benafan 2 juli 2004 gestart Share 2 juli 2004 gestart wie heeft er gisteren foto's gemaakt in tv toys en wil die online zetten?? Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost Veel plezier gehad gisteren met B&A en alle mooie requisieten en ook leuk om een aantal forumbekenden "live" te hebben ontmoet. Jongens, ik had mee moeten gaan eten want ik kon gisterenavond bijna niet thuis komen. We wonen nl. in krimpen en daar was gisteren iets met een uitgefikt trafo-huisje. 5 kwartier over de laatste 2 km naar huis is wat onverwacht. De foto's zal ik vanavond on-line zetten, maar het zijn er zo'n 20. Wat is de handigste plek om ze te toegankelijk te maken? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 2 juli 2004 gepost Auteur Share 2 juli 2004 gepost Veel plezier gehad gisteren met B&A en alle mooie requisieten en ook leuk om een aantal forumbekenden "live" te hebben ontmoet. Jongens, ik had mee moeten gaan eten want ik kon gisterenavond bijna niet thuis komen. We wonen nl. in krimpen en daar was gisteren iets met een uitgefikt trafo-huisje. 5 kwartier over de laatste 2 km naar huis is wat onverwacht. De foto's zal ik vanavond on-line zetten, maar het zijn er zo'n 20. Wat is de handigste plek om ze te toegankelijk te maken? via een website ofzo als je die hebt want je moet ze niet allemaal hier neer gaan zetten want dan is je bericht een beetje groot en dan gewoon hiero de link plaatsen naar die website Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost De foto's zal ik vanavond on-line zetten, maar het zijn er zo'n 20. Wat is de handigste plek om ze te toegankelijk te maken? We zijn bezig met een script om foto's te kunnen uploaden op foto.bassieenadriaan.nl. Alles wat je tot nu toe hebt kun je mailen naar info@bassieenadriaan.nl. De foto's zullen dan online gezet worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost [..]We zijn bezig met een script om foto's te kunnen uploaden op foto.bassieenadriaan.nl. Alles wat je tot nu toe hebt kun je mailen naar info@bassieenadriaan.nl. De foto's zullen dan online gezet worden. Accepteert die mailserver bijlages van 298 mb? Zo ja, dan moet je hem ergens in de middag verwachten ofzo. Het zijn in totaal 198 foto's op 3.2 mpx (dus 2048 x 1536), en er zitten heel wat leuke tussen (maar waarom moest die foto van mij en Anika bij Bassie nou weer mislukken ). Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost Weet ik niet, zo niet dan moet je ze over MSN sturen. Leuk als je 298 MB terug krijgt Zo niet, mail even voor ruimte adriaantje@bassieenadriaan.nl Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost http://www.bassieenadriaan.nl/fotos de rest moet ze nog naar info@ mailen, ik ga ze allemaal online zetten + op de DVD Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost Veel plezier gehad gisteren met B&A en alle mooie requisieten en ook leuk om een aantal forumbekenden "live" te hebben ontmoet. Even een vraagje, misschien beetje off-topic maja, wat is er nu eigenlijk allemaal precies te zien op de tentoonstelling ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost [..]Even een vraagje, misschien beetje off-topic maja, wat is er nu eigenlijk allemaal precies te zien op de tentoonstelling ? Kijk dan op die foto's en ohja verder graag in het centrale topic. slotje Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten