Michiel Allememaggisch 25 juni 2004 gestart Share 25 juni 2004 gestart hallo, er zijn een 3tal stripboeken van BenA verschenen. Er werd echter ook gewerkt aan een 4e deel. Toen overleed de tekenaar ervan. Is dit 4e deel later nog uitgebracht of niet. Ook is de vraag of de stripboeken nog worden uitgebracht. Daar was toen toch sprake van of niet?? En wie weet wat er nog allemaal uit gaat komen van onze vrienden. Boeken, cd's, video,s enzovoorts GR Michiel Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost hallo,er zijn een 3tal stripboeken van BenA verschenen. Er werd echter ook gewerkt aan een 4e deel. Toen overleed de tekenaar ervan. Is dit 4e deel later nog uitgebracht of niet. Ook is de vraag of de stripboeken nog worden uitgebracht. Daar was toen toch sprake van of niet?? En wie weet wat er nog allemaal uit gaat komen van onze vrienden. Boeken, cd's, video,s enzovoorts GR Michiel Het lijkt me sterk dat er een begin is gemaakt aan deel 4 door Frans, want de stripboeken werden rond 1980/1985 uitgegeven en helaas is Frans een aantal jaren terug overleden Wat ik wel heb gehoort en dat is ook alweer van een paar jaar terug, is dat ze de stripboeken opnieuw zouden uitbrengen, maar daar is door drukte denk ik, weinig van terecht gekomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Er staat er wel één op de homepage (hoort die erbij?) ik ben hem aan het sparen, maar helaas is hij al heel lang niet meer geupdate. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost die op de homepage staat heeft ook grote aanpassingen als de echte sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost die op de homepage staat heeft ook grote aanpassingen als de echte sleutel. haha ja als je die met de sleutel vergelijkt wel ja Want het stripboek dat op Bassie's site staat is "De Diamant" en die hoort ook in de stripenboekenserie. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Ze hebben opeens een papegaai die Kobus heet. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Er staat er wel één op de homepage (hoort die erbij?) ik ben hemaan het sparen, maar helaas is hij al heel lang niet meer geupdate. echt wel, ik ben al bij bladzij 26b! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost echt wel, ik ben al bij bladzij 26b! Ja, ik ook, maar dat was maanden geleden al toegevoegd. Dat zeg ik, hij is helaas al heel lang niet meer geupdate. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Bij die van mij blijft hij tot 23b. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Bij die van mij blijft hij tot 23b. Ja klopt, zeker een fout, want je kan verder. Gewoon doorklikken onderaan net zolang totdat er staat ''volgende week meer!'' dan ben je aan het einde. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Ok ga het even doen. Vind het wel een btje vreemd. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost En ze rijden er opeens in een Prelude in plaats van de Rancho. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost hallo,er zijn een 3tal stripboeken van BenA verschenen. Er werd echter ook gewerkt aan een 4e deel. Toen overleed de tekenaar ervan. Is dit 4e deel later nog uitgebracht of niet. Ook is de vraag of de stripboeken nog worden uitgebracht. Daar was toen toch sprake van of niet?? En wie weet wat er nog allemaal uit gaat komen van onze vrienden. Boeken, cd's, video,s enzovoorts GR Michiel Alle4 de strips: 1) De avonturen van Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel 2) De avonturen van Bassie & Adriaan en de ontvoering 3) De avonturen van Bassie & Adriaan en de Diamant 4) De avonturen van Bassie & Adriaan en het Geheim van de Schatkaart (werd aan gewerkt en is nooit uitgegeven). De reden hiervan is geloof ik nog steeds duister, maar het is zeker niet omdat de tekenaar, Frans Verschoor, toen overleedt want die overleedt echter in 2000. En dat kwam echt nadelig uit voor mij want zo was ik geld kwijt DOOR Adrina Produkties B.V. Ik had en abonnement op het B&A Magazine en had betaald voor 6 magazines, aan het derde magazine dat ik kreeg stopte het doordat de tekenaar dood was. Erg maar ik heb er nooit geld voor terug gekregen na meer dan 5 mailtjes dat zelfde jaar en de jaren erna Stom maarja... Maar nu weer ontopic Ik zou het tof vinden moesten de stripverhalen nog eens in een nieuwe look uitkomen! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..]Ik zou het tof vinden moesten de stripverhalen nog eens in een nieuwe look uitkomen! ja, en dat er dan een voor-stukje word gemaakt voor de sleutel-strip, waarin bassie en adriaan veranderen van mensen naar strip-figuren veranderen. Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Volgens mij ben ik een van de weinigen die die stripboeken heeft. Ik heb alleen deel 1 en 3, en op deel 1 zit een handtekening van Harry Dikmans (had ik al eens op Fok! verteld). Heb helaas geen scanner, dus het laten zien kan ik ook niet. Wel raar is dat in dat vierde stripboek de Baron en Vlugge Japie niet meespelen, het blijft dus gewoon het oude boeventrio. Link naar bericht Delen op andere sites
JB 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Ik heb ze inmiddels alle 3: -De Sleutel -De ontvoering -De Diamant Het zijn erg leuke boeken, met geneog variatie voor degenen die de series al kennen. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 11 juli 2004 gepost Auteur Share 11 juli 2004 gepost Ik heb ze gelukkig ook all drie kunnen kopen. Zowel met als zonder handtekening. Deze heb ik mooi in mijn collectie! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Ik heb alleen de Diamant, en ik moet zeggen dat ik het een leuk stripboek vind, alleen *bas* is wel heel klein in de stripboeken Link naar bericht Delen op andere sites
Luc 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Er stond onlangs op adriaans homepage dat ze in november weer werden uitgegeven en dat je ze kon bestellen op adriaans homepage. Net zoals de soundtarck cd, maar nog steeds heb ik niets vernomen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Er stond onlangs op adriaans homepage dat ze in november weer werden uitgegeven en dat je ze kon bestellen op adriaans homepage. Net zoals de soundtarck cd, maar nog steeds heb ik niets vernomen Ik denk dat je nog even moet wachten, de site wordt niet zo vaak meer geupdate, ze hebben het waarschijnlijk erg druk, de nieuwe Sleutel-DVD is ook nog niet aangekondigd (niet recent tenminste ). Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Er stond onlangs op adriaans homepage dat ze in november weer werden uitgegeven en dat je ze kon bestellen op adriaans homepage. Net zoals de soundtarck cd, maar nog steeds heb ik niets vernomen Op de site van Clown Bassie staat nu alleen deel 3. Dus ze zullen wel uitgesteld zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost ik heb een nieuwtje ik ging vandaag naar een stripboekenwinkel en die man had ze een paar jaar geleden gehad en hij zei dat je ze toendertijd bij de shows kon kopen en daar zetten bena hun handtekeningen die staat in bijna alle stripboeken van bena zei die man maar ik vraag me af of hij gelijk heeft kan 1 van jullie dat bevestigen ? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost ik heb een nieuwtjeik ging vandaag naar een stripboekenwinkel en die man had ze een paar jaar geleden gehad en hij zei dat je ze toendertijd bij de shows kon kopen en daar zetten bena hun handtekeningen die staat in bijna alle stripboeken van bena zei die man maar ik vraag me af of hij gelijk heeft kan 1 van jullie dat bevestigen ? naja soms wel, als je met ze op de foto gaat, zou je dat eventueel kunnen vragen, maar dat is niet altijd zo Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]naja soms wel, als je met ze op de foto gaat, zou je dat eventueel kunnen vragen, maar dat is niet altijd zo die man zei dat die ze er altijd een handtekening in zetten Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]die man zei dat die ze er altijd een handtekening in zetten ik denk dat die man bedoeld dat er altijd een handtekening in gedrukt stond ofsow. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]ik denk dat die man bedoeld dat er altijd een handtekening in gedrukt stond ofsow. nee echt niet hij zei echt dat ze er handtekeningen in zetten waar je bij stond Link naar bericht Delen op andere sites
Luc 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Ik heb alleen de diamant, gekocht bij een van de shows, maar daar hebben ze geen in gezet en er stond ook geen in *robin* Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]nee echt niet hij zei echt dat ze er handtekeningen in zetten waar je bij stond ow was bij mij anders niet het geval k vroeg em kreeg em betaalde em en moest weg bij die merchandising Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]ow was bij mij anders niet het geval k vroeg em kreeg em betaalde em en moest weg bij die merchandising Ik heb er helemaal nog geen een. Weet iemand een zaak die ze nog verkoopt? (behalve Bassie Produkties) Link naar bericht Delen op andere sites
bee2 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost [..]3) De avonturen van Bassie & Adriaan en de Diamant Ja, die heb ik ook gehad, een hele tijd geleden (of heb ik die nu nog steeds ?). Nou ja, ik weet wel dat het een erg leuk en goedgeslaagd stripverhaal was. Ik zal toch eens kijken of ik die hier nog ergens heb liggen ... Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 8 maart 2005 gepost Share 8 maart 2005 gepost Ik heb deel 1 (met handtekening ) en deel 3. Ik struim zo af en toe een rommelmarkt af voor deel 2. Want die wil ik natuurlijk ook hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 16 augustus 2005 gepost Share 16 augustus 2005 gepost Eindelijk een digitale camera en dus maar eens foto's gemaakt van het stripboek en de handtekening waar ik het dus over had. http://i11.photobucket.com/albums/a154/KubrickFan2001/PICT0019.jpg http://i11.photobucket.com/albums/a154/KubrickFan2001/PICT0029.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 16 augustus 2005 gepost Share 16 augustus 2005 gepost er even buiten gelaten dat het boek in slechte staat verkeerd aan de buitenkant, vind ik het wel TOF dat die handtekening van Harry Dikmans erop staat. hij was de B2 uit die serie. onwijs gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 16 augustus 2005 gepost Share 16 augustus 2005 gepost er even buiten gelaten dat het boek in slechte staat verkeerd aan de buitenkant, vind ik het wel TOF dat die handtekening van Harry Dikmans erop staat. hij was de B2 uit die serie.onwijs gaaf Ja, klopt. Ik heb dat boek al van kinds af aan, en kleine kinderen gaan over het algemeen niet erg goed met hun spullen om . Link naar bericht Delen op andere sites
TV FAN 23 augustus 2005 gepost Share 23 augustus 2005 gepost Ik hoop toch dat ze nog eens worden heruitgegeven. Ik weet wel dat deel 1 (Het geheim van de sleutel) een hele tijd op de Adriaan homepage heeft gestaan (zoals al medegedeeld) en dat deel 3 (De Diamant) in het B&A Magazine gestaan heeft als vervolgverhaal. Trouwens, laatst zei iemand in dit topic: Wel raar dat in deel 4 (Het geheim van de schatkaart) niet de Baron en Vlugge Japie voorkomen. Hier is gewoon het oude boeventrio gebruikt. En geen van jullie heeft opgemerkt dat wat in dat bericht staat niet waar is: deel 4 is toch NOOIT uitgegeven? Dus hoe kan iemand dat dan gezien/gelezen hebben? Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 23 augustus 2005 gepost Share 23 augustus 2005 gepost Trouwens, laatst zei iemand in dit topic: Wel raar dat in deel 4 (Het geheim van de schatkaart) niet de Baron en Vlugge Japie voorkomen. Hier is gewoon het oude boeventrio gebruikt. En geen van jullie heeft opgemerkt dat wat in dat bericht staat niet waar is: deel 4 is toch NOOIT uitgegeven? Dus hoe kan iemand dat dan gezien/gelezen hebben? Heel simpel: achterin deel 3 stond een voorproefje van deel 4. Maar meer is er dus nooit verschenen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten