Hinse 2 juli 2004 gestart Share 2 juli 2004 gestart Hey allemaal, ik vond het in 1 woord een TOPDAG! Ik ga morgenavond een uitgebreid verslag typen. Wil iedereen zijn foto's op ORIGINELE GROOTTE even mailen naar info at bassieenadriaan punt en el ? Deze komen als bijlage op de DVD (als data) en er komt een nieuw subdomein: foto.bassieenadriaan.nl en typ hier je verslag: wat vond je ervan etc. Foto's komen dan wel, hier gewoon text En bedankt allemaal voor deze topdag titel wat algemener gemaakt, was al na een paar posts off topic Hierboven staat de originele openingspost van DJKoelkast. Het vorige topic werd gesloten wegens irreële onderwerpen die aan bod kwamen en vanwege flames naar elkaar. Vanaf nu weer een frisse doorstart en de mensen die deze heropening veroorzaakt hebben weten dat ze moeten uitkijken. Kom, we gaan er tegenaan! *adriaan* *bas* Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost Inderdaad laten we nu on-topic blijven en vooral het een beetje gezellig houden ! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost hebben jullie trouwens gezien dat allebei de versies van de sleutel er lagen? Link naar bericht Delen op andere sites
JB 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost Allebei? Welke versies bedoel je? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost By the way DJ die 70 MB aan data waren toch niet van mij Ik had wel foto's gestuurd maar die waren rond de 16 of 17 MB gecomprimeerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost Allebei? Welke versies bedoel je? André maakt in de diamand toch een kopie van de orginele sleutel? Je ziet ze allebei MET het verschil er in en Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost Allebei? Welke versies bedoel je? André maakt in de diamand toch een kopie van de orginele sleutel? Je ziet ze allebei MET het verschil er in en Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten