rechts naar links vliegt, wel de goede link heeft Op de prijsvragenpagina heb je 3 keer dezelfde link naar het e-mailadres oplossing at adriaan-homepage.nl, dat is een nieuw e-mailadres dat nu gebruikt wordt voor de antwoorden van de prijsvraag. Alleen als je op het woordje 'e-meeuw' klikt, dan heb je nog de oude link. Dus 1 van de 3 linken is verkeerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Update op http://www.clownbassie.nl/forums.htm . De naam Adriaantje is na een mail aan de redactie van http://www.clownbassie.nl verwijderd. Ik wil niet dat ik een slechte naam krijg De rechtmatige (sukkel) staat nu wel genoemd Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Er staat een nieuw verhaal op de clown bassie site http://www.clownbassie.nl/rollingstones.htm Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Van de week was de giraf kwaad. In de stal hoor ik hem zeggen: Wat een afzetter die kapper! Hij rekende 65 euro voor alleen mijn nek uitscheren. Die is indd wat duurder geworden ja... T was toch 100 gulden? En nog ontkennen dat alles na de invoering vd euro duurder is geworden he Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Is het jullie ook al opgevallen dat de website Clown Bassie de laatste 2-3 maanden niet alleen beter oogt, maar ook véél vaker wordt ge-update? Op http://www.bassie-adriaan.nl/ lijkt er een soort "update-wedloop" (datums) te zijn losgebarsten tussen http://www.adriaan-homepage.nl/ en http://www.clownbassie.nl/index.htm Bassie's anekdotes vind ik in elk geval een mooie aanvulling, ook de laatste paar waren weer vermakelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Mmm. Ik zie net dat het stuk over het forum pleite is. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 12 augustus 2004 gepost Share 12 augustus 2004 gepost Is het jullie ook al opgevallen dat de website Clown Bassie de laatste 2-3 maanden niet alleen beter oogt, maar ook véél vaker wordt ge-update?Op http://www.bassie-adriaan.nl/ lijkt er een soort "update-wedloop" (datums) te zijn losgebarsten tussen http://www.adriaan-homepage.nl/ en http://www.clownbassie.nl/index.htm Bassie's anekdotes vind ik in elk geval een mooie aanvulling, ook de laatste paar waren weer vermakelijk. Bassie had 15 mei al gezegd dat er een hoop veranderingen op zijn site zouden volgen. Nou hij heeft woord gehouden Overigens viel het me wel op dat bij de herrinneringen er in een rood vakje geen link stond, maar het was me nog niet opgevallen dat dat die van het forum was Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost [..]Bassie had 15 mei al gezegd dat er een hoop veranderingen op zijn site zouden volgen. Nou hij heeft woord gehouden Overigens viel het me wel op dat bij de herrinneringen er in een rood vakje geen link stond, maar het was me nog niet opgevallen dat dat die van het forum was dat viel mij ook al op. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Bassie gaat er inderdaad veel meer op zetten en hij heeft mij gezegd dat er veel te gebeuren staat en dat op den duur vragen overbodig zullen zijn belooft veel goeds Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Mmm. Ik zie net dat het stuk over het forum pleite is. Ik zie um nog hoor.... Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 13 augustus 2004 gepost Share 13 augustus 2004 gepost Het was even weg, maar het is inderdaad weer terug op de site. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 augustus 2004 gepost Share 15 augustus 2004 gepost Bassie gaat er inderdaad veel meer op zetten en hij heeft mij gezegd dat er veel te gebeuren staat en dat op den duur vragen overbodig zullen zijn belooft veel goeds indd, hij heeft het ook gehad over online brengen van materiaal van de crocksons..... ben erg benieuwd Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost De Adriaanhomepage is weer vernieuwd. B&A en de verdwenen TROS-ster komt op DVD! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost De Adriaanhomepage is weer vernieuwd.B&A en de verdwenen TROS-ster komt op DVD! GROOT Nieuws! Krijg ik dat eindelijk eens te zien Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Geweldig, eindelijk de kans om dit eens te zien ! Hier het stukje van de homepage: We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker. Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Geweldig, eindelijk de kans om dit eens te zien ! Hier het stukje van de homepage: We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker. Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage. YES ! ! ! Mijn dag kan niet meer stuk Eindelijk is het dan zo ver Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Geweldig, eindelijk de kans om dit eens te zien ! Hier het stukje van de homepage: We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker. Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage. Dit is geweldig nieuws, we worden echt verwend : de verloren-sleutel-afleveringen, de verdwenen-TROS-ster, al dat nieuw materiaal Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost COOOOOOOOOOOOOOOOL, kan ik um eindelijk helemaal zien Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 17 augustus 2004 gepost Auteur Share 17 augustus 2004 gepost Ongelofelijk gaaf nieuws,ben benieuwd wat er nog meer te wachten staat. Dit is zoooo gaaf.... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost go Aad! go Martijn! go B&A! go Forum! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Dit is goed nieuws. Ik ben benieuwd wat er nog meer op die dvd verschijnt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost het zou stop stap kunnen zijn, ze vertelden op 1 juli daarmee bezig te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost het zou stop stap kunnen zijn, ze vertelden op 1 juli daarmee bezig te zijn Dat zou helemaal geweldig zijn! Eindelijk kunnen we hem zien! Misschien zelfs wel de circusuitzendingen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost [..]Dat zou helemaal geweldig zijn! Eindelijk kunnen we hem zien! Misschien zelfs wel de circusuitzendingen? dat is mogelijk maar volgens mij is er genoeg circusmateriaal voor een complete DVD Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Prachtig! Een paar jaar geleden dacht ik nog alles te hebben gezien van B&A en dan nu opeens... Link naar bericht Delen op andere sites
Kasjper 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Super nieuws is dit als ik ergens al lang naar op zoek ben is het die "aflevering" wel ...... en nog meer materiaal op de dvd maakt het alleen beter ongeacht de prijs ik koop hem direct! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost circusmateriaal kwam tog ooit een x op een dvd zelf dat wou aad toen allemaal op dvd zetten Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost wat een topdag! vandaag naar tvtoys geweest (top!), nu dit! cool!!!!!!!!!! (zie deze smiley als YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten