Joost 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Wat rijmt er allemaal op taart, een heleboel hoor! Vooral in de Duitse les zou 'rondvaart' een goede optie zijn. Gaat hier trouwens ook niet vaak de zin "Kijk dan even op de kaart" aan vooraf? Daar laten ze vaak "..... is een taart" op rijmen. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Gaat hier trouwens ook niet vaak de zin "Kijk dan even op de kaart" aan vooraf? Daar laten ze vaak "..... is een taart" op rijmen. Nee, niet bij Duitse Les. *bas* Wasser is het Duits voor Water *adriaan* Pferdenschwanz is een Paardenstaart, Später dat betekent later *bas* Zahnetort is slagroomtaart Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Nee, niet bij Duitse Les. Nee ok da's ook weer waar Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Nee ok da's ook weer waar Correctie, het gebeurt alleen bij Griekse Les & Spaanse Les. *Griekse Les = Wil je in het Grieks bestellen, kijk dan even op de kaart Filletto is een Griekse biefstuk, Mia Toerta is een taart *Spaanse Les = Wil je in het Spaans bestellen, kijk dan even op de kaart Echt Spaans eten is paëlla Une tarta is een taart Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost hahaha ja dit is inderdaad waar echt lachen wat voor een fouten er allemaal zijn gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost *subtiele schop* Ik zat net te luisteren naar "Onze auto rijdt op alcohol". Daarin wordt gezongen Een auto rijdt nu ook op H2O Maareh, H2O is gewoon water. Alle alcoholen eindeigen met -OH Dus als die wetenschapper een auto heeft gevonden die op water rijdt, dan moet je er toch geen alcohol in kappen Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost Ze hadden in plaats van H2O beter 'ethanol' neer kunnen zetten, dat klinkt ook nog wel. Formule van alcohol is C2H5OH, dus dat wordt wel moeilijk zingbaar Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 15 mei 2005 gepost Share 15 mei 2005 gepost *schop* Ik vraag me trouwens al een paar jaar iets af over het liedje "Als ik de president ben". Bassie zingt namelijk het volgende: Een afrit wordt een glijbaan, een kruising een groot plein en daar komt dan een kermis op, wat zou dat prachtig zijn. Nou vraag ik me af: "Een afrit wordt een glijbaan", doet dat dan geen vreselijke pijn, met je reet over het asfalt? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 15 mei 2005 gepost Share 15 mei 2005 gepost Ik denk wel dat er een mooie stalen plaat op gelegd zal worden, als er eenmaal een paar billen openliggen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 mei 2005 gepost Share 15 mei 2005 gepost Tjah... als je er over nadenkt is die zin daarop ook onzin... Er komen van alle kanten auto's, maar die stuiten op een kermis Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 15 mei 2005 gepost Share 15 mei 2005 gepost Bovendien zijn afritten ook niet zodanig stijl dat je er nou met een rotgang vanaf glijdt. Een kermis op een kruispunt is ook inderdaad grote onzin, want dat staat op ieder kruispunt een zielige attractie of zo'n touwtrek-/eendjesvis-kraampje. Best wel grappig eigenlijk als je erover nadenkt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 mei 2005 gepost Share 16 mei 2005 gepost Bovendien zijn afritten ook niet zodanig stijl dat je er nou met een rotgang vanaf glijdt. Een kermis op een kruispunt is ook inderdaad grote onzin, want dat staat op ieder kruispunt een zielige attractie of zo'n touwtrek-/eendjesvis-kraampje. Best wel grappig eigenlijk als je erover nadenkt. Zou ik niet te hard zeggen. Er zijn hier afritten waar je met een slee BEHOORLIJK hard vanaf zou gaan (mits er sneeuw ligt), dus een glijbaan zou ook wel werken. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 juli 2005 gepost Share 24 juli 2005 gepost Zat daarnet naar Achter de wolken te luisteren, komt ineens een zinnetje *bas* Je zit voor een examen en je weet de vragen niet. Klopt niet! Als je voor een examen zit dan kijk je naar het blad met de vragen, dus de vragen weet je wel, de antwoorden die ken je niet, dus het zou beter Je zit voor een examen en je weet het antwoord niet zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 juli 2005 gepost Share 24 juli 2005 gepost Zat daarnet naar Achter de wolken te luisteren, komt ineens een zinnetje *bas* Je zit voor een examen en je weet de vragen niet. Klopt niet! Als je voor een examen zit dan kijk je naar het blad met de vragen, dus de vragen weet je wel, de antwoorden die ken je niet, dus het zou beter Je zit voor een examen en je weet het antwoord niet zijn Even in de tegenaanval zei jij nooit eens na afloop van een examen: ik wist vraag (...) en (...) niet? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 juli 2005 gepost Share 25 juli 2005 gepost [..]Even in de tegenaanval zei jij nooit eens na afloop van een examen: ik wist vraag (...) en (...) niet? Neen, ik zeg : Ik heb die vraag niet gekunnen, misschien is het iets Hollands, maar ik vond het raar ;p Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten