Stripmaker 6 juli 2004 gestart Share 6 juli 2004 gestart Ik heb een vraag..(heb hem ook gemaild naar Adriaan), maar waar zijn de opname's gemaakt binnen in het kasteel, dus achter het 'struweel'? Weet iemand dat, want achter het 'echte' struweel is het maar 1 bij 1 m... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost Ik heb een vraag..(heb hem ook gemaild naar Adriaan), maar waar zijn de opname's gemaakt binnen in het kasteel, dus achter het 'struweel'? Weet iemand dat, want achter het 'echte' struweel is het maar 1 bij 1 m... Afaik het visserijmuseum te vlaardingen. Link naar bericht Delen op andere sites
MatSoft 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost Ik heb een vraag..(heb hem ook gemaild naar Adriaan), maar waar zijn de opname's gemaakt binnen in het kasteel, dus achter het 'struweel'? Weet iemand dat, want achter het 'echte' struweel is het maar 1 bij 1 m... Struweel Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost Struweel Het struikje op de binnenplaats van het kasteel dat leidt naar de schuilplaats. *baron* Hier gaan wij ons verstoppen. Achter dit struweel is de ingang! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost Ik heb nog wel ergens foto's. Ik zal ze eens opzoeken en posten Link naar bericht Delen op andere sites
Stripmaker 6 juli 2004 gepost Auteur Share 6 juli 2004 gepost Foto's van de opname's of na van nu?? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost Foto's van de opname's of na van nu?? Geen van beide Ze zijn al een jaar of 5 oud Link naar bericht Delen op andere sites
MatSoft 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost Ja die ingang zit er nog kijk maar op deze link: Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost [..]Het struikje op de binnenplaats van het kasteel dat leidt naar de schuilplaats. *baron* Hier gaan wij ons verstoppen. Achter dit struweel is de ingang! *b2* ik ben niet bang Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost *b2* ik ben niet bang *baron* Ik zei: IS DE INGANG! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost [..]*baron* Ik zei: IS DE INGANG! *baron* : Ga naar binnen Stommeling, Vooruit! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 7 juli 2004 gepost Share 7 juli 2004 gepost *baron* Hier zijn we veilig, hier vind niemand ons. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 juli 2004 gepost Share 7 juli 2004 gepost *baron* Hier zijn we veilig, hier vind niemand ons. En nu weer on topic Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost maar in het visserijmuseum zeiden ze dat er geen opnames gemaakt waren en trouwens ik kon geen plek vinden die er op leek Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost Maar daar zijn de opnames wel gemaakt. Volgens mij is er in 17 jaar tussentijd wel een verbouwing geweest. Het lijkt heel veel op de Vesting Naarden. De locatie waar ook de aflevering 'de valstrik' is opgenomen. Als de Baron Bassie en Adriaan in de val laat lopen. Niet het geval. Link naar bericht Delen op andere sites
houtjes 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost Dat is toch in de ruïne van teylingen! Reed er een tijdje geleden langs en ik kreeg een nostaligisch warm gevoel in m'n buik! WAUW het kasteel van de boeven... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost Dat is toch in de ruïne van teijlingen!Reed er een tijdje geleden langs en ik kreeg een nostaligisch warm gevoel in m'n buik! WAUW het kasteel van de boeven... Achter het struweel zit volgens mij maar een klein hokje van een meter bij een meter. Link naar bericht Delen op andere sites
houtjes 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost I get the point...ik dacht dat jullie de ruïne zelf bedoelde! Tja...dan heb ik niets gezegd Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost Dat is toch in de ruïne van teylingen!Reed er een tijdje geleden langs en ik kreeg een nostaligisch warm gevoel in m'n buik! WAUW het kasteel van de boeven... Een nostalgisch warm gevoel?... Wow een echte fan Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost Maar het is ook een mooi kasteel,toch? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost Maar het is ook een mooi kasteel,toch? Zeker en als ik er in de buurt kom, ga ik het ook zeker eens bekijken . Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 4 december 2004 gepost Share 4 december 2004 gepost het is alleen heel jammer dat het pontje er niet meer is Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten