De_Boem 30 juni 2004 gestart Share 30 juni 2004 gestart De hamvraag van deze week is ongetwijfeld deze: Komen ze of komen ze niet. Het zou natuurlijk heel erg leuk zijn Zelf denk ik niet, maar ik hoop het wel. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Een poll is nogal onzinnig wat deze vraag betreft, niemand weet het zeker. We zullen het morgen wel zien. Als iemand een brul hoort, heb ik de Baron gevonden, in ieder geval > Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Een poll is nogal onzinnig wat deze vraag betreft, niemand weet het zeker. We zullen het morgen wel zien. Als iemand een brul hoort, heb ik de Baron gevonden, in ieder geval > volgens mij ben je dan niet meer te houden, en moeten we met zijn allen de baron beschermen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost [..]volgens mij ben je dan niet meer te houden, en moeten we met zijn allen de baron beschermen Jij snapt het Maar ja, Adriaan verdient ook wat rust natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Vlugge Japie is er morgen gewoon bij! Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Vlugge Japie is er morgen gewoon bij! Oh ja?? Hoe weet je dat? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost [..]Jij snapt het Maar ja, Adriaan verdient ook wat rust natuurlijk hmmmmmmmmz.... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Vlugge Japie is er morgen gewoon bij! Nee, Vlugge Japie komt niet, want Bassie komt. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Misschien komt Bassie wel als ene helft Bassie en andere helft Vlugge Japie Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Misschien komt Bassie wel als ene helft Bassie en andere helft Vlugge Japie Nou dat zou nou echt DOM zijn Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Ik denk eigenlijk dat alleen *bas* & *adriaan* komen, het is nogal moeilijk om iedereen bij elkaar te krijgen, lijkt me..... Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Ik denk eigenlijk dat alleen *bas* & *adriaan* komen, het is nogal moeilijk om iedereen bij elkaar te krijgen, lijkt me..... Lijkt me ook het meeste logisch. Ik bedoel als zo'n klein kind handige harry ofzo ziet schrikt hij/zij zich toch dood. Nee ik denk echt alleen bassie en AAD Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost erm ik weet niet waar het op slaat dat kinderen gaan schrikken, maar we hebben het over de officiele opening. Hier komen alleen genodigden, dus geen kinderen (tenzij ze de achternaam Van Toor/Van den Bos hebben of heel veel mazzel hebben gehad op dit forum ). Ik denk dat de baron er wel is, want daar hebben zo lang mee samen gewerkt en volgens mij zijn aad en hij wel redelijk goed bevriend. Ik denk echter niet dat je HH of B100 ofzo zal treffen... Boeven dus niet, masterboef wel Link naar bericht Delen op andere sites
B98 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Maken jullie morgen ook foto's?? ik hoop van wel! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Maken jullie morgen ook foto's??ik hoop van wel! nee, niemand gaat fotos maken k weet niet waar jij zit te lezen, maar ik heb al zon 2175257x gelezen dat iedereen (behalve ik) extra geheugen heeft aangeschaft Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost [..]Nou dat zou nou echt DOM zijn Hee het is Bassie dus het zou kunnen Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost [..]Lijkt me ook het meeste logisch. Ik bedoel als zo'n klein kind handige harry ofzo ziet schrikt hij/zij zich toch dood. Nee ik denk echt alleen bassie en AAD Bassie en Adriaan, ergens heeft hij gezegd dat zijn voornaam ook Adriaan is, volgens mij op zijn eigen site Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost [..]Bassie en Adriaan, ergens heeft hij gezegd dat zijn voornaam ook Adriaan is, volgens mij op zijn eigen site Nou, voor zover ik weet heet hij in het echt Aad van Toor, zet eventjes de link dan van dat stukje waarin staat dat hij Adriaan heet (als je het kunt vinden.....) Link naar bericht Delen op andere sites
WatZegIe? 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Misschien komt Bassie wel als ene helft Bassie en andere helft Vlugge Japie Bedoel je zo ongeveer ???? *bas* + *japie* = zie hierboven Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost [..]Bedoel je zo ongeveer ???? *bas* + *japie* = zie hierboven Mooie foto, maar het lijkt me nogal moeilijk om er zo uit te zien Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 1 juli 2004 gepost Share 1 juli 2004 gepost [..]Bedoel je zo ongeveer ???? *bas* + *japie* = zie hierboven die 2e helft is niet japie maar adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 1 juli 2004 gepost Share 1 juli 2004 gepost [..]die 2e helft is niet japie maar adriaan nee gewoon Bas van Toor die waarschijnlijk ff een VJ stemmetje opzette *bas* he figuur Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 1 juli 2004 gepost Share 1 juli 2004 gepost [..]Nou, voor zover ik weet heet hij in het echt Aad van Toor, zet eventjes de link dan van dat stukje waarin staat dat hij Adriaan heet (als je het kunt vinden.....) http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html 6e Vraag en Antwoord en daar zegt Adriaan: Ik zal altijd Adriaan blijven, met die naam ben ik geboren En hij werd vandaag ook met zowel Aad als Adriaan aangesproken Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost Er kwamen geen boeven naar Dieren, er waren wel uitnodigingen verstuurt, Paul van Gorcum was op vakantie en kon daarom niet komen, misschien maar beter ook anders was vast onder de voet gelopen door Wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 2 juli 2004 gepost Share 2 juli 2004 gepost De boeven waren er niet nee. Wel de agent uit de kroon Ik heb het legendarische stuk opgenomen en naar DJ gestuurd Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten