rancho 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Deze is ook leuk uit de Schatkaart: *japie* Nou, baas u kunt goed koken. *b2* Jaaa, van mij mag je roken. *aadbaron* Hij zegt koken. *b2* Oooh, koken, nee voor mij niet meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 oktober 2004 gepost Auteur Share 13 oktober 2004 gepost *bb* B2, je bent een stommeling, maar dit heb je goed gedaan! [b2 springt op] *bb* Wat doe jij nou? *b2oud* U zei toch dat ik in de houding moet staan! *bb* Ik zei goed gedaan! *b2oud* Oow... zeg dat dan *bb* Dat zeg ik toch! *b2oud* Wa seggie? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Ja, of deze: *bb* Je bent een stommeling B2, maar je kan goed tekenen. *b2oud* Jaaa, ik was altijd al goed in rekenen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 oktober 2004 gepost Auteur Share 14 oktober 2004 gepost ... *baron* En zodoende, zijn wij uit de gevangenis ontkomen! *b2* Ja wie had dat kunnen dromen! *baron* Ik zei: Zodoende, zijn wij uit de gevangenis ontkomen! *b2* Ja u zei dromen, ik versta u wel, ik bennie doof *baron* Grrrr ... *baron* Achhh wat ben ik toch geniaal... *b2* Wa seggie? *baron* Ik zei: Achhh wat ben ik toch geniaal... *b2* Ooooh zei u dat... Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost *bb* Trek die kleren uit, ik kan die gezichten niet meer zien! *b2oud* Wat zeggie? *bb* Trek die kleren uit, ik kan die gezichten niet meer zien! *b2oud* Ja, das goed baas... maar mag ik eerst die kleren even uittrekken! *bb* STOMMELING! ... *b2oud* He, jammer. Was toch best leuk clown te zijn. En die teleurstellende blik van *b2oud* dan... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 oktober 2004 gepost Share 17 oktober 2004 gepost Ik vind het leuk hoe B2 dit zegt: *japie* ah, eindelijk iets te drinken *b2* nou, ik vind het hier niet stinken... GE-NI-AAL!! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 17 oktober 2004 gepost Share 17 oktober 2004 gepost *bas* niest in de kofferbak van de boevenauto. *b1* Zo, jij bent ook goed verkouden. *b2oud* Ik zit niet te snauwen? *b1* Ik zeg: verkouden! *b2oud* Man, je zit zelf te snauwen! *b1* Ach, stommeling! *b2oud* Zie je nou wel dat je zelf zit te snauwen! Volgens mij niet letterlijk geciteerd, maar deze blijft ook heel goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten