Michiel Allememaggisch 11 juli 2004 gestart Share 11 juli 2004 gestart ik had een vraagje. Is het verhaal op de echte Adriaan site ( en dan bedoel ik het verhaal van het geheim van de sleutel) precies hetzelfde als het verhaal in het oude stripboek, of zijn er ook veranderingen aangebracht. Als hij namelijk anders is, dan is hij wellicht ook ooit nog wel eens te koop Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Het is precies hetzelfde. Het enige verschil is dat ze opnieuw zijn ingekleurd door een medewerker van Adrina Produkties. Ik kan bijna helemaal zeker zeggen dat er geen stripboek opnieuw wordt uitgebracht. Groetjes, Sander Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Ik vind zelf de normale veel leuker. Deze is heel anders. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost pagina 30b ziet er heel raar uit, t lijkt net alsof dat stukje niet is afgemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost pagina 30b ziet er heel raar uit, t lijkt net alsof dat stukje niet is afgemaakt Idd, de contouren zijn weggelaten :s, dat ziet er wel heel raar uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost pagina 30b ziet er heel raar uit, t lijkt net alsof dat stukje niet is afgemaakt Het lijkt me dat er iets mis is gegaan met de inkleuring. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten