koelkast 20 juni 2004 gestart Share 20 juni 2004 gestart Afgelopen week hebben mijn vrouw en ik een huisje gekocht in Deventer. Op veler verzoek *kuch* hieronder even een sfeerimpressie: Leuke starterswoning toch? Een stuk beter dan dit tweekamerappartementje in Kampen :) Verder moet de vloer er nog uit, omdat wij niet de enige bewoners worden (houtworm), en gaan we er nog heel wat aan verbouwen Erg leuk, zo'n eigen huis. Nu de hypotheek nog :| Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost Sweeeeeeet! Hoe oud ben je ook alweer? Ben echt jaloers Ga je ook een housewarming party geven? Veel geluk ermee, en ook succes met de hypotheek Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost Leuk huis . Ga je er een hoop werk aan hebben? Link naar bericht Delen op andere sites
koelkast 20 juni 2004 gepost Auteur Share 20 juni 2004 gepost Sweeeeeeet! Hoe oud ben je ook alweer? Ben echt jaloers Ga je ook een housewarming party geven? Veel geluk ermee, en ook succes met de hypotheek Dankje! Tadaaaaaaaaaaaaaa! Ik ben 22, lekker oud al dus Enne, aangezien er houtworm in zit, zijn al die B&A fans een beetje teveel van het goede voor die vloer... En ik ben bang dat m'n vrouw de B&A spullen tijdens de verhuizing gaat onderscheppen Link naar bericht Delen op andere sites
koelkast 20 juni 2004 gepost Auteur Share 20 juni 2004 gepost Leuk huis . Ga je er een hoop werk aan hebben? Yeps, al laten we een gedeelte door een aannemer doen. Wat eraan moet gebeuren: - vloerbalken vervangen - elektra vernieuwen - laminaat leggen - keuken inbouwen - vloerbedekking leggen - verven, behangen etc etc Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost [..]Dankje! Tadaaaaaaaaaaaaaa! Ik ben 22, lekker oud al dus Enne, aangezien er houtworm in zit, zijn al die B&A fans een beetje teveel van het goede voor die vloer... En ik ben bang dat m'n vrouw de B&A spullen tijdens de verhuizing gaat onderscheppen Oh ja, jij was die gozer die twee weken ouder was dan ik Naja. Dan maar in Dieren vieren. En zet op de dozen met de B&A spullen iets van "pannen" of zo, dan merkt ze niks. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost [..]Dankje! Tadaaaaaaaaaaaaaa! Ik ben 22, lekker oud al dus Enne, aangezien er houtworm in zit, zijn al die B&A fans een beetje teveel van het goede voor die vloer... En ik ben bang dat m'n vrouw de B&A spullen tijdens de verhuizing gaat onderscheppen ja dat van die houtwurmen had ik al op GoT gelezen ,succes ermee Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost Dat huis ziet er niet gek uit. Succes er mee. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Mooi huis koelkast Het is inderdaad een ideale starterswoning, maar het leukste vind ik nog dat het huis heel veel (knusse) sfeer uit straalt (in ieder geval meer dan het gemiddelde appartement ). Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Volgens mij zijn er een aantal berichten verwijderd, dus nog maar een keer: ''koelkast, veel plezier.'' Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Koelkast, veel plezier in je nieuwe woning (ziet er gezellig uit) samen met je vrouw! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Koelkast, veel plezier in je nieuwe woning (ziet er gezellig uit) samen met je vrouw! het is een geniale schuilplaats voor de boeven nee hoor geintje, tis een leuk huisie en hoop dat je er veel plezier in gaat beleven met je vrouw Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten